Auteur Topic: [KANDIDAAT] Freek Bartels  (gelezen 373775 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #180 Gepost op: 18-01-2014, 01:34:29 »
Als je kijkt naar de digitale wekker, blijkt dat je helemaal gelijk hebt, Rat:
  • 7.17: verdelen geld
  • 7.18: dichtplakken envelop
  • 7.15 en vervolgens 7.16: opschrijven namen
Doh! :D Die wekker was volledig langs mij heen gegaan.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #181 Gepost op: 18-01-2014, 01:44:28 »
Blijft nog steeds vreemd dat Freek de andere groep overhaalde om naar de Clock Tower te gaan in plaats van gewoon over te steken, maar aangezien dat dicht bij het pontje lag ook weer niet zo heel vreemd.

De boot deed er 9 minuten over om over te varen, dus door te zorgen dat ze wat langer aan de verkeerde kant van het water bleven, kon hij indirect tijd bij ze rekken in de hoop dat ook zij niet op tijd aan zouden komen in het hotel. Dus was die Clock Tower geen onlogische keuze. Denk ik.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #182 Gepost op: 18-01-2014, 01:49:08 »
De boot deed er 9 minuten over om over te varen, dus door te zorgen dat ze wat langer aan de verkeerde kant van het water bleven, kon hij indirect tijd bij ze rekken in de hoop dat ook zij niet op tijd aan zouden komen in het hotel. Dus was die Clock Tower geen onlogische keuze. Denk ik.

Ja dat bedoelde ik ook met dat het nog steeds een vreemde keuze is in die zin.
Hij heeft ze toch daartoe overgehaald, uiteindelijk.
Alleen het verhaaltje in de uitzending is toch wat anders.  :P

Misschien zegt dat niks, ze willen wel vaker een mooi mollenverhaal enzo.
En eerlijkheidshalve willen wij dat als kijker natuurlijk juist graag ook (eat it all up and then some  ::tandpastasmiley:: ), dus misschien is het niet fair om daar een punt van te maken..
Maar ik ben nu eenmaal soms wat achterdochtig.  :-X
« Laatst bewerkt op: 18-01-2014, 01:50:57 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #183 Gepost op: 18-01-2014, 08:04:33 »
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan in Freek geen mol ontdekken, ondanks de grote verdenking die op dit forum op hem rust. En ondanks de geweldige mollenstreken die mensen bedacht hebben die Freek wellicht uitgehaald zou hebben. :D

Neem nou die eerste opdracht in afl. 3. Freek bemoeit zich inderdaad erg met de keuze van de plekken waar de teams gedropt gaan worden. En omdat beide teams uiteindelijk niet op tijd aankomen, kun je inderdaad denken dat hij hier dus gesaboteerd heeft. Maar wat gebeurt er nou eigenlijk?

Freek 'stuurt' de andere groep (de groep dus waar hij verder géén controle over heeft!) naar de Clock Tower, omdát die dicht bij de ferry is en ze dan snel aan de overkant kunnen zijn. Sorry, maar ik kan hier geen mollenstreek in zien. Het klopt namelijk ook gewoon en het was vanaf dat punt ook makkelijk te halen. Sterker nog, als de groep Tygo/Jennifer/Susan niet voor de zware tas hadden gekozen (of de telefoon niet hadden laten vallen), hádden ze het ook makkelijk gehaald! Freek heeft hier echter op geen enkele manier invloed op kunnen uitoefenen. Als hij de Mol is heeft hij hier wel heel veel mazzel, dan wel een vooruitziende blik gehad.
N.B. Je kunt natuurlijk je toevlucht zoeken in de theorie dat er misschien wel geen geld of zelfs een negatief bedrag in het lichte koffertje zat, dus dat Freek het precies zo geregisseerd heeft dat de andere groep op geen enkele manier op tijd met geld zou aankomen, maar dat is n.m.m. een veel te fantasierijk verhaal. Het soort geweldige molactie die alleen in de hoofden van molloten bestaat. ;) Freek zou dan als mol ook wel beter zijn best hebben gedaan om z'n eigen lichte koffertje op tijd binnen te krijgen, zou je denken. De andere groep heeft óndanks de zware bagage en óndanks de kapotte telefoon gewoon bijna 1000 euro verdiend. Dat het toch niet gelukt is, kan - als het een mollenstreek is geweest - alleen door iemand in díe groep veroorzaakt zijn. (Aaf en Daphne even buiten beschouwing latend)

Ook op het strand vind ik hem niet mols, met zijn gespierde Amerikaanse 'model' die toch niet mee wil doen. Hij werd naar eigen zeggen door die gozer ook enorm afgeleid van het zoeken. Wel grappig, maar zeker niet wat de Mol zou doen die zoveel mogelijk sterke kerels in de andere boot wil hebben.

