Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 151807 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #300 Gepost op: 26-02-2014, 13:39:12 »
Overigens ben ik het wel met jullie eens over Sofie.. Misschien betekend dit einde oefening voor haar..?
Het kan ook juist gunstig zijn om alleen even met je eigen gedachten te zitten zonder beinvloed te worden door medekandidaten.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #301 Gepost op: 26-02-2014, 13:41:15 »

En al dat gekat op Sofie, wat is er mis met het spel willen spelen?

Sofie kwam zelf met een triest verhaal over dat ze niemand in de groep heeft. Wij beaamden alleen maar dat dat niet zo gek is...
Van mij mag ze erin blijven (alhoewel ik wel op haar gestemd heb als afvaller) want ze brengt idd wat jeu met zich mee. Maar daarnaast vind ik haar ook irritant en ik zal de groep zeker niet minder leuk vinden als ze pleitos gaat  ::zwaai::

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #302 Gepost op: 26-02-2014, 13:55:46 »
Freek is weer hopeloos afwezig in beide filmpjes en Sofie weer in overvloed.  ???

Als Freek de mol is dan is het volgend jaar heel makkelijk: Wie krijgt het minste aandacht van de makers in de serie en wordt genegeerd in moltalk? De mol.

En al dat gekat op Sofie, wat is er mis met het spel willen spelen? Het is toch geen Wie-is-de-beste-vriend? Je hebt een Tygo en Sofie gewoon nodig voor de sjeu! Als je alleen maar Aaf's, JW's, Freek's of Susannen hebt wordt het vast heel gezellige TV maar ook heel saai denk ik. Ik vind het weer een topcast dit seizoen met ieder zijn of haar eigen leuke aandeel/inbreng. ::ok::

Ach... Niks aan het handje. Waarom denk je dat Susan opeens met Freek een verbondje wil smeden? Omdat ze net als de topspeurders hier de gemonteerde beelden van de boeddha's heeft terug gekeken? Of omdat ze de TV-studio terug gekeken heeft om zo te concluderen dat Freek probeerde het geld uit de pot te halen?

Grote kans dus dat Susan gewoon de mol is en dat de mol helemaal niet zoveel uit de wind wordt gehouden als sommige speurders hopen. Het geld sturen naar Freek is dan gewoon slim, want Freek verdenkt Susan (nog) niet. En ze heeft al aangegeven dat Freek niet de mol is.

Ik zet nog steeds in op Tygo die Jan-Willem van Susan af probeert te praten en ik denk dat het 'm lukt (deels). Sofie begrijpt nu heus wel dat Tygo een fanatieke kandidaat is en heeft dan alleen Susan nog over als mol.

Dus Sofietje cruist dan keihard op de winst af. Heemskerkers be like: Ik heb geen verbondjes nodig om te winnen!
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #303 Gepost op: 26-02-2014, 14:03:37 »
Awww... die "ik heb niet echt iemand" van Sofie klinkt echt heel treurig. :\'(

Och arme Sofippe  ::hug:: En toch, verbondjes houden nooit lang stand tenzij het vanuit de mol zelf komt. Dat meidenverbond was een en al los zand, Tygo/J-W hebben een knipperlichtenverbond  :P Freek zal Suus haar poging om aan te klampen vast wel doorzien. Dus hoeveel is een verbondje dan nog waard  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #304 Gepost op: 26-02-2014, 15:52:53 »
Ben het helemaal met Moedermol eens.  ::jaja::
Ik zie niet in waarom sommigen dit interpreteren als 'gekat'. Niemand heeft een waardeoordeel uitgesproken over Sofie of haar manier van het spel spelen, er wordt hier alleen gezegd dat de situatie zoals ze die nu schetst wel logischerwijze het gevolg kan zijn van haar keuzes. Dat lijkt mij iig heel plausibel.

Daphne zei het in haar intro treffend: Naarmate je bij het einde komt, gaat het ook om het hebben van de juiste vriendschappen (en informatie..). Zo gaat het eigenlijk elk jaar wel, dus ook dit jaar.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #305 Gepost op: 26-02-2014, 16:40:22 »
En wat Freek betreft, die was ook niet erg vriendelijk nadat hij van Sofie een vrijstelling had gekregen. Dus dat Sofie hem daarna manipuleert om die weer te verspelen is zijn eigen verdienste.

Freek reageert de boot afhoudend. Sofie deed hem een nogal idioot voorstel namelijk omdat ze elkaar niets verschuldigd waren sws dus als je dan zegt 'dan moet je hem aan mij geven' klinkt dat nogal dwingelanderig. Als het andersom was geweest had Sofie exact hetzelfde gereageerd, want ze heeft in het spel nog nooit iets met iemand gedeeld. Dat is niet erg, maar dat is wel wat je dan ook terugkrijgt van anderen.

