Ik wil graag nog mijn evaluatie van de dag met jullie delen. N.B. De dingen die ik minder vond, zijn absoluut niet bedoeld puur om te klagen, maar zie het als opbouwende kritiek. En ik weet ook dat niet aan alle dingen wat gedaan kan worden, maar wellicht zijn er toch wat punten waarbij verbetering mogelijk is
Nogmaals, het was echt een superleuke dag en ik heb genoten! Niets dan lof dus voor de organisatie, voor de kandidaten, JP en Anton die tijd vrij gemaakt hebben voor deze dag en voor alle molloten die aanwezig waren en samen voor de gezelligheid hebben gezorgd!
+ Alle mensen van de organisatie die deze dag weer mogelijk gemaakt hebben! Hulde!
+ De snelle doorstroom bij de ingang! De rij leek superlang, maar het ging erg snel dankzij de opsplitsingen in 2 rijen met de lagere en hogere toegangsnummers, top!
+ Het vragenvuur! Erg leuk om dingen te weten te komen, ook al waren er al best wat dingen al bedacht en hadden er misschien beter andere vragen uitgekozen kunnen worden waar het antwoord nog niet op bekend was.
+ De quiz! Respect voor degene die deze quiz heeft gemaakt (wie is dat eigenlijk?)! De vragen waren erg pittig, maar niet (allemaal) onmogelijk om te weten. (Ik dacht ook dat ik niet zoveel goed had, maar dat valt nu achteraf gezien bij het nakijken heel erg mee!)
+ De veilingitems! Erg leuke items en wat waren het er veel (ook omdat meerdere kavels werden gesplitst)!
+ Daarmee kom ik meteen op het volgende punt: de geweldige recordveilingopbrengst voor het goede doel! Ik ben heel blij dat ik er aan bij heb kunnen dragen!
+ De kandidaten! Jammer dat maar de helft er was, maar erg leuk dat er een skype-verbinding met Sofie was geregeld én de kandidaten die er waren, deden het érg leuk (vooral ook bij de veiling)!
+ JP! Heeft alles heerlijk aan elkaar gepraat en ook nog aan het einde van de dag de tijd genomen om nog snel wat handtekeningen en "Daar kan ik geen uitspraak over doen"
te zetten!
+ De uitslag van de test van de app-winnaars! Leuk in elkaar gezet filmpje vooraf en de uiteindelijke 'executie' was spannend én grappig door Susan en d'r spatiebalk
+ De gezellige gesprekjes met andere molloten. Heb onderweg naar de Observant, in de rij bij de Observant en binnen tijdens de quiz, in de rij bij de meet&greet en tijdens de veiling met verschillende molloten erg leuk gepraat, ook al was ik alleen en kende ik niemand (behalve dan van forumnaam en/of van gezicht van foto's geplaatst op het forum)!
+ Iedereen die hier z'n foto's/verslagen/filmpjes (zelfs van het hele vragenvuur) deelt! Superleuk om te zien voor iedereen die erbij was, maar ook geweldig voor iedereen die deze dag heeft moeten missen en er zo toch nog iets van mee kan krijgen!
(De rest past niet in dit berichtje, dus dat doe ik straks nog even apart).