Ik moet even graven in mijn geheugen, wat ze nou precies zei, maar volgens mij sprak ze haar voorkeur uit voor Gooische Vrouwen, weet ik niet meer 100 procent zeker. In elk geval lag WIDM bij die tussenstemming aan kop, en hebben fans van de andere programma's wellicht gedacht: vooruit, het kan nog alle kanten op.....
Als er dan een uiteindelijk verschil ontstaat van slechts 700 stemmen in het voordeel van dat programma, en je vertaalt dat naar ''landelijke dekking'', dan is het erg zuur. Want zoveel stemmen zijn dat echt niet.
Dan denk ik: mensen denken: als Chantal het zegt, die kan het weten, dus ik stem dat ook maar.
als er dan een verschil van 30.000 stemmen zou zijn geweest, is dat makkelijker te accepteren dan een verschil van 700 stemmen.
Ik ben het ermee eens dat er in 2009 een gunfactor was, heb Linda destijds ook persoonlijk kunnen feliciteren ermee. Dat waardeerde ze echt. En zeker omdat ik erbij zei dat ik eigenlijk voor een andere Mol kwam...
OT: Dit jaar was er ook een soort Gun-factor. Dat merkte je aan heel veel dingen. Zo vroeg ik op de heenweg in de trein, toen het over het Gala ging: wie mag van jullie vanavond winnen? Het antwoord was steeds WIDM!