Auteur Topic: [KANDIDAAT] Freek Bartels  (gelezen 373575 keer)

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1080 Gepost op: 20-03-2014, 12:55:26 »
Dit is het! Dit is de strohalm waar ik op heb zitten wachten  ::bravo:: Zet de champagne maar vast koud. Die hoeven we dan niet met zoveel mensen te delen dat scheelt weer. ;) Oh ik wordt gek van dit seizoen, ik ben toe aan een sabatical van een maand of tien. :-\\

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1081 Gepost op: 20-03-2014, 13:22:16 »
Hahahahaha

De Mol ‏@IkBenDeMol  11m
Winnaar, verliezer en Mol. Freek, Susan, Sofie. Groen, rood, blauw. De laatste aflevering van serie XIV. Ned. 1, 20:25 uur. #widm

Haal die punt tussen Mol en Freek weg - Mol Freek ;D

Groen = winnaar, rood = verliezer, blauw = mol? ;)

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1082 Gepost op: 20-03-2014, 13:25:15 »
Wist je dat als je de lichtkleur rood en groen mengt je dan geel krijgt? Ja, echt link Bij je ontknoping draagt Freek een gele trui.
"De mol zoekt dit jaar de balans tussen extremen"
Dat dan weer wel

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1083 Gepost op: 20-03-2014, 13:31:33 »
Wist je dat als je de lichtkleur rood en groen mengt je dan geel krijgt? Ja, echt link Bij je ontknoping draagt Freek een gele trui.
"De mol zoekt dit jaar de balans tussen extremen"

 ::ok::  ::rofl::

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1084 Gepost op: 20-03-2014, 13:37:59 »
Wat er ook gebeurt laten we één ding afspreken. Wie nu als eerste zegt: "zullen we de champagne maar vast opmaken" die is niet de mol!  ::)
Dat dan weer wel

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1085 Gepost op: 20-03-2014, 14:08:02 »
Hahahahaha

De Mol ‏@IkBenDeMol  11m
Winnaar, verliezer en Mol. Freek, Susan, Sofie. Groen, rood, blauw. De laatste aflevering van serie XIV. Ned. 1, 20:25 uur. #widm

Haal die punt tussen Mol en Freek weg - Mol Freek ;D


 ::ok::  ::rofl:: en hoe werd Freek ook alweer genoemd? Jep,  Mol 2 punt 0

Citaat
Groen = winnaar, rood = verliezer, blauw = mol? ;)

Freek speelde als enige met de kleur blauw tijdens 5 op een Rij...
We tunnelen lekker door met zn allen! ::ok::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1086 Gepost op: 20-03-2014, 15:52:44 »
Gaat lekker zo! ;D

Hoe komt het dat Freek de meeste pagina's hier heeft, van de finalisten? ;)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1087 Gepost op: 20-03-2014, 16:33:12 »
Ja snap ik ook niet.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1088 Gepost op: 20-03-2014, 16:47:02 »
Omdat hij waarschijnlijk het meest tot discussie heeft geleid. ;)
En tja, het zou ook zo mooi zijn geweest.... de beste mol ever, die niet opgemerkt werd.  ;)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1089 Gepost op: 20-03-2014, 20:10:45 »
Ik ga me niet echt populair maken hiermee maar mijn vuist ging letterlijk de lucht in toen Art vertelde dat Freek niet de Mol is. ::boogie:: ::feest:: Niet dat ik het hem niet gun of zo, ik heb alleen veel liever de slimste spelers door naar de finale, de kandidaten die het meest weten over de Mol. Ik wil maar zeggen, het zegt genoeg over Freek als kandidaat dat hij twee van de drie mogelijkheden, Tygo en Sofie, verdenkt om vervolgens Susan volledig buiten schot te houden. Als Tygo een rood scherm krijgt zie je Freek in zijn biecht zeggen "1 van mijn twee mollen is afgevallen, ik weet nu wie de Mol is!", doelend op Sofie. ::) Ik wil zo hard zijn gezicht zien als straks Susan naar voren stapt.

