Hij neemt toch wel een risico, want als zijn bron bekend wordt kan die een boete krijgen.
Die bron heeft ie dus in dat filmpje verteld, hij beweert dat hij Geraldine regelmatig tegenkomt in het uitgaansleven waar ze volgens hem nogal eens te diep in het glaasje kijkt en bij een van deze gelegenheden zou ze dat tegen hem verteld hebben.
Als hij had gezegd dat hij het van Jan had gehoord had ik geloofd, dat zou ik geheel in de stijl van GS hebben gevonden, dat Jan dat dan verteld zou hebben in de veronderstelling dat je toch nooit zo'n grote matennaaier kan zijn dat je zoiets doorverteld.
Nu geloof ik er echter niets meer van, het is nu gewoon rellen en dan straks zichzelf op de knieen staan, zo van kijk mij jullie mooi beet hebben gehad. (teiltje please)
Mocht het onverhoopt toch waar blijken te zijn dan heeft hij niet alleen de lol van een hoop kijkers verpest maar tevens Geraldine met een gigantische geldboete opgezadeld, dat is nu eenmaal de consequentie, daar hebben ze vooraf voor moeten tekenen.
In dat geval stel ik voor om hem met pek en veren te overgieten op het Malieveld aan de schandpaal te binden en vervolgens een uitjouw oproepje te doen in de social media.