Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Leuk detail: in een grijs verleden heb ik de presentatiekaartjes van Art een keer in elkaar mogen zetten. Gewoon met lijm.
Grijs verleden en Art presentator? Dat klopt niet.
Het valt me dit jaar zo onwijs op dat Mol Art te pas en te onpas het woord "tijd" gebruikt in zijn teksten:
Komt dat niet vaker voor... ik kan mij herinneren dat ik in 2012 ook eens zoiets heb gelezen.
Art Rooijakkers klemgereden door WIDM-fanvan onze redactieAMSTERDAM - Een wel erg nieuwsgierige Wie is De Mol-fan joeg presentator Art Rooijakkers de stuipen op het lijf.Art, de WIDM-winnaar én De Mol zelf zijn drie van de weinigen die weten wie de boel tijdens het programma saboteert en die kennis kan tot nogal bijzondere situaties leiden, ondervond Art onlangs aan den lijve. Toen hij in al zijn onschuld een stukje aan het fietsen was, werd hij ineens door een overenthousiaste fan in een auto klemgereden."Er stapte iemand uit die zei: 'Wie is het?'", vertelt Art. "Ik zei dat ik dat toch niet ging vertellen want dat is toch niet leuk? Toen ging hij in zijn auto hangen en zei tegen zijn vriendin: 'Hij wil het niet zeggen'. Daarna keek hij weer naar mij en zei: 'Ik kon het toch vragen?' en reed weg. Mij in verwarring achterlatend."Wie is De Mol was een aantal weken niet te zien door de Olympische Spelen maar vanaf deze week kan er weer volop gespeculeerd worden over wie nou toch De Mol is.
Sommige molloten zijn echte malloten
op de Art in S11 had ik echt een crush
Leuke gozer wel inderdaad
Art is zeker niet onprettig om naar te kijken.
Overigens vind ik hem dit jaar verreweg het best van de drie seizoenen die hij gepresenteerd heeft. Heeft helemaal zijn niche gevonden lijkt het.
Mee eens. Vorige seizoenen had ik af en toe hier op het forum wat op Art aan te merken maar nu is die behoefte gereduceerd tot:
Wanneer gaat iemand als Jennifer het programma presteren?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
612 gasten en 5 vaste bezoekers