Dat klopt, het viel mij al op bij de bekendmaking van de kandidaten en haar introductie bij life4you.
Susan durfde nauwelijks te antwoorden. Had zich voorgenomen om eerst na te denken alvorens te antwoorden en keek bij het beantwoorden van de vragen steeds eerst naar Art.
Ze kwam zo onzeker over , bang zich te verspreken. Dat zie je ook in al het extra beeldmateriaal aan de manier waarop ze haar hoofd houdt. Ook haar zachte bijna timide stem vind ik opvallend.
Ik kon me bij de bekendmaking al niet voorstellen dat Susan de mol zou zijn. Die moet m.i. wat zelfverzekerder zijn.
Ik ben het er eigenlijk helemaal mee eens. Ik vind Susan te onzeker in haar biechten en in het spel vind ik haar nogal nonchalant. Onzeker over zich te verspreken en soms maar gewoon die opdracht laten mislukken...
5 verkeerde woorden doorgeven op de roltrap, Tygo voorbij lopen op basis van: "ik vertrouw het gewoon even niet meer". Haar eigen rijtje niet afschermen bij 5-op-een-rij nadat Tygo het niet zag én Freek hem erop wees. De vingerafdruk helemaal verkeerd tekenen terwijl ze weet wat het moet zijn en Sofie mee luistert.
Ik vind het geen fantastische molacties. Ik vind het te 'makkelijk'. Te makkelijk om zo ontdekt te worden. Ik vind het "kandidaats-mols", "Art-mols"
En daarom wilde ik er eigenlijk ook niet aan. Ik wil liever dat ze de slimme kandidaat is die ons voor de gek houdt. En Freek de geweldige mol die mij voor de gek houdt. Ik zou zwaar tevreden zijn!
Maar ik denk toch dat Susan de mol is.