Blijft over het 'stiekem' opsturen van het geld (wat afl. 3 betreft dan): Ook hier moet je je fantasie gebruiken om er een mollenstreek van te maken. Freek moet dan als een soort Hans Klok het geld voor Sofie's neus weggegoocheld hebben. ;D Lijkt me geweldig, maar volgens mij is deze actie van Freek (en ook Sofie) gewoon erg onmols. Sommigen zien er toch een mollenstreek in omdat er zo niet gegokt en gewonnen kon worden bij het roeien, maar dat is een hele kromme redenering, aangezien het geredeneerd is vanuit de wetenschap dat ze de roeirace gewonnen hebben en dus extra geld gewonnen zouden hebben als ze gegokt hadden. Maar de Mol wil natuurlijk wél gokken, omdat hij/zij ook wil dat ze de race verliezen! Alleen dan verdwijnt er immers geld uit de pot. Dat ze de race gewonnen hebben (en een molactie van wie dan ook dus mislukt is), doet daar niets aan af. Bovendien kon er in de tussentijd nog gewoon geld verdiend worden met de andere opdracht natuurlijk, wat de Mol uiteraard ook wist.

Kortom, Freek is de mol niet voor mij, maar wel een leuke kandidaat. :)
« Laatst bewerkt op: 18-01-2014, 08:34:03 door Jayne »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #184 Gepost op: 18-01-2014, 09:38:07 »
N.B. Je kunt natuurlijk je toevlucht zoeken

..  ::)
Ja we zijn hier allemaal heel druk bezig onze toevlucht te zoeken idd...  ::rofl::

Seriously, what..?!
We hebben natuurlijk in afl 1 en 2 niks mols geconstateerd aan het gedrag van Freek en willen gewoon te graag dat hij volgens de beelden idd aan de andere kant van het water stond.  ::ok::

En er zijn nooit rookgordijntjes opgetrokken omtrent de Mol. Ooit, enzo.. (qua roei-opdracht).

Je betoog was heel wat overtuigender geweest zonder een bepaalde toon en ingaand op bepaalde feiten, denk ik.  ;)
« Laatst bewerkt op: 18-01-2014, 09:43:32 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #185 Gepost op: 18-01-2014, 10:48:48 »

Je betoog was heel wat overtuigender geweest zonder een bepaalde toon en ingaand op bepaalde feiten, denk ik.  ;)
Het spijt me als je een vervelende(?) toon in mijn post denkt te lezen, want dat is absoluut nooit de bedoeling geweest. Kom op, je kent me hier op dit forum toch ook al langer dan vandaag?

Ik heb oprecht mijn best gedaan om uit te leggen waarom IK Freek niet verdenk, zonder mensen belachelijk te maken die hem wel verdenken. Volgens mij doe ik dat ook niet, maar goed...
« Laatst bewerkt op: 18-01-2014, 10:52:12 door Jayne »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #186 Gepost op: 18-01-2014, 11:14:05 »
Het spijt me als je een vervelende(?) toon in mijn post denkt te lezen, want dat is absoluut nooit de bedoeling geweest. Kom op, je kent me hier op dit forum toch ook al langer dan vandaag?

Ok prima..  ;)

Ik vond het alleen vrij ironisch, aangezien de mensen die in dit topic posten volgens mij juist echt op zoek gaan naar feiten voor zover we die kunnen constateren en niet aan wensdenken doen wat dat betreft, over het algemeen. Serieuze speurders dus. En dat juist daarom dit feit (het contrast tussen de beelden in de serie en de werkelijke locatie) aan het licht is gekomen.

Daarom vond ik 'je kunt je toevlucht zoeken in' niet bepaald van toepassing..

Maar goed, ik wil graag aannemen dat je het idd niet zo bedoelde.  :D

Blijft staan dat je wat mij betreft voorbijgaat aan andere feiten die genoemd zijn over Freeks' mogelijke molsacties in eerdere afleveringen, los van de discrepantie in afl 3.  :)
« Laatst bewerkt op: 18-01-2014, 11:19:26 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #187 Gepost op: 18-01-2014, 11:22:43 »
Ok prima..  ;)

Ik vond het alleen vrij ironisch, aangezien de mensen die in dit topic posten volgens mij juist echt op zoek gaan naar feiten voor zover we die kunnen constateren en niet aan wensdenken doen wat dat betreft, over het algemeen. Serieuze speurders dus.

