Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Lijkt me ook totaal niet "tactisch gespeeld". Ze had gewoon door dat ze iets stoms had gedaan en moest toen dus zien te redden wat er te redden viel. Logisch dat je dan een charmes-offensief en een paar extra stemmen gebruikt, wat moet je anders?
Zo zonde dat Edith niet vol het conflict aanging. JE merkt bij bijna elke zin die Veronica uitspreekt dat het gaat om eigen belang. Ofwel klagen om aandacht te krijgen, of gefaked vriendelijk doen opeens etc.Kan het niet heel goed verwoorden maar heb een naar gevoel bij deze vrouw.
"Ik moet me echt laten onderzoeken."Je bent onderzocht en er was kennelijk niet zoveel aan de hand. Good riddance.
Apart,..."thuis een wijf, hier was ik een oervrouw". Is dit iemand hier opgevallen?Veronica is een Tara Singh Varma. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_Singh_Varma
Die vergelijking loopt op zoveel fronten mank dat ik hem niet serieus kan nemen.Leuk hoe je de boel op scherp zet hier Brinta, maar een overdreven overdrijving schiet zijn doel voorbij
Simuleren om je slechte functioneren te verbloemen om daarmee vervolgens via de achterdeur willen ontsnappen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
619 gasten en 3 vaste bezoekers