Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 146962 keer)

Offline Robin8

• Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #420 Gepost op: 7-03-2014, 16:26:01 »
Nee hij bedoeld gewoon van op het moment dat hij er nog in zat, dat er nog 1 finale plek was. ZO ging hij zelf denken, toen freek natuurlijk die vrijstelling had (hij verdenkt freek niet) en de mol zit sowieso in de finale. Dus het was toen 1 op 3.

Dat begrijp ik, maar ik vind het toch opvallend dat Jan-Willem nu zelfs nog niet eens in zijn overweging mee wil nemen dat Freek de mol kan zijn. Ik weet gewoon niet of ik kan geloven dat er een mol is die zo onverdacht is bij zijn medekandidaten, zelfs maanden na de opnames.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
« Reactie #421 Gepost op: 7-03-2014, 16:30:11 »
Ik denk van niet want meestal lekt die datum wel uit. (Kandidaten twitteren dan gewoon dat ze de reünieaflevering gaan opnemen.)

Volgens mij wel hoor. Kijk maar naar de nabeschouwing van vorige week(?): daarin geeft Maurice toch duidelijk de indruk af dat de reünieaflevering al is opgenomen..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #422 Gepost op: 7-03-2014, 16:31:10 »
Bij inge was dit vrij duidelijk dat niemand haar verdacht zelfs maanden later niet
klaar voor de strijd

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #423 Gepost op: 7-03-2014, 16:46:43 »
Volgens mij wel hoor. Kijk maar naar de nabeschouwing van vorige week(?): daarin geeft Maurice toch duidelijk de indruk af dat de reünieaflevering al is opgenomen..

Feitelijk heeft hij het niet bevestigd, noch ontkend.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #424 Gepost op: 7-03-2014, 16:57:18 »
Feitelijk heeft hij het niet bevestigd, noch ontkend.  ;)

Dat beweer ik ook niet hé. ;) Ik zeg dat Maurice de indruk geeft qua gedrag dat de slotaflevering al is opgenomen.

Overigens zou ik het ook best apart vinden als die aflevering nog niet is opgenomen. Ik vind het dus inderdaad best een vreemde opmerking van JW waar je eventueel zou kunnen opmaken dat Freek dus niet de Mol is. Het is geen sluitend bewijs, verre van, maar het is iets.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline #Goedemorgen

• Forumlid
« Reactie #425 Gepost op: 7-03-2014, 21:11:38 »
Wat ik vreemd vond: het commentaar van Cees:

“Plus, wil ik er even aan toevoegen: iedereen wordt gevolgd door een camera. Het is niet zo dat alleen Freek in dit geval wordt gevolgd door een camera. Alle kandidaten hebben een cameraploeg achter zich. Dus als jij aan de achterkant van de straat een cameraploeg ziet, denk je niet als kandidaat: ‘O, die filmt de Mol!’”

Hoezo de Mol? Freek wilde toch gewoon zijn vrijstelling vrijstellen? Wie suggereerde dan dat Freek de Mol is? Behalve Cees?

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #426 Gepost op: 7-03-2014, 21:14:12 »
Haha inderdaad. Maar weet Kees het?

Offline #Goedemorgen

• Forumlid
« Reactie #427 Gepost op: 7-03-2014, 21:26:02 »
Geen idee. Alleen heb ik een vermoeden van wel. Ik dacht ook een gekke reactie van iemand anders te zien na deze uitspraak. Mjah.

Offline Babbelieneke

• Forumlid
« Reactie #428 Gepost op: 8-03-2014, 13:30:34 »
Wat ik vreemd vond: het commentaar van Cees:

“Plus, wil ik er even aan toevoegen: iedereen wordt gevolgd door een camera. Het is niet zo dat alleen Freek in dit geval wordt gevolgd door een camera. Alle kandidaten hebben een cameraploeg achter zich. Dus als jij aan de achterkant van de straat een cameraploeg ziet, denk je niet als kandidaat: ‘O, die filmt de Mol!’”

Hoezo de Mol? Freek wilde toch gewoon zijn vrijstelling vrijstellen? Wie suggereerde dan dat Freek de Mol is? Behalve Cees?

Kees is zelf toch mol geweest? Toen ik het hoorde dacht ik dat hij het meer in algemene zin besprak. Zo van iedereen wordt gevolgd bij elke opdracht, je kan niet aan de cameraploeg zien wie er nou gefilmd wordt. Een cameraploeg zegt dus niets over degene die gevolgd wordt, of het nou een kandidaat, de mol, of in dit geval Freek is.

Offline Regis Filia

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #429 Gepost op: 8-03-2014, 22:35:29 »
Ik schrok toen ik Paul Rabbering zag. In seizoen 7 zag hij er best leuk uit; tegenwoordig ziet hij er niet meer uit met die rare bril en dat lelijke kapsel.  :-\\
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #430 Gepost op: 11-03-2014, 21:36:01 »
Ik schrok toen ik Paul Rabbering zag. In seizoen 7 zag hij er best leuk uit; tegenwoordig ziet hij er niet meer uit met die rare bril en dat lelijke kapsel.  :-\\

Precies mijn gedachte  ::rofl::

Via deze vragenlijst is de crew benieuwd hoe jij Moltalk beleeft en wat er beter kan. Een van de vraag is bijvoorbeeld: wie heb je liever als presentator en sidekick > mag je zelf suggesties voor opgeven. (mijn suggesties: Arjen en Paulien als sidekick, Arjen en Liesbeth als sidekick, Kees Tol als presentator en Zarayda als sidekick :P Of Janine als sidekick naast Arjen als presentator, Liesbeth als presentatrice en Tim Kamps als sidekick bijv) Maar ook: wat vind je van de gasten die langs komen? En daar heb ik van seizoen 5 t/m 13 gewoon namen ingevuld die nog niet langs zijn geweest. Ik wil ook weleens weten hoe bijv. Gijs Staverman of Victoria Koblenko of Lottie Hellingman terugkijken op hun deelname, dito voor Peggy en Richard, Menno Bentveld, Nadja Hüpscher, Renate Verbaan en Dick Jol :P Of Nicolette, Annette, Joris Linsen, Dunya, Regina, Hans Schiffers, Anniek, Sebastiaan Labrie, Dennis Storm en zo nog vele anderen die nog niet aan bod kwamen als moltalkgast.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2014, 21:37:39 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #431 Gepost op: 11-03-2014, 22:47:57 »
Thanks voor de link Joost2!

Ik heb hem net ingevuld, heel leuk dat ze dit doen!
Maar Hans Schiffers? :P Die heeft hele rare gedachtes en foute interpretaties over wat er allemaal gebeurt in de afleveringen, hij was 1 keer te gast bij moltalk en zelfs Arjen dacht, wat doet hij hier eigenlijk? :P

Ja Reg! ::love:: met Dennis als mystery-guest ::rofl::

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 11-03-2014, 22:53:58 »
Maar Hans Schiffers? :P

Ik heb een zo'n breed mogelijk lijstje opgegeven zodat mijn boodschap duidelijk over kwam, niets ten nadele van de oud-kandidaten die vaak over de vloer komen (is ook leuk!) maar zo krijgen anderen geen kans zeg maar. Lijkt me nog leuker als Moltalk polst in de nabeschouwing per tweet wie er volgende week te gast moet zijn. Natuurlijk zit je met het punt of iemand wel of niet kan. Maar dan nog.. variatie in de gasten en presentatorduo houdt Moltalk lekker gevarieerd  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #433 Gepost op: 11-03-2014, 23:08:02 »
Ik heb een zo'n breed mogelijk lijstje opgegeven zodat mijn boodschap duidelijk over kwam, niets ten nadele van de oud-kandidaten die vaak over de vloer komen (is ook leuk!) maar zo krijgen anderen geen kans zeg maar. Lijkt me nog leuker als Moltalk polst in de nabeschouwing per tweet wie er volgende week te gast moet zijn. Natuurlijk zit je met het punt of iemand wel of niet kan. Maar dan nog.. variatie in de gasten en presentatorduo houdt Moltalk lekker gevarieerd  :)

Oke, ik dacht even dat je de aflevering met Hans gemist had vandaar  ;).

Ik twijfel trouwens wel een beetje aan de objectiviteit van de moltalk-gasten, neem nou afgelopen uitzending:

Het moment dat het fragment werd getoond waarin de beslissing over de kist op het eiland gemaakt werd. Kim zei daarvoor nog: "De mol stelt niet zelf voor om de kist open te maken, hij gaat erin mee." Vervolgens lieten ze dat fragment zien. Daarin is duidelijk te horen dat Freek meteen op Tygo's voorstel, "Ja laten we dat maar doen" zegt. Vervolgens hoor je Kim: "Ja en Sofie en