En durf niet te beweren dat hij nooit de kans had om de Mol aan het werk te zien. He had plenty of shots. Hij heeft meermaals in het team van de Mol gezeten. Maar hij zag het gewoon niet. Ik vraag me alleen af, hoe is die gast eigenlijk in de finale verzeild geraakt. Heb de afgelopen dagen wat teruggekeken en daar is toch echt wel te merken dat hij enorm goedgelovig is. Tijdens test 4 zegt hij nl. alle vrouwen te verdenken, behalve Susan. Heeft hij dan toch nog iets goed ingevuld (De Mol is een vrouw) of heeft hij gewoon meer dan eens geluk gehad, een keer door de zwarte vrijstelling die ingezet werd (Jennifer was toen zijn Mol en haar joker werd weggeveegd met als resultaat: zijn Mol naar huis) en een keer met de finale vrijstelling (waar ik trouwens van vind dat de stem van de Mol niet mee mag tellen maarja dat is een andere discussie, want dan kom je op 1-1 en er moet een of andere doorslaggevende factor zijn natuurlijk)

Hij zegt ook meermaals dat hij Susan het meest vertrouwt. Ik meen zelfs dat ik hem hetzelfde heb horen vertellen over Sofie in de beginfase van het spel, uitgerekend zijn Mol nu. Hij verkondigt ook af en toe dat Susan het gewoon niet kan zijn. En toch zo ver komen. Onbegrijpelijk.

Maar eind goed al goed. Opgeruimd staat netjes. Volgend jaar alsjeblieft geen finale vrijstelling meer. Iedereen moet het dan maar doen op eigen kracht. Veel spannender op die manier want dan kan iedereen er zomaar uitvliegen.

Wel grappig dat Freek heel waarschijnlijk een verbond is aangegaan met Susan. ::dom:: Wie is er nu het haasje? ;D Je wil er niet uitgaan met een vrijstelling in je handen maar je wil toch ook niet de finale verliezen op deze manier lijkt me. Benieuwd naar zijn gezicht. Is alweer eventjes geleden dat iemand er compleet naast zat. ::oink::

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1090 Gepost op: 20-03-2014, 20:22:06 »
Geen hear hear hier, sorry...

Ik moet toegeven. Ik was ook blij dat Art zei dat Freek niet de mol was, omdat ik graag wilde dat de Susan vs. Freek door Susan gewonnen werd. Sterker nog, ik ging de battle wel eens te vel aan.

Ik was wel eens een pain in the ass in Freek bashen, maar ik heb wel zelf naar kandidaat Freek kunnen kijken. En dan kan ik alleen maar terugkijken met een heerlijk gevoel. Vind het zo'n leuke gast. Ik heb van Freek genoten! Was Tygo beter in het spel? Ja. Wie vind ik stiekem het leukst? Freek.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1091 Gepost op: 20-03-2014, 21:42:06 »
Helaas,
Freek is niet de mol van het kaliber George,Dennis,Milouska. (ik had hem dit toch gegund).

Maar erger voor hem is dat hij in het rijtje komt met Patrick, Rick, Arjen, Pepijn en Horace, Zarayda en Tania en Daniël. (kandidaten die de mol voor 100% vertrouwen)
én is samen met Timp Kamps is hij toch één van de niet-mollen die in één opdracht veel geld verkwanselt.

maar toch heb ik van hem genoten in deze serie  :)
klaar voor de strijd

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1092 Gepost op: 20-03-2014, 21:43:31 »
Toch had hij best een goede Mol kunnen zijn.
The British are not impressed.

