Jennifer heeft al wel wat geld binnengebracht, maar heeft toch echt veel gemeen met het regelmatig terugkerende cijfer 5. (Bijv. alweer het vijfde scherm bij de executie was rood).
Het cijfer 5:
-Jennifer haar vaste plek bij de executie is rechts vooraan, van links naar rechts geteld op de 5e positie.
-Jennifer staat als vijfde in de lijn op wieisdemol.nl
-Jennifer wordt gekoppeld aan de Henry V (=5) nummerplaat uit aflevering 1
In aflevering 2 bijgekomen:
-Jennifer gaat als 5e de markt op, dus maakt als 5e de test
-Je ziet Jennifer vraag nummer 5 beantwoorden (waarbij overigens de antwoordmogelijkheden genummerd zijn, terwijl dat normaal niet het geval is)
De 'Schijnbeweging' in aflevering 1 was dat zij geld vond, terwijl de mol niet van geld houdt en zo de groep mislijdt. Ook was Jennifer 'Vindingrijk' van geld waar zij als 'blinde' mol tegenaan stootte onder de grond, nadat zij er eerst een rondje omheen had 'gegraven', tegelijkertijd was ze ook blind op de markt omdat er zoveel kleuren waren. Ze had dan ook haar brilletje misschien wel expres vergeten, dat ze de gehele eerste aflevering en de eerste twee groepsfoto's om had.
Ikzelf vind de getallen verdacht. Ookal heeft ze geld binnengebracht, er kan altijd nog een geldverliezende opdracht komen. Misschien 'stuurt' ze wel geld op naar Ellis Island, wat achteraf helemaal niet 'opgestuurd' blijkt te zijn, dus heeft ze toch eigenlijk helemaal niks voor de pot verdiend? Zou best slim zijn in mijn opinie. Vele malen beter dan wanneer Tygo de mol zou zijn (veel ste voor de hand liggend).
Maargoed, Jennifer staat zeker nog in mijn top 3 verdachten.
+1 (Ik ga in de Jennifer tunnel zitten) Kees zei zelf dat hij ook vaker geld had gepakt, dat zijn rookgordijnen en laten we eerlijk zijn jongens, ze heeft in totaal 800 eu gepakt. Waarom zou je haar zo snel afstrepen, in hoeveel seizoene komt er nog een opdracht dat alles eruit gaat. Of nu idd, iets met enveloppen. Ze kan HEEL makkelijk geld pakken, dat in een envelop naar zichzelf opsturen of gewoon naar new york sturen (
), maar de verdenking van haar af halen door 2 x kleine bedragen te pakken. VOnd het ook merkwaardig dat ze PERSE in dat labyrint wou. Misschien lagen er wel meer enveloppen ofzo, maar heeft ze er uiteindelijk maar 1 gepakt. Dat laatste denk ik niet, maar ze is ook verdacht rondom opdrachten, haar biechten. En ik kan geen hoogte van haar krijgen, dus blijft absoluut in de top 3 staan samen met Jan Willem en Susan. Aaf, Tygo, Freek en Sofie nu wel afgestreept voor mezelf. En Daphne blijft tot nu het grote raadsel van WIDM 14