Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk  (gelezen 257739 keer)

Offline Joss

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #460 Gepost op: 19-03-2014, 13:37:08 »
Ik hoop echt dat Sophie de mol is, dat zou betekenen dat ik vanaf afl.1 goed zit.
Ben er ook haast 100% zeker van dat ze het is. Altijd maar matig tot slecht meegedaan aan opdrachten.  Ook geen geld binnengebracht.

Dat JW eruit lag door vol op haar te stemmen zegt niks,  hij had er toch juist als eerste uit moeten liggen,  omdat ie constant op de verkeerde mensen zat, waarom heeft ie dan zolang volgehouden? 
Hij had toen op het laatst de test gewoon het slechts gemaakt.

Verdenkingen (wie verdenkt wie) zijn in mijn ogen de belangrijkste "hints" in Wie is de Mol?. Elke keer als ik mezelf voor hou dat het niet uitmaakt of gemonteerd is, zit ik in werkelijkheid in de verkeerde tunnel. JW kan nog op Susan gestemd hebben (al klinkt dat niet zo afgaande op JW z'n woorden over gevoelsmol en verstandsmol). Maar als je denkt dat hij op Sofie heeft gestemd, dan is Sofie niet de mol. Zo simpel is het eigenlijk. (Meer een note to self).
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #461 Gepost op: 19-03-2014, 13:47:53 »
Maar helaas heeft JW op Susan gestemd waardoor Sofie de mol is Jossie :)

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #462 Gepost op: 19-03-2014, 13:48:12 »
tja niets is wat het lijkt.

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #463 Gepost op: 19-03-2014, 13:48:39 »
Maar helaas heeft JW op Susan gestemd waardoor Sofie de mol is Jossie :)
Hoe weet je dat?

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #464 Gepost op: 19-03-2014, 13:58:45 »
Hoe weet je dat?
Is ook maar de wens der gedachte ;) en een gok omdat hij zegt in zijn dagboek dat hij niet meer gesplitst heeft op zijn gevoel en verstand en die genoemd zijn in de preken die nooit uitgezonden zijn.

Sofie heeft hij genoemd dus die was wel bekend dus dan moet het Susan of Freek zijn waar hij vol op gegaan is. Dus in de hoop dat het Susan is, is Sofie dan de mol.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #465 Gepost op: 19-03-2014, 14:04:59 »
Ik hoop echt dat Sophie de mol is, dat zou betekenen dat ik vanaf afl.1 goed zit.
Ben er ook haast 100% zeker van dat ze het is.
Dat JW eruit lag door vol op haar te stemmen zegt niks,  hij had er toch juist als eerste uit moeten liggen,  omdat ie constant op de verkeerde mensen zat, waarom heeft ie dan zolang volgehouden? 

2 Voorbeelden : Aflevering 2 ging hij op Owen; Owen was samen met Susan apart bij de opera. Als Susan de mol is, had hij daar al antwoorden per ongeluk goed. Owen vloog eruit op Tygo, en als je kijkt naar de overeenkomsten, had hij die meer met Sofie dan met Susan. De logische gedachte is dan dat Susan meer kans maakt de mol te zijn dan Sofie.
De aflevering dat JW op Jennifer ging, was toen Susan met haar de snakeopdracht deed. Weer antwoorden per ongeluk goed op de mol terwijl hij totaal fout zat.
Jennifer stuurde haar envelop aan Sofie, wat doet vermoeden dat zij haar mol was. Jennifer vloog eruit en Jan-Willem niet. Rara wie is de mol. Mijn gok is : niet Sofie.

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #466 Gepost op: 19-03-2014, 14:12:03 »
Citaat
Jennifer stuurde haar envelop aan Sofie, wat doet vermoeden dat zij haar mol was. Jennifer vloog eruit en Jan-Willem niet. Rara wie is de mol. Mijn gok is : niet Sofie.
Volgens Jennifers "biecht" tijdens de aflevering waarin zij er uit vloog heeft ze 1 vraag op Sofie gezet en de rest op Aaf en Tygo.

JW is een verhaal apart inderdaad. Dat vind ik heel moeilijk om die goed te peilen daarin omdat hij blijkbaar van begin af aan wel de mol heeft meegenomen maar steeds een ander verdacht en het geluk heeft gehad dat er ook steeds iemand was die de test slechter dan hem maakte waardoor hij er in bleef

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #467 Gepost op: 19-03-2014, 14:25:29 »
Ik denk dat we juist kunnen concluderen dat we niet zoveel aan die tests hebben..

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #468 Gepost op: 19-03-2014, 14:25:49 »
Volgens Jennifers "biecht" tijdens de aflevering waarin zij er uit vloog heeft ze 1 vraag op Sofie gezet en de rest op Aaf en Tygo.

JW is een verhaal apart inderdaad. Dat vind ik heel moeilijk om die goed te peilen daarin omdat hij blijkbaar van begin af aan wel de mol heeft meegenomen maar steeds een ander verdacht en het geluk heeft gehad dat er ook steeds iemand was die de test slechter dan hem maakte waardoor hij er in bleef

Jan-Willem... Inderdaad een geval apart!

Volgens mij verdacht hij Owen (en de mol), Daphne (en de mol), Jennifer (en de mol), Aaf (en de mol), Sofie (en de mol).... Sofie (en de mol). De laatste keer spreidde hij niet meer... So close  :D

Of toch Susan? Ze hebben het net vaag genoeg gehouden.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #469 Gepost op: 19-03-2014, 14:26:39 »
Ben er ook haast 100% zeker van dat ze het is. Altijd maar matig tot slecht meegedaan aan opdrachten.  Ook geen geld binnengebracht.

Hij had toen op het laatst de test gewoon het slechts gemaakt.

Hij kun je de test nou het slechts gemaakt hebben als je vol op de goede Mol zit. Dat zou betekenen dat alle andere kandidaten ook op vol die Mol zaten. Hoe geloofwaardig vind je dat?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Koemba

• Forumlid
« Reactie #470 Gepost op: 19-03-2014, 14:29:35 »
Jan-Willem... Inderdaad een geval apart!

Volgens mij verdacht hij Owen (en de mol), Daphne (en de mol), Jennifer (en de mol), Aaf (en de mol), Sofie (en de mol).... Sofie (en de mol). De laatste keer spreidde hij niet meer... So close  :D

Of toch Susan? Ze hebben het net vaag genoeg gehouden.
Maar Freek vond ik dan ook heel vaag, stel dat hij altijd op Sofie heeft gezeten dan moest hij er toch ook al eerder uitgevlogen zijn..
Het is volgens mij dat hij de vrijstelling voor de finale had anders was Tygo doogegaan denk ik.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #471 Gepost op: 19-03-2014, 14:41:40 »
Freek zijn stemgedrag was inderdaad "alle vrouwen behalve Susan". Op een gegeven moment ging hij spreiden op de kans dat de mol ook een man kon zijn (?) (misschien dat ie JW verdacht, of Tygo?).

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #472 Gepost op: 19-03-2014, 14:45:05 »
Freek heeft Tygo en Sofie gestemd. In aflevering 9 zegt hij ook als Tygo weg gaat dat hij dan weet wie de mol is omdat hij die twee als optie had staan.

Maar het blijft lastig om uit de testen wat te halen dat klopt wel wat hoelahoep zegt.

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #473 Gepost op: 19-03-2014, 14:55:40 »
Wat ik uit de testen heb gehaald...

Molrice: pech
Owen: Tygo
Daphne: Aaf
Jennifer: Aaf
Aaf: Tygo en Freek
JW: Sofie (of Susan)
Tygo: Susan
Freek: Sofie
Sofie: Susan
Susan: Freek wel/niet en Sofie

Freek vind ik niet vaag. Sofie naait 'm 2x met de zwarte vrijstelling, Susan helpt 'm 2x met de groene vrijstelling. Keuze "snel" gemaakt...

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #474 Gepost op: 19-03-2014, 15:07:49 »
Als Freek op Tygo/Sofie zat en Tygo op Susan en Tygo gaat eruit... Tja, dan kan Susan natuurlijk de mol niet zijn. JW was natuurlijk slechter dan Freek in afl. 8 maar wat JW stemde is niet 100% zeker.

Ik snap er niks meer van
« Laatst bewerkt op: 19-03-2014, 15:10:30 door hoelahoep »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #475 Gepost op: 19-03-2014, 15:25:29 »
Als Freek op Tygo/Sofie zat en Tygo op Susan en Tygo gaat eruit... Tja, dan kan Susan natuurlijk de mol niet zijn.

Ik snap er niks meer van

Tygo gaat eruit op het moment dat Freek een vrijstelling heeft. Freek kan er dan niet uit, ook al zit hij fout en Tygo niet.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #476 Gepost op: 19-03-2014, 15:35:04 »
Tygo gaat eruit op het moment dat Freek een vrijstelling heeft. Freek kan er dan niet uit, ook al zit hij fout en Tygo niet.

Nee dat weet ik. Maar in aflevering 7 zegt Freek op Sofie en Tygo te zitten. In aflevering 8 laten ze welliswaar alleen horen/zien dat hij op Sofie zit, maar ik kan me niet voorstellen dat ie daar niet meer gespreid heeft. Dus dan vind ik dat vreemd.

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #477 Gepost op: 19-03-2014, 15:56:04 »
Nee dat weet ik. Maar in aflevering 7 zegt Freek op Sofie en Tygo te zitten. In aflevering 8 laten ze welliswaar alleen horen/zien dat hij op Sofie zit, maar ik kan me niet voorstellen dat ie daar niet meer gespreid heeft. Dus dan vind ik dat vreemd.

Dit is volgens mij precies dat puntje montage dat ze toepassen bij de testbiechts, om het net iets minder duidelijk te maken.  Ik denk dat Freek twijfelde en Sofie stemde met een likje Tygo. Ik denk dat JW twijfelde tussen Susan en Sofie. Tygo en Sofie gingen all-in. Als je dat op de laatste afvallers plakt (JW, Freek en Tygo) en je doet het in die volgorde (er valt ook nog iets te zeggen voor Freek dan JW dan Tygo, dan is de mol bekend. Maar door een beetje vaagheid heb je nog een strijd over tussen Soof en Susan. De vrijstelling hierin verwerken was ook een goede zet, anders hadden we Sofie, Tygo en Susan gehad. Met Sofie en Tygo duidelijk op Susan en Susan de hele serie door inconsequent....

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #478 Gepost op: 19-03-2014, 16:26:59 »
Maar dan nog zou Freek dan al voor JW af moeten zijn gevallen, zoals jij het zegt. Aangezien Freek nooit op Susan heeft gezeten.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #479 Gepost op: 19-03-2014, 16:31:15 »
Maar dan nog zou Freek dan al voor JW af moeten zijn gevallen, zoals jij het zegt. Aangezien Freek nooit op Susan heeft gezeten.

Dat zou waarschijnlijk ook gebeurd zijn als Susan niet de groepsvrijstelling had genomen voor haar oranje topitos. JW had toen al groen gehad, Freek moest zijn scherm nog zien.