Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 151769 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #380 Gepost op: 5-03-2014, 18:57:45 »
Ik neem aan dat de kandidaten de vrijstelling het liefst gewonnen zien worden door de Mol
Ja dat is de logica maar wat je steeds ziet is dat er steeds heel andere dingen spelen. Zoals de Gun-factor. Normale logica gaat zelden op in WIDM. Toch ga ik met je mee hoor, in je gok dat het Susan gaat worden ::) ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #381 Gepost op: 5-03-2014, 18:58:14 »
Bij dat pannelgesprek over Moltalk heb ik dit nog even naar voren gebracht. Degene die daar waren zeiden dat het hen sterk leek aangezien het en een andere zender,en een ander productiebedrijf is.

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk zelfs. Ik kan niet eens een reden bedenken waarom dat dan mag zijn. Kwam ook niet van mij maar ben het wel aan het uitzoeken want ben erg benieuwd wat daar van klopt

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #382 Gepost op: 5-03-2014, 19:04:13 »
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk zelfs. Ik kan niet eens een reden bedenken waarom dat dan mag zijn.

De enige reden die ik kan bedenken is omdat je dan weet hoe iemand zich in een groep in een realityshow gedraagt zodat je makkelijker afwijkend gedrag, en daarmee de mol, kan ontdekken. Maarja dan nog... iedereen zal zich wel anders gedragen in WIDM als in ER.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #383 Gepost op: 5-03-2014, 19:05:15 »
Ojee een mollestreek. Zie ik nu net voor DWDD een aankondigingsfilmpje dat vanavond om 20.30 uur Wie is de Mol komt.  ::oink::

Edit: in dit filmpje zijn ze op zoek naar Art. Is dat een nieuw filmpje? Komt me nog niet bekend voor.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2014, 19:08:15 door Moni »

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #384 Gepost op: 5-03-2014, 19:06:41 »
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk zelfs. Ik kan niet eens een reden bedenken waarom dat dan mag zijn. Kwam ook niet van mij maar ben het wel aan het uitzoeken want ben erg benieuwd wat daar van klopt

Dit is op gang gekomen door ER-kandidaten die op Twitter gezegd hebben dat ze nu niet meer mee mogen doen. Maargoed,dit is nogal off-topic.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #385 Gepost op: 5-03-2014, 19:35:44 »
Ik neem aan dat de kandidaten de vrijstelling het liefst gewonnen zien worden door de Mol. En aangezien Susan het meest verdacht lijkt te worden geef ik haar een goede kans.

Zou raar zijn, aangezien JW en Susan hun handen vasthouden bij de executie. Dat zou niet gebeuren als Susan de vrijstelling zou hebben, denk ik... (zelfde voor JW).
Op een of andere manier heb ik het gevoel dat ie naar Sofie gaat - zij is deze serie ook al van de zwarte vrijstellingen geweest ;D Dus de witte misschien ook wel...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #386 Gepost op: 5-03-2014, 20:50:26 »
Dat dacht ik ook eerst, maar de vrijstelling geldt alleen voor de finale ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #387 Gepost op: 5-03-2014, 21:08:00 »
Wil je alvast iets meer weten over de vrijstelling van morgen?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2014, 21:10:12 door Mollenmania »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #388 Gepost op: 5-03-2014, 21:31:18 »
Wat zal WIDM Junior zonder groene, zwarte, finale en groeps-vrijstellingen een verademing zijn zeg...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #389 Gepost op: 5-03-2014, 22:19:17 »
Trouwens wie heeft er zulke grote voeten (voetafdruk zand)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #390 Gepost op: 5-03-2014, 22:31:42 »
Dat dacht ik ook eerst, maar de vrijstelling geldt alleen voor de finale ;)


Je hebt gelijk - het kwartje valt nu pas  ::rofl::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #391 Gepost op: 5-03-2014, 23:07:40 »
Dit is het toekomstfilmpje wat de kandidaten niet hebben gezien:



Volgens mij mogen ze serieus stemmen (soort eilandraad dus) over wie de finalevrijstelling krijgt.....

