Ik schrok toen ik Paul Rabbering zag. In seizoen 7 zag hij er best leuk uit; tegenwoordig ziet hij er niet meer uit met die rare bril en dat lelijke kapsel.
Precies mijn gedachte
Via
deze vragenlijst is de crew benieuwd hoe jij Moltalk beleeft en wat er beter kan. Een van de vraag is bijvoorbeeld: wie heb je liever als presentator en sidekick > mag je zelf suggesties voor opgeven. (mijn suggesties: Arjen en Paulien als sidekick, Arjen en Liesbeth als sidekick, Kees Tol als presentator en Zarayda als sidekick
Of Janine als sidekick naast Arjen als presentator, Liesbeth als presentatrice en Tim Kamps als sidekick bijv) Maar ook: wat vind je van de gasten die langs komen? En daar heb ik van seizoen 5 t/m 13 gewoon namen ingevuld die nog niet langs zijn geweest. Ik wil ook weleens weten hoe bijv. Gijs Staverman of Victoria Koblenko of Lottie Hellingman terugkijken op hun deelname, dito voor Peggy en Richard, Menno Bentveld, Nadja Hüpscher, Renate Verbaan en Dick Jol
Of Nicolette, Annette, Joris Linsen, Dunya, Regina, Hans Schiffers, Anniek, Sebastiaan Labrie, Dennis Storm en zo nog vele anderen die nog niet aan bod kwamen als moltalkgast.