Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 151705 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #420 Gepost op: 11-03-2014, 16:49:37 »
Ze zegt geen finale he,maar finale-aflevering. En dat klopt wel. Aangezien de finale volgende aflevering gespeeld wordt.  ;)

Ok, ja dan klopt het wel. Maar de omzichtige manier van praten zit me niet lekker.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #421 Gepost op: 11-03-2014, 16:50:28 »
En hoe Sofie nu (opnames filmpje) vertelt dat ze toen vond dat ze Freek nog iets verschuldigd was, duidt niets er op dat ze inmiddels weet dat Freek de Mol is. Ze ziet Freek nog steeds als kandidaat volgens mij. Dat is slecht nieuws voor mij als Freekverdenker die Sofie in de finale verwacht want dat klopt dan niet.

De manier waarop Susan zegt dat ze na JW's vertrek blij was dat ze in de finale zat (klopt niet eens, er moet nog een afvaller komen!) vind ik ook behoorlijk nep -> Mols. Sowieso de voorzichtige manier waarop Susan praat tot tegenstelling van bijvoorbeeld Freek die heel vrijuit lijkt te praten.

Kortom: na dit filmpje schreeuwt mijn gevoel dat Susan de Mol is. ::)

Net op tijd is ook op tijd...
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #422 Gepost op: 11-03-2014, 16:53:10 »
Susan praat ook hier weer met zo'n 'onschuldig' lachje, wat ik altijd heb als ik lieg xD.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #423 Gepost op: 11-03-2014, 16:57:50 »
Ok, ja dan klopt het wel. Maar de omzichtige manier van praten zit me niet lekker.

Dat doet ze toch al vanaf het begin?
Was voor mij iig een reden om haar vanaf het begin als finaliste te zien.  :)
Sofie ook trouwens..

En Freek praat altijd in nietszeggende algemeenheden in extra materiaal..  ::rofl::

Overigens wat had je dan gewild dat Sofie had gezegd?
Ja ik dacht toen nog sympathieke kandidaat en ja nu dus natuurlijk niet meer..?  ::)
Ik denk dat je eenzelfde omzichtigheid kan verwachten van beide dames finalisten met de boete er erboven hangt.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #424 Gepost op: 11-03-2014, 16:58:39 »
Of mol Tygo wordt gewoon niet doorzien dus lacht zich rot  ::rofl::

Ik heb nu zo vaak naar Susan / Freek en Sofie gekeken en ik zie de mol gewoonweg niet in hun. Ik weet niet hoe ik dat nog moet gaan zien maar ik had op voorhand 3 mollen in mijn hoofd waaronder Tygo.

Ik heb zowel het Freek als Susan topic helemaal uitgespit en naar alle links en hints gekeken maar toch halen ze me net steeds niet over de streep. Sofie kan het ook nog zijn al is ze naar beneden gezakt in mijn lijst bij het spotten van JW in de optocht.

En een mol zoals Tygo zou ik zelf geweldig vinden eigenlijk. Misschien is het dat wel waarom ik hem wel als mol kan zien.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #425 Gepost op: 11-03-2014, 17:07:47 »
Overigens wat had je dan gewild dat Sofie had gezegd?
Ja ik dacht toen nog sympathieke kandidaat en ja nu dus natuurlijk niet meer..?  ::)

Ik hoopte iets te bespeuren van een besef dat het ook wel eens helemaal anders zou kunnen liggen.

En Susan praat inderdaad het gehele interview (alle filmpjes) zo. Wat ook prima kan zijn omdat ze winnares is ja. ::jaja::

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #426 Gepost op: 11-03-2014, 17:08:27 »
De manier waarop Susan zegt dat ze na JW's vertrek blij was dat ze in de finale zat (klopt niet eens, er moet nog een afvaller komen!) vind ik ook behoorlijk nep -> Mols. Sowieso de voorzichtige manier waarop Susan praat tot tegenstelling van bijvoorbeeld Freek die heel vrijuit lijkt te praten.