Ik vind het toch opvallend dat kandidaten precies deze niet gezien hebben. Is toch de enige van nog een aflevering later. Zou me niets verbazen dat de productie zelf bepaalde wie welk filmpje te zien kreeg en dat het helemaal niet lag aan welke knop je draaide... Dat maakt het mollogo bij Susan toch wel wat verdachter...

Kan iemand mij trouwens even een korte samenvatting geven van wat het programma ER in houd. Ja, ik weet waar het een afkorting van is, maar dat is eigenlijk alles wat ik van het programma af weet. Zeker voor de komende aflevering lijkt het me wel handig als ik een beetje weet wat ER nu precies inhoud. Doen ze daar ook gewoon spelletjes? Op welke manier valt er iemand? Een beetje van dat soort dingen. Vast genoeg mensen die mij kunnen helpen, als ik het zo lees ;)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #392 Gepost op: 5-03-2014, 23:12:25 »
Kan iemand mij trouwens even een korte samenvatting geven van wat het programma ER in houd. Ja, ik weet waar het een afkorting van is, maar dat is eigenlijk alles wat ik van het programma af weet. Zeker voor de komende aflevering lijkt het me wel handig als ik een beetje weet wat ER nu precies inhoud. Doen ze daar ook gewoon spelletjes? Op welke manier valt er iemand? Een beetje van dat soort dingen. Vast genoeg mensen die mij kunnen helpen, als ik het zo lees ;)
Hier kun je lezen wat ER inhoudt ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #393 Gepost op: 5-03-2014, 23:16:09 »
En ER meets WIDM. Zou de mol de hengel en het eten verstoppen? :P

Oude mollenstreek. Dat heeft de mol in een van de non-BN-jaren volgens mij al gedaan. Moesten ze ook gaan vissen enzo en was hengel opeens weg ofzo. Van mij mag de mol dus wel iets nieuws gaan verzinnen. Al hebben we natuurlijk geen idee wat ons precies te wachten zal staan.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #394 Gepost op: 6-03-2014, 00:00:08 »
ER gaat over overleven. 2 teams op 2 eilanden moeten overleven. Ze zoeken eten, vissen wat en doen proeven om bijvoorbeeld lekker eten te kunnen winnen en niet af te vallen.
Het leuke is dat je deze zin op twee manieren kunt interpreteren :P
...óf niet!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #395 Gepost op: 6-03-2014, 00:38:24 »
Ik schrok toen dat ER-muziekje begon, ik dacht dat ik ergens een tabblad open had laten staan.  ::rofl::
Evi met een cameo in aflevering 8 zou inderdaad wel leuk zijn.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline thorinnl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #396 Gepost op: 6-03-2014, 02:04:01 »
Ik schrok toen dat ER-muziekje begon, ik dacht dat ik ergens een tabblad open had laten staan.  ::rofl::
Evi met een cameo in aflevering 8 zou inderdaad wel leuk zijn.
Ik dacht juist: hey dat is themesong van 'The Rock' (film uit 1996 met Sean Connery en Nicholas Cage). Ik heb duidelijk nooit Expeditie Robinson gezien    ::tandpastasmiley::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #397 Gepost op: 6-03-2014, 08:20:27 »
Hier kun je lezen wat ER inhoudt ;)

Ik zal eens lezen. Is dat programma ook de moeite waard om voortaan te gaan kijken?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #398 Gepost op: 6-03-2014, 08:33:12 »
Ik zal eens lezen. Is dat programma ook de moeite waard om voortaan te gaan kijken?
Zullen de meningen over verdeeld zijn.
Ikzelf vind de oudere afleveringen leuker dan nu omdat het nu meer om het wegstemmen en tactisch spelen gaat i.p.v. overleven en eten zoeken enz. en dus een echte Robinson zijn

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #399 Gepost op: 6-03-2014, 10:20:56 »