Dat is me zeker niet ontgaan en dat is ook de reden dat ik er zo serieus over nagedacht heb en er zo'n lang verhaal over heb getypt. ;)
Heb inderdaad vooral naar afl. 3 gekeken, maar zal de eerste 2 ook nog eens bekijken met het idee dat Freek de Mol is.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #188 Gepost op: 18-01-2014, 13:17:55 »
In opdracht 3.1 past Freek vertragingstactieken toe. Op z'n laatst nog het plan wijzigen dusdanig dat de andere groep het pontje moest nemen. En in zijn eigen groep had Jan-Willem het in het begin over een afstand van 20 minuten, maar toen de verkeersregelaar werd aangesproken, toen bleek dat de afstand was opgelopen tot 30 minuten. En het lijkt zo te zijn dat Freek daar het initiatief had.

In opdracht 3.2 loopt hij regelrecht af op wat ik denk dat het afgetrainde zwemmers zijn, dus met veel power in de armen. In feite een goede poging tot molactie.

--
Edit: Het is pontje i.p.v. pondje.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2014, 15:19:23 door Avogadro »

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #189 Gepost op: 18-01-2014, 13:31:29 »
Ik moet zeggen dat ik het verhaal van Jayne best overtuigend vind (maar dat is ook omdat ik Freek eigenlijk toch al niet verdenk, dus confirmation bias).

Verder, de opdracht met de roeiwedstrijd is zodanig opgezet dat de kandidaten en de mol hetzelfde willen (qua teamsamenstelling). De mol weet dat ze tegen hun team moeten racen en wil een sterk team samenstellen. De kandidaten weten niet dat ze tegen hun team moeten racen en wil een sterk team samenstellen.

Dat iemand een slimme truc bedenkt om een sterk team samen te stellen zegt dus eigenlijk heel weinig. Dat is zowel vanuit molperspectief als kandidaatperspectief logisch te beredeneren, en is dus wat mij betreft géén van beide kanten op een argument. :)

Freek's actie (als hij de redenatie heeft gevolgd van Avogadro) is dus simpelweg ofwel een slimme molzet ofwel een slimme kandidaatzet. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #190 Gepost op: 18-01-2014, 13:56:49 »

Verder, de opdracht met de roeiwedstrijd is zodanig opgezet dat de kandidaten en de mol hetzelfde willen (qua teamsamenstelling). De mol weet dat ze tegen hun team moeten racen en wil een sterk team samenstellen. De kandidaten weten niet dat ze tegen hun team moeten racen en wil een sterk team samenstellen.

Dat iemand een slimme truc bedenkt om een sterk team samen te stellen zegt dus eigenlijk heel weinig. Dat is zowel vanuit molperspectief als kandidaatperspectief logisch te beredeneren, en is dus wat mij betreft géén van beide kanten op een argument. :)

Klopt inderdaad. Je kunt misschien alleen zeggen dat iemand die niet erg z'n best doet, wellicht aan het nepmollen is, aangezien je als kandidaat op dat moment nog niet weet dat de Mol hetzelfde doel heeft. Maar ik vind dat nou ook niet per se van toepassing op Freek. Voor hetzelfde geld waren die gasten wel een hele goede keuze en had hij gewoon echt pech dat ze niet mee wilden doen. Zou kunnen, maar feit is wel dat hij dan als Mol weinig heeft bijgedragen aan het samenstellen van een sterk team als tegenstander. (Maar misschien hebben ze daarom wel gewonnen ;))

Ik was zelf trouwens voor aflevering 3 molloos (nadat ik van JW was afgestapt). En ik had voor deze aflevering eigenlijk niet echt argumenten waarom Freek het niet kon zijn, ook niet nu ik het betoog van Rat weer heb gelezen. Was er alleen ook nog niet echt door overtuigd. Was in principe graag deze tunnel ingedoken als ik bevestiging voor Freek als Mol had gekregen afgelopen donderdag, maar het tegendeel was het geval en ik zag alleen maar dingen waardoor ik hem minder ging verdenken. Gelukkig maar dat anderen er anders over denken, want dan kunnen we er lekker over blijven discussiëren. ;) Vorig jaar was wat dat betreft toch wel jammer, ondanks dat de serie verder geweldig was.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #191 Gepost op: 18-01-2014, 14:45:08 »
En ik had voor deze aflevering eigenlijk niet echt argumenten waarom Freek het niet kon zijn, ook niet nu ik het betoog van Rat weer heb gelezen. Was er alleen ook nog niet echt door overtuigd. Was in principe graag deze tunnel ingedoken als ik bevestiging voor Freek als Mol had gekregen afgelopen donderdag, maar het tegendeel was het geval en ik zag alleen maar dingen waardoor ik hem minder ging verdenken.
Ik had ook graag een bevestiging gezien afgelopen aflevering. Heb nog niks concreets, maar ook nog niet de aflevering in zijn geheel terug gekeken.