Kortom: na dit filmpje schreeuwt mijn gevoel dat Susan de Mol is. ::)

Ja, dit viel mij ook meteen op, vond het erg nep overkomen. Mijn vermoedens dat Susan de mol is worden steeds meer bevestigd.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #427 Gepost op: 11-03-2014, 19:01:37 »
Dat klopt,  het viel mij al op bij de bekendmaking van de kandidaten en haar introductie bij life4you.
Susan durfde nauwelijks te antwoorden. Had zich voorgenomen om eerst na te denken alvorens te antwoorden en keek bij het beantwoorden van de vragen steeds eerst naar Art.
Ze kwam zo onzeker over , bang zich te verspreken. Dat zie je ook in al het extra beeldmateriaal aan de manier waarop ze haar  hoofd houdt. Ook haar zachte bijna timide stem vind ik opvallend.

Ik kon me bij de bekendmaking al niet voorstellen dat Susan de mol zou zijn. Die moet m.i. wat zelfverzekerder zijn.

Ik ben het er eigenlijk helemaal mee eens. Ik vind Susan te onzeker in haar biechten en in het spel vind ik haar nogal nonchalant. Onzeker over zich te verspreken en soms maar gewoon die opdracht laten mislukken...

5 verkeerde woorden doorgeven op de roltrap, Tygo voorbij lopen op basis van: "ik vertrouw het gewoon even niet meer". Haar eigen rijtje niet afschermen bij 5-op-een-rij nadat Tygo het niet zag én Freek hem erop wees. De vingerafdruk helemaal verkeerd tekenen terwijl ze weet wat het moet zijn en Sofie mee luistert.

Ik vind het geen fantastische molacties. Ik vind het te 'makkelijk'. Te makkelijk om zo ontdekt te worden. Ik vind het "kandidaats-mols", "Art-mols"

En daarom wilde ik er eigenlijk ook niet aan. Ik wil liever dat ze de slimme kandidaat is die ons voor de gek houdt. En Freek de geweldige mol die mij voor de gek houdt. Ik zou zwaar tevreden zijn!

Maar ik denk toch dat Susan de mol is.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #428 Gepost op: 11-03-2014, 19:49:34 »
Ook die opmerking over dat haar kinderen dachten dat ze nooit in de finale zou komen vind ik er behoorlijk oprecht uitzien.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #429 Gepost op: 11-03-2014, 19:51:05 »
Ik zou het geweldig vinden als ze de rol als lieve vrouw die geen vlieg kwaad doet en alles goed wilt doen gewoon volhoudt buiten de opnames, dus ook bij Carlo en Irene en in de interviews.  ::ok:: Sterker nog, ik denk dat ze dit doet, ik geloof niet dat zo'n geweldige actrice als dat ze is niet goed weet wat ze moet vertellen voor camera zonder veel los te laten..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #430 Gepost op: 11-03-2014, 19:57:37 »
Ook die opmerking over dat haar kinderen dachten dat ze nooit in de finale zou komen vind ik er behoorlijk oprecht uitzien.

Dit.
Susan lijkt me er echt de persoon niet naar om daarover te beginnen in het kader van een mol-leugentje om bestwil, terwijl niemand daarop zit te wachten. Daarvoor heeft ze duidelijk teveel integriteit.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #431 Gepost op: 11-03-2014, 20:20:21 »
En hoe Sofie nu (opnames filmpje) vertelt dat ze toen vond dat ze Freek nog iets verschuldigd was, duidt niets er op dat ze inmiddels weet dat Freek de Mol is. Ze ziet Freek nog steeds als kandidaat volgens mij. Dat is slecht nieuws voor mij als Freekverdenker die Sofie in de finale verwacht want dat klopt dan niet.

De manier waarop Susan zegt dat ze na JW's vertrek blij was dat ze in de finale zat (klopt niet eens, er moet nog een afvaller komen!) vind ik ook behoorlijk nep -> Mols. Sowieso de voorzichtige manier waarop Susan praat tot tegenstelling van bijvoorbeeld Freek die heel vrijuit lijkt te praten.

