Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 151786 keer)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #360 Gepost op: 5-03-2014, 14:59:06 »
Het vijfde toekomstfilmpje staat online  ;D

http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_extra_toekomstvideo

Heb het gevoel dat we wel degelijk een eilandraad krijgen, maar dan positief; ze stemmen op degene die ze de finalevrijstelling gunnen. In het filmpje zijn nl wel stembriefjes en een urn te zien...

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #361 Gepost op: 5-03-2014, 15:02:18 »
Het vijfde toekomstfilmpje staat online  ;D

http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_extra_toekomstvideo

Heb het gevoel dat we wel degelijk een eilandraad krijgen, maar dan positief; ze stemmen op degene die ze de finalevrijstelling gunnen. In het filmpje zijn nl wel stembriefjes en een urn te zien...

Wel raar dat in Susans filmpje ook een finale vrijstelling te zien was. Ik neem toch aan dat hij er maar 1 keer uit kan.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #362 Gepost op: 5-03-2014, 15:06:17 »
Lijkt me ook ja, gezien de tv bode tekst ook.

Freek, Jw en Tygo zien elkaar als concurrenten en zijn niemands (hoofd)mol.
Dus vermoedelijk zal hij naar Susan of Sofie gaan.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #363 Gepost op: 5-03-2014, 15:18:58 »
Dit is het toekomstfilmpje wat de kandidaten niet hebben gezien:



Volgens mij mogen ze serieus stemmen (soort eilandraad dus) over wie de finalevrijstelling krijgt.....

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #364 Gepost op: 5-03-2014, 15:27:44 »
Lijk me net zo suf als in serie 7 toen ze op moesten schrijven wie ze geen vrijstelling gunden.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #365 Gepost op: 5-03-2014, 15:30:11 »
Ben er ook zeker niet wild van..  ::ohno::

Ik zie liever dat ze hard moeten werken om die vrijstelling te verdienen, zoals gebruikelijk.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #366 Gepost op: 5-03-2014, 15:31:01 »
Lijk me net zo suf als in serie 7 toen ze op moesten schrijven wie ze geen vrijstelling gunden.

Dat is natuurlijk ook nog een optie.

Beide opties lijken me niet leuk.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #367 Gepost op: 5-03-2014, 15:35:24 »
Ik vind het voor het psychologisch aspect nog wel interessant (maar dan wel diegene van wie je een vrijstelling wél gunt), maar spectaculaire beelden zal het denk ik niet opleveren.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #368 Gepost op: 5-03-2014, 15:53:15 »
Ik heb ook echt het gevoel dat we dan zien dat de kandidaten hun briefje invullen en in de camera hun motivatie vertellen, net als bij ER...

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #369 Gepost op: 5-03-2014, 16:11:29 »
Wel weer duidelijk een (aarts)engel in beeld!

Is daar al iets mee gedaan eigenlijk!?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #370 Gepost op: 5-03-2014, 16:37:09 »
Die eerste minuut ook, geniaal hoe dan plots het ER intro begint  ::rofl:: Het is dus echt WIDM meets ER (dat laatste heb ik nooit gevolgd net zoals PE, Expeditie Poolcirkel volgde ik wel) Maar dat ze via briefjes moeten opschrijven wie ze wel of niet de finalevrijstelling gunnen is inderdaad zo niet leuke tv  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #371 Gepost op: 5-03-2014, 16:39:03 »
Ik heb ook echt het gevoel dat we dan zien dat de kandidaten hun briefje invullen en in de camera hun motivatie vertellen, net als bij ER...

 ::cheerleader:: Haha te gek!! Maar ik denk niet dat ze zoiets belangrijks door een simpele stemming laten bepalen. Ik vermoed dat de kandidaten eerst een 'proef' ( ::tandpastasmiley::) moeten spelen waar 2 winnaars uit komen. Tussen die 2 zal dan gestemd moeten worden voor de finalevrijstelling o.i.d.

Misschien komt zelfs Evi wel op de eilandraad, ze werkt immers niet meer voor RTL en dan is de mindfck helemaal compleet ik kan echt niet wachten ::cheerleader::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2014, 17:00:10 door Mollenmania »

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #372 Gepost op: 5-03-2014, 16:57:00 »

Normaal bekijk ik het extra beeldmateriaal niet, misschien toch maar eens doen deze keer...