Alles omtrent het versturen of verduisteren van geld is pure speculatie. Al verwacht ik wel dat de mol iets zal doen met dat nieuwe spel element. Er wordt veel aandacht aan besteed... ik kan me haast niet voorstellen dat ze zoiets toevoegen puur en alleen om de kandidaten de kans te geven geld veilig te stellen. Maar ook dat is speculatie. Verder vind ik het op zijn minst opmerkelijk dat hij de lege pot envelop terug stopt in zijn boekje tussen het verdelen van het geld en het dichtplakken van de envelop.

Ik hoop bij het terugkijken nog iets te zien wat onverwaardelijk al molactie kan worden uitgelegd (wat niet betekend dat het een actie van de mol is). Tot nu toe lijken alle acties in aflevering 3 beide kanten op te redeneren te zijn.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #192 Gepost op: 18-01-2014, 15:52:44 »
Freek 'stuurt' de andere groep (de groep dus waar hij verder géén controle over heeft!) naar de Clock Tower, omdát die dicht bij de ferry is en ze dan snel aan de overkant kunnen zijn. Sorry, maar ik kan hier geen mollenstreek in zien. Het klopt namelijk ook gewoon en het was vanaf dat punt ook makkelijk te halen. Sterker nog, als de groep Tygo/Jennifer/Susan niet voor de zware tas hadden gekozen (of de telefoon niet hadden laten vallen), hádden ze het ook makkelijk gehaald! Freek heeft hier echter op geen enkele manier invloed op kunnen uitoefenen. Als hij de Mol is heeft hij hier wel heel veel mazzel, dan wel een vooruitziende blik gehad.
Als hij ze hier niet naartoe had gestuurd, was deze groep waarschijnlijk aan de andere kant van de rivier begonnen en hadden ze de opdracht gewoon gehaald, en was er 1000 euro in de pot gekomen. Door ze dan tenminste bij de Clock Tower neer te zetten, is de afstand tot het eindpunt dramatisch vergroot, waardoor de slagingskans ernstig is gedaald.

Men wil maar al te graag uit gaan van een 'perfecte' Mol, maar de ervaring leert dat de Mol niet alles in de hand heeft en soms gewoon tevreden moet zijn met kleine acties die de opdracht net even moeilijker maken. George komt nog nèt op tijd binnen met de geldwagenopdracht, simpelweg omdat hij het niet kon maken nog langer te wachten. Hij weet ook het koffertje voor de stier te pakken en openen, ook omdat het echt niet meer mogelijk was hier nog onhandiger mee te doen. Je hebt te maken met een hele groep die allemaal hun zegje willen doen en dan moet de Mol daar maar invloed op uitoefenen. En elk stapje verder van de eindbestemming levert net een extra seconde vertraging op, wat net genoeg kan zijn om het team te laat te laten zijn.
The British are not impressed.

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #193 Gepost op: 18-01-2014, 16:20:37 »
Art zei volgens mij tegen Aaf en Daphne dat elke groep die op tijd binnen was geld oplevert voor de pot dus dan mag ik aannemen dat er zowel in de lichte als de zware koffer geld zit en geen halveringen of negatieve bedragen of iets dergelijks.

Voor de rest ben ik er niet van overtuigd dat Freek het plan geopperd heeft om beide aan dezelfde kant te beginnen.

Het zou mij niet verbazen als Jan willem zoiets in de groep heeft gegooid, nog snel even zijn conditie wat op peil heeft gebracht om zijn groep vervolgens op een flinke wandeling met de nodige omwegen te trakteren.  ;)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #194 Gepost op: 18-01-2014, 16:38:41 »
Freek hoort de vraag van JW niet als JW constateerd dat het nummer verdwenen is.

Rond 18:55 vraagt JW: "Freek jij hebt als laatste gebeld? er stond een kort nummer in dat met een zes begon, dat staat er niet meer in" freek antwoord alleen maar: "ja dat nummer begon met een 6"

"maar heb jij dat nummer gewist" vraagt JW nog...Freek op zo'n verbaasde toon (zo van "ik wordt ergens van beschuldigt van iets dat ik inderdaad gedaan heb"): "Nee!!"