Kortom: na dit filmpje schreeuwt mijn gevoel dat Susan de Mol is. ::)

Andere optie: Art vraagt Wie is de mol? (aan Freek en Susan/Tygo/Sofie). Dat weten jullie volgende week
én de kandidaten weten het zelf pas bij de reünie. Dat zou de tunnel kunnen verklaren die Sofie/Tygo hebben.
klaar voor de strijd

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #432 Gepost op: 11-03-2014, 20:36:38 »
Andere optie: Art vraagt Wie is de mol? (aan Freek en Susan/Tygo/Sofie). Dat weten jullie volgende week
én de kandidaten weten het zelf pas bij de reünie. Dat zou de tunnel kunnen verklaren die Sofie/Tygo hebben.
Dat zou wel heel verrassend zijn  ::oink:: Zouden ze de reünie-uitzending, met de uitslag live gaan doen?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #433 Gepost op: 11-03-2014, 20:38:17 »
Dat zou wel heel verrassend zijn  ::oink:: Zouden ze de reünie-uitzending, met de uitslag live gaan doen?

Ik dacht eerst: Wow, Wat  ::oink:: ::oink:: ::oink::??

En toen dacht ik: nehh...
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #434 Gepost op: 11-03-2014, 20:39:25 »
Dat denk ik niet want dan weten de kandidaten dat voor de reünie.

Denk dat het na die vraag van Art een week wachten is op het antwoord...

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #435 Gepost op: 11-03-2014, 20:45:12 »
Dat denk ik niet want dan weten de kandidaten dat voor de reünie.

Denk dat het na die vraag van Art een week wachten is op het antwoord...
Dat bedoel ik dus ook, dus dat de reünie-uitzending op 20 maart tussen 20.30 uur en 21.30 uur ergens op een geheime locatie in Nederland live wordt uitgezonden en dat iedereen dan pas te horen krijgt wie de winnaar, verliezend finalist en mol zijn.
Bij het Duitse "Wer ist der Maulwurf?" werd dat altijd al gedaan, dus het zou mij niets verbazen als dat nu hier ook het geval is ;)

Maar goed, laten we het weer over het extra beeldmateriaal hebben  ::hypocriet::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #436 Gepost op: 11-03-2014, 20:47:35 »
Volgens mij kwam laatst in moltalk voorbij dat de reunie al was opgenomen. Dus ik denk niet dat dat 'm gaat worden
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #437 Gepost op: 11-03-2014, 21:03:13 »
hoe Sofie nu (opnames filmpje) vertelt dat ze toen vond dat ze Freek nog iets verschuldigd was, duidt niets er op dat ze inmiddels weet dat Freek de Mol is. Ze ziet Freek nog steeds als kandidaat volgens mij. Dat is slecht nieuws voor mij als Freekverdenker die Sofie in de finale verwacht
Waarom? Super toch?

Ten 1e heeft het geen impact want Tygo (die volgens mij nu exit gaat) zit net zo fout.

Ten 2e is het toch geweldig als we nu eens een mol krijgen die onverdacht blijft? I.t.t. de vele mollen waarvan de laatste 5 al vol op diegene zaten?!

Ten 3e heb ik Sofie al vanaf afl. 1 als verliezend finalist dus ik ben helemaal blij na dit filmpje ::trots:: ::rofl:: :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #438 Gepost op: 11-03-2014, 21:04:04 »
Citaat
Dat bedoel ik dus ook, dus dat de reünie-uitzending op 20 maart tussen 20.30 uur en 21.30 uur ergens op een geheime locatie in Nederland live wordt uitgezonden en dat iedereen dan pas te horen krijgt wie de winnaar, verliezend finalist en mol zijn.
Ooh dan begreep ik je even verkeerd ;)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #439 Gepost op: 12-03-2014, 01:20:17 »
Als Sofie haar stem uitbrengt, moet je eens naar die blik van Susan kijken. Dat is toch typisch voor een kandidaat? Zo nieuwsgierig zijn en zo gefocust zijn op het spel dat je niets wil missen. Freek lijkt er wat ongeïnteresseerd bij te zitten. Susan praat gewoon verdacht in haar biechten, met een speciale blik, waarvan je denkt, hmmm ze verbergt iets, maar die manier van doen, heeft ze gewoon altijd. Deze extra beelden duwen me weer richting Freek ;)