Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 151830 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #140 Gepost op: 23-01-2014, 13:30:38 »
De opdracht bij het waterreservoir doet me denken aan een kruising tussen de kokeropdracht in S4 en de stoomtrein met 'bommen' opdracht in S5.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #141 Gepost op: 23-01-2014, 14:56:28 »
Het lijkt er sterk op dat ze weer hun favoriete volgorde gaan houden bij het onthouden van een rijtje woorden, namelijk de alfabetische. Op zich slim, maar wel frustrerend voor de Mol, lijkt mij, zo'n georganiseerde kandidatengroep. Vraag me af of we te zien krijgen hoe besloten wordt het op die volgorde te doen. Daar kunnen we dan waarschijnlijk een streep door zetten als mol.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #142 Gepost op: 23-01-2014, 15:10:45 »
Het lijkt er sterk op dat ze weer hun favoriete volgorde gaan houden bij het onthouden van een rijtje woorden, namelijk de alfabetische. Op zich slim, maar wel frustrerend voor de Mol.
Of het is juist een hint van de mol ;) Het alfabet, ook wel 'het ABC' genoemd, verwijzing naar kandidaat ABC :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #143 Gepost op: 23-01-2014, 15:17:09 »
Of het is juist een hint van de mol ;) Het alfabet, ook wel 'het ABC' genoemd, verwijzing naar kandidaat ABC :P
Sja, alles kan, maar dan zou ze zich als mol wel enorm in de vingers snijden omwille van een hint. Want een alfabetische volgorde maakt het echt wel véél makkelijker om een rijtje woorden te onthouden. Op de juiste volgorde. :P

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #144 Gepost op: 23-01-2014, 15:30:07 »


Daphne: 'NEE'
Jennifer: 'NEE'

Hebben ze een opdracht niet gehaald? (geen geld in de pot) of is er iets anders aan de hand, een executie na 3 opdrachten lijkt immers wel normaal...
Profiler

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #145 Gepost op: 23-01-2014, 15:39:48 »
Sja, alles kan, maar dan zou ze zich als mol wel enorm in de vingers snijden omwille van een hint. Want een alfabetische volgorde maakt het echt wel véél makkelijker om een rijtje woorden te onthouden. Op de juiste volgorde. :P

Maar het grappige is wel dat het erop lijkt dat ze qua volgorde van de namen van de kandidaten juist het een omgekeerd abc hebben, voor zover we kunnen opmaken?

Er wordt gezegd: Jan-Willem had alles gehoord van Tygo tot Aaf.
Vervolgens zien we Susan die aan Sofie iets doorgeeft, en Jennifer met Freek.
Dus het lijkt erop dat de woorden, indien ze idd op alfabet gekozen zijn, omgekeerd gekoppeld zijn aan de namen van de kandidaten. Wat je natuurlijk productie-technisch zou kunnen regelen omdat je wel kunt voorzien dat de kandidaten er een abc'tje van gaan maken.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #146 Gepost op: 23-01-2014, 15:41:43 »
Dit is niet bij de executie toch?

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #147 Gepost op: 23-01-2014, 15:46:51 »
Dit is niet bij de executie toch?
Nee, lijkt na een opdracht te zijn.
Profiler

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #148 Gepost op: 23-01-2014, 17:13:41 »

Opvallend dat alleen Aaf staat te lachen op die foto  ::vergroot::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Vivace

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #149 Gepost op: 23-01-2014, 18:08:37 »
Op 00:22 zie je iemand een kaartje met vrijstelling erop uit een envelop pakken. Ik denk dat dat Freek is. Die persoon heeft namelijk een gestipte broek met een wit shirt aan, en bij de laatste beelden heeft Freek dit ook aan..

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #150 Gepost op: 23-01-2014, 22:18:01 »
Op 00:22 zie je iemand een kaartje met vrijstelling erop uit een envelop pakken. Ik denk dat dat Freek is.

Dat had je heel goed gezien ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #151 Gepost op: 28-01-2014, 17:43:02 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #152 Gepost op: 28-01-2014, 18:15:55 »
Opmerkelijk dat veel kandidaten niet (zeggen te) weten dat Tygo de zwarte vrijstelling vond. Zouden finalisten dat niet weten?

Freek denkt nu nog (persdag) dat Jan-Willem de zwarte vrijstelling vond.
Jennifer denkt Tygo of Jan-Willem.
Jan-Willem denkt Tygo. Hij vond het heel verdacht dat hij bezig was met wie op welke plek wilde abseilen.
Susan denkt Jan-Willem.

Ook opvallend dat Jan-Willem nu zegt toen Tygo te verdenken, terwijl we hem bij de test horen zeggen dat hij "doorgaat op de vrouwenlijn" en over twee/drie vrouwen spreidt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #153 Gepost op: 28-01-2014, 18:23:32 »
opvallend dat Jan-Willem nu zegt toen Tygo te verdenken, terwijl we hem bij de test horen zeggen dat hij "doorgaat op de vrouwenlijn" en over twee/drie vrouwen spreidt
Lijkt de mol wel ;) >:D

En tja dit alles riekt mij toch ontiegelijk ontlastend voor Tygo. En ook Aaf. Die zijn de mol niet na deze fragmenten... je ziet aan de 'haardracht' van Tygo dat het de persdag was dus maanden na dato is geschoten en ze zijn dus duidelijk aan het naborrelen. Als kandidaat weet je dus zoooooveel meer. Ik vind ze dan nog zo uitgesproken en intens verontwaardigd beschouwen... maar ik zal wel te diep in de tunnel zitten ::) 8) ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #154 Gepost op: 28-01-2014, 18:26:32 »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #155 Gepost op: 28-01-2014, 18:39:59 »
Er is wel heul veul kandidaten opgevallen dat JW zo verdacht deed op die dam.
Lekkere actie.  ::rofl::

Freek vond het ook allemaal 'erg verdacht'.  ::hypocriet::
Wat ook weer precies Freek want ik zie je nergens iemand iets vragen.  :-X
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #156 Gepost op: 28-01-2014, 18:52:14 »
Ook opvallend dat Jan-Willem nu zegt toen Tygo te verdenken, terwijl we hem bij de test horen zeggen dat hij "doorgaat op de vrouwenlijn" en over twee/drie vrouwen spreidt.
Ik kan wel een goede reden bedenken waarom ze dat niet uitzenden (en ben verbaast dat ze dat wel in dit filmpje stoppen). Stel JW verdenkt Tygo het meest. Stel Tygo haalt de finale. Stel JW vliegt er volgende aflevering uit...

Nou lukt het ze, kijkend naar de polls en pool, niet bepaald om Tygo echt verdacht neer te zetten, maar ze willen waarschijnlijk niet dat iemand die bij de laatste vier zet echt weggekrast kan worden van het verdachtenlijstje.

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #157 Gepost op: 29-01-2014, 11:52:49 »
Het minuutje!


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #158 Gepost op: 29-01-2014, 12:00:16 »
Ik vind die 1 minuut teasers eigenlijk zo vervelend, hahah, je kunt er niks mee. Behalve je nog meer verheugen op de dag erna  ;D

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #159 Gepost op: 29-01-2014, 12:02:15 »
Laat dat nu net de bedoeling zijn. ;D