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1093 Gepost op: 20-03-2014, 21:53:25 »
Ik vind Freek ook een topkandidaat. Hij heeft dan wel op de verkeerde mol gezeten, maar hij heeft het spel op zich ook echt goed gespeeld. De finale vrijstelling mag van mij wel blijven. Zo blijft het toch evengoed nog spannend. Ik denk dat je dan ook maar beter goed kan verliezen, dan wanneer je de test op een duizendste van seconde langzamer maakt dan je medefinalist.  Dan wordt het nu tijd voor wat puinruimen en dan nog is het volgend jaar weer nieuwe ronde,  nieuwe kansen.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1094 Gepost op: 20-03-2014, 22:03:04 »
Iedereen moet het dan maar doen op eigen kracht.
Ik kan er nooit zo goed tegen als dit soort dingen worden gezegd als gedoeld wordt op een specifieke kandidaat, in dit geval Freek.

Want hij heeft toch ook niet vijf vrijstellingen gehad? Hij had één vrijstelling waar hij wat aan had. De rest heeft hij net als ieder ander op eigen houtje gedaan. Oké, met meer geluk dan wijsheid, maar je kan niet Freek verwijten dat de testvragen zo zijn iemand die Sofie verdenkt verder komt dan iemand die Jan-Willem verdenkt. Dan is die test niet eerlijk. Dan rest de vraag of dat überhaupt erg is, en zo ja of dat überhaupt oplosbaar is, maar hoe dan ook is Freek niets te verwijten.

Daarnaast vind ik Freek gewoon een leuke vent en ik hoopte vanaf het begin al op Freek in de finale, dus ik vind 't niet erg ::trots::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1095 Gepost op: 20-03-2014, 23:09:40 »
Helemaal eens Erik!

Maar ik heb al eerder gezegd dat ik het enorm flauw vind om te zeggen dat "Tygo het meer verdiende dan Freek", hoezo? alleen omdat Tygo wel op de goede mol zat?

Freek heeft inderdaad 1 vrijstelling gehad, en dat was toevallig een hele goeie vrijstelling. Had Tygo ook kunnen hebben, maar heeft ie niet gekregen. Had Tygo ook af kunnen pakken - heeft ie niet gedaan.

Freek zat terecht in de finale en het is eigenlijk hilarisch dat ie totaal verkeerd zat. Ik heb in ieder geval enorm van hem genoten als mol kandidaat ;D

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1096 Gepost op: 20-03-2014, 23:13:21 »
Freek met een Zarayda actie bij de ontknoping! ;D

Ik heb in hem geen mol gezien, wel lichte twijfel af en toe. Zoals met dat geld opsturen. Als hij toen geld had verduisterd, dan was dat een veel betere molactie dan ik Susan heb zien doen...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1097 Gepost op: 20-03-2014, 23:17:32 »
Ik vind het wel grappig dat Freek dus eigenlijk een kopie was van Patrick, alleen heeft Freek het nét ietsje verder geschopt (en als hij die vrijstelling niet had gekregen, was hij net zoals Patrick net voor de finale afgevallen). :P

Ik vond Freek een leuke kandidaat. Ik heb soms getwijfeld of hij misschien toch de Mol was (mede dankzij lightman en de lijstjes die hier stonden), maar ik zag nooit een Mol in hem.

In ieder geval, gefeliciteerd Freek met het behalen van de finale!  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1098 Gepost op: 20-03-2014, 23:19:08 »
Ik vind het wel grappig dat Freek dus eigenlijk een kopie was van Patrick, alleen heeft Freek het nét ietsje verder geschopt (en als hij die vrijstelling niet had gekregen, was hij net zoals Patrick net voor de finale afgevallen). :P

Niet helemaal, want Patrick verdacht Dennis wel degelijk, alleen tja, daar deed ie gewoon niets mee tijdens de test... :P ::rofl::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1099 Gepost op: 20-03-2014, 23:20:06 »
Niet helemaal, want Patrick verdacht Dennis wel degelijk, alleen tja, daar deed ie gewoon niets mee tijdens de test... :P ::rofl::

Ohja, dat is waar ook! "Ja dat was onwijs verdacht! Maar je doet er verder niets mee.."  ::rofl:: ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48