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #195 Gepost op: 18-01-2014, 16:40:25 »
Als hij ze hier niet naartoe had gestuurd, was deze groep waarschijnlijk aan de andere kant van de rivier begonnen en hadden ze de opdracht gewoon gehaald, en was er 1000 euro in de pot gekomen. Door ze dan tenminste bij de Clock Tower neer te zetten, is de afstand tot het eindpunt dramatisch vergroot, waardoor de slagingskans ernstig is gedaald.
Voordeel van de locatie bij de Clock Tower is wel dat je goed overzicht hebt op de overkant. Als je tussen alle wolkenkrabbers staat is het mogelijk veel lastiger om de herkenningspunten te zien, omdat er allerlei gebouwen in de weg staan.
Gezien het feit dat ze hoge iconische gebouwen uitkiezen waren, is het overigens goed mogelijk dat ze '2FC' in eerste instantie als startplek hadden aangewezen. Dat is heel dicht bij de eindlocatie en is het niet 'jungle' genoeg om de herkenningspunten niet te zien.

Ben het helemaal eens met het tweede deel van je verhaal.

Offline louise85

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #196 Gepost op: 18-01-2014, 16:41:55 »
Nog even over aflevering 2 de opdracht in de verlaten studio (vanuit de Freek (of Tygo) tunnel beredenerend);

Misschien kwam de mol 'per ongeluk' in de quizkamer terecht en had deze gehoopt dat de vraag van stressbestendigheid verkeerd beantwoord zou worden, zodat ze allebei uitgeschakeld zouden zijn en niet meer de 150 kg konden slepen. Bovendien waren de opdrachten van het kruiplabyrint en het dak naar mijn idee de moeilijkste opdrachten. Als je als mol weet dat er mensen op het dak zitten en de tijd daar dus ook is gaan lopen, kun je mollen door de porto bezet te houden, zodat de twee op het dak iig het geld niet op tijd kunnen vinden. Dit is wat er gebeurde tijdens de quizopdracht, dus misschien was het niet zo toevallig dat ze op dat moment die kamer binnen liepen.

Zou er verder misschien iets kunnen zijn met ABC?
Freek wilde met Aaf Brandt Corstius op een kamer, in de tv studio krijgt hij bij de quiz ABC antwoorden, hij heeft het over een ABerCrombie model en in het voorstukje van de volgende aflevering heeft hij het ook over een ABC'tje.

Offline Toke2012

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #197 Gepost op: 18-01-2014, 18:12:48 »
Art zei volgens mij tegen Aaf en Daphne dat elke groep die op tijd binnen was geld oplevert voor de pot dus dan mag ik aannemen dat er zowel in de lichte als de zware koffer geld zit en geen halveringen of negatieve bedragen of iets dergelijks.

Voor de rest ben ik er niet van overtuigd dat Freek het plan geopperd heeft om beide aan dezelfde kant te beginnen.
In het draadje met algemene opmerkingen over aflevering 3 
heb ik gepost hoe die discussie en besluitvorming verliep.

Edit: goede link toegevoegd
« Laatst bewerkt op: 18-01-2014, 23:40:15 door Toke2012 »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #198 Gepost op: 18-01-2014, 18:58:51 »
In het draadje met algemene opmerkingen over aflevering 3 heb ik gepost hoe die discussie en besluitvorming verliep.

heeft ie wel zegt...omdat hij de klokkentoren verdacht van de uiteindelijke locatie. hij opperde dat het andere team dan daar gedropt zou worden. mocht dat het de klokkentoren NIET zijn, konden zij snel alsnog naar de overkant...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #199 Gepost op: 18-01-2014, 23:33:59 »
Ik meld het maar even hier. Iemand van het internationale gevolg kwam op you tube met het volgende:

Citaat
Well SanKee refers to Mole(S13) well in that episode when they were given the number combo 3425 if you switch the 42 to be 3245 on a number pad you get FBIK Freek Bartels Is King just as Mole(S13) said on bungee jumping :-)

Ik denk niet echt dat ze naar Mol 13 gaan verwijzen voor een hint voor Mol 14 eerlijk gezegd, maar 'ik' kan natuurlijk wel, op zich. Ik weet niet of het idee van de 'number pad' op de mobiel eerder geopperd is, ik ben het geloof ik nog niet tegengekomen maar ik heb lang niet alles kunnen lezen, dus.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)