In de "extra beelden afl. 7" als Art zegt tegen Susan dat de oranje topitos 2000 euro waard zijn, gaan Freeks wenkbrauwen heel hoog (frame voor frame) alsof hij verrast is over deze info. Is dat een indicator surprise?  ::ohno::
Dat dan weer wel

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #373 Gepost op: 5-03-2014, 17:18:16 »
Misschien komt zelfs Evi wel op de eilandraad, ze werkt immers niet meer voor RTL en dan is de mindfck helemaal compleet ik kan echt niet wachten ::cheerleader::

Dat zou geweldig zijn zeg xD

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #374 Gepost op: 5-03-2014, 17:36:08 »
In de "extra beelden afl. 7" als Art zegt tegen Susan dat de oranje topitos 2000 euro waard zijn, gaan Freeks wenkbrauwen heel hoog (frame voor frame) alsof hij verrast is over deze info. Is dat een indicator surprise?  ::ohno::
Dat is ook gewoon te zien in de aflevering zelf, ik ga ervan uit dat hij dat dan wel zou hebben opgemerkt. Zo niet, dan is dat erg interessant :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #375 Gepost op: 5-03-2014, 17:43:24 »
net als bij ER...
Ik moest wel lachen hoor om die cameravoering en de muziek van ER ::rofl::

Nu nog terug doen, straks bij ER de muziek van De Mol ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #376 Gepost op: 5-03-2014, 17:48:28 »
Ik moest wel lachen hoor om die cameravoering en de muziek van ER ::rofl::

Ik ook maar denk om een andere reden. Ik zou het nl erg hypocriet vinden dat als blijkt, dat het waar is dat de ex ER kandidaten niet meer mee mogen doen met WIDM, ze wel de muziek gebruiken van ER. En de setting.

Dat is apart toch en lachwekkend.  :P

Maar ik ben nog niet overtuigd dat het echt zo is. (heb de AVRO daarover gemaild en hoop dat er een antwoord komt)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #377 Gepost op: 5-03-2014, 18:17:35 »
Die politiek heb ik eigenlijk helemaal niet gevolgd (andersom kan in elk geval wel want je ziet oud-WIDM-ers overal opduiken, Atlas, poolcirkel, ER...).

Maar je ziet de pot en de stembriefjes met de witte vrijstelling erop, dan moet ik toch denken dat men JW zal kiezen als vertrouweling........ toch de hele edit tot nu toe doet me gek genoeg toch eerder denken aan Freek of Susan die hem gaat krijgen.

Bij Tygo zegt mij gevoel 'neen', gewoon puur omdat de kandidaten hem best irritant vinden, of ik weet het juiste woord niet, maar in elk geval zullen ze hem niet verkiezen. Bij Sofie wil iedereen gewoon het scherm zien want iedereen zit in ieder geval deels op haar als mol en wil haar wel uitsluiten. Zij is ook de eenling van de groep. Freek en Susan stemmen toch minimaal op elkaar ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #378 Gepost op: 5-03-2014, 18:54:23 »
Maar je ziet de pot en de stembriefjes met de witte vrijstelling erop, dan moet ik toch denken dat men JW zal kiezen als vertrouweling........ toch de hele edit tot nu toe doet me gek genoeg toch eerder denken aan Freek of Susan die hem gaat krijgen.

Ik neem aan dat de kandidaten de vrijstelling het liefst gewonnen zien worden door de Mol. En aangezien Susan het meest verdacht lijkt te worden geef ik haar een goede kans.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #379 Gepost op: 5-03-2014, 18:55:18 »
Ik ook maar denk om een andere reden. Ik zou het nl erg hypocriet vinden dat als blijkt, dat het waar is dat de ex ER kandidaten niet meer mee mogen doen met WIDM, ze wel de muziek gebruiken van ER. En de setting.

Dat is apart toch en lachwekkend.  :P

Maar ik ben nog niet overtuigd dat het echt zo is. (heb de AVRO daarover gemaild en hoop dat er een antwoord komt)

Bij dat pannelgesprek over Moltalk heb ik dit nog even naar voren gebracht. Degene die daar waren zeiden dat het hen sterk leek aangezien het en een andere zender,en een ander productiebedrijf is.