Ik ga later eens alles doorlezen, maar voor nu...
Ten eerste mijn oprechte dank aan de actieve leden voor de organisatie van weer een super leuke fandag. Bedankt aan de crew en kandidaten van WIDM voor hun aanwezigheid, het beschikbaar stellen van mol items voor de veiling (al heb ik dit jaar niks gekocht) en de verhalen tijdens het vragenvuur. In het bijzonder aan Susan voor haar handtekening in het "Parijs" boekje. Dank ook aan de uitvinders van het internet en Skype, zodat Sofie er ook nog even virtueel bij kon zijn.
Dank aan Tsubasa voor starten van het initiatief voor het cadeau voor Anton, Lautjuh voor de speech en natuurlijk aan Anton voor zijn inzet voor de Mol over de afgelopen jaren. Dank ook aan JP in de rol van master of ceremony.
Bedankt aan alle molloten voor de gezelligheid tijdens de fandag en naderhand bij de Chinees. Dank aan mijn reisgenoten Vangu Vegro, Joost2 (ook nog bedankt voor het molgeldbiljet) en Daedalus (ik was je overigens kwijt na het stukje bus, ik vermoed dat je de intercity hebt proberen te halen) ik vond het gezellig!
Last but not least, dank aan de weergoden (en ook een beetje met dank aan de Olympische Spelen) want zo 'n zonnige fandag hebben we sinds 2005 niet meer gehad.
Dit is overigens het bord dat ik heb gekocht na de kinderveiling nog. Aantekeningen over de verlaten pand opdracht. Beetje wazige foto, een foto van een uitvergrote foto van een aantekening is er niet beter op te krijgen vrees ik :p
Hmmm
. Ik was nog speciaal wezen pinnen voor dat kavel (als het alle plattegronden waren geweest). Vond het jammer dat het niet langs kwam bij de veiling. Ik was tot de honderd gegaan voor de set. Gefeliciteerd met je aanwinst!