Daarnaast heeft Sofie dus minstens een maal duidelijk tegen Freek gelogen hetgeen hem de vrijstelling kostte, dus is het niet raar dat er geen toenadering is tussen die beiden.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #306 Gepost op: 26-02-2014, 17:14:52 »
En dat Sofie nog niets gedeeld heeft, ze heeft tot nu toe ook nog nooit iets gehad :D

Met 'delen' bedoel ik dus meer haar houding in het spel tegenover andere kandidaten.  ;)
Dat is haar keuze sws, maar zoals gezegd, aan het einde komt het wel aan op de juiste vriendschappen en informatie. Dus sja.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #307 Gepost op: 26-02-2014, 20:29:12 »
Yes! Mijn Pool klopt dus, ik haal er namelijk wel wat uit: weet je wat Tygo namelijk zegt wijzend naar de anderen? Jij, jij óf jij gaat eruit! Dit komt omdat Tygo de vrijstelling gaat vinden, anders zou hij ook zichzelf erbij noemen. Tygo gaat dus inderdaad de vrijstelling vinden!

Het is trouwens niet de eerste minuut, het is één minuut wat ze gewoon uit de aflevering kiezen. En inderdaad: het spel moet je altijd voor jezelf spelen (uiteraard wel genieten van de gezelligheid en eenheid onder de groep op momenten) maar nooit denken dat je daar 'eeuwige vrienden' maakt, nee, het is niet voor niks een spel.

Of.... Tygo zit weer stoer te doen.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #308 Gepost op: 26-02-2014, 20:32:30 »
Yes! Mijn Pool klopt dus, ik haal er namelijk wel wat uit: weet je wat Tygo namelijk zegt wijzend naar de anderen? Jij, jij óf jij gaat eruit! Dit komt omdat Tygo de vrijstelling gaat vinden, anders zou hij ook zichzelf erbij noemen. Tygo gaat dus inderdaad de vrijstelling vinden!

Tygo is gewoon Tygo.. die zegt continu dit soort dingen.  :P
Als je naar de kleding kijkt is dit opgenomen in de ochtend, voor de (derde) opdracht met de paarden in Vigan. Er moet dan dus nog om de vrijstelling gespeeld worden.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #309 Gepost op: 26-02-2014, 20:32:47 »
of Tygo is de mol en kan er sowieso niet uit.

Geloofwaardigheid van dit scenario in mijn optiek: 0,05% ;)
klaar voor de strijd

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #310 Gepost op: 26-02-2014, 21:07:27 »
Overigens lijkt Freek volkomen in rust te zitten, hij lacht zelfs nadat Tygo dat zegt ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #311 Gepost op: 27-02-2014, 10:03:51 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #312 Gepost op: 27-02-2014, 10:05:48 »
Ze zijn weer erg gaaf. Leuk om te zien hoe camera- en geluidsman hier achter Tygo aanrijden.


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #313 Gepost op: 27-02-2014, 10:21:11 »
Art is klaar voor de executie van JW?? ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #314 Gepost op: 27-02-2014, 10:26:02 »
Heeft die regisseur nu een hele grote B op zijn pet? ::vergroot::

 ???

Edit: oh haha nu zie ik het ook. Sorry, net wakker
« Laatst bewerkt op: 27-02-2014, 10:30:09 door FS »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #315 Gepost op: 27-02-2014, 10:28:06 »
Citaat
dit: Heeft die regisseur nu een hele grote B op zijn pet? Snappie?
Zo te zien wel :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #316 Gepost op: 27-02-2014, 11:16:12 »
Of het is gewoon al jaren z'n lievelingspet.

Offline sneeuwgors

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #317 Gepost op: 27-02-2014, 11:45:47 »
Backstage foto's zijn online

http://avro.nl/wieisdemol/Afleveringen/7/backstagefotos.aspx



Art laat zien wie de Mol is:
DeMol jan-willem

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #318 Gepost op: 27-02-2014, 12:05:05 »


De 1e minuut van aflevering 7.

Ligt het aan mij of is dit nu echt opeens een heel saai stuk? Vind er echt helemaal niets aan, terwijl ik de 1e minuut normaal gesproken nog wel boeiend vind...

Ik ga voor: Art laat alvast de afvaller zien...
« Laatst bewerkt op: 27-02-2014, 15:08:20 door Dolfie, Reden: dubbelposten; 1 bericht verwijderd »

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #319 Gepost op: 27-02-2014, 12:25:00 »
Ik ga voor: Art laat alvast de afvaller zien...

Beide opties zijn mogelijk (Jan-Willem als Mol of als afvaller). Of het is een dwaalspoor. Hoe dan ook, het lijkt er in elk geval wel op dat het invulvenster gefotoshopt is: het kruisje rechts ontbreekt bijvoorbeeld.

« Laatst bewerkt op: 27-02-2014, 12:43:42 door Molzkovicz »