Ik ga Tygo ook ff wat beter in de gaten houden.
Opvallend vond ik inderdaad zoals al benoemd het feit dat Tygo de generaal er een beetje doordrukt bij de groep daarbij zag je em ook nog opzichtig(?) na Art kijken voor een korte seconde.
In de topic deel 2, heeft iemand een transcriptie gepost van het hele gesprek v/d groep betreffend de foto.
Verder viel me op dat naast Aaf alleen Tygo voor een alfabetische volgorde wilt gaan en is hij de laatste die dit benadrukt en dat komt over alsof hij het laatste woord heeft (dit zou hem niet verdacht maken immers Aaf opperde het al)
ik denk dat mocht Tygo de mol zijn dat het misschien slim zou zijn geweest dat hij als laatste de bazaar op mocht waarom? geen idee vandaar de MISSCHIEN.
verder valt me steeds meer op dat Tygo de man van de gebaren is zoals ook al aangegeven hier ergens boven mij. ik zie hem geregeld een dubbel peace (V) maken met beide handen, breng die 2 samen en je krijgt een M, daarnaast is hij heel nadrukkelijk aanwezig in de groep zoals tolletje vorig jaar ook was.
Al om al is het iig de moeite waard om tygo ff de volgende deel wat meer in de gaten te houden, hoewel ik zelf ervan uit ga dat hij het niet is, but hey NIETS IS WAT HET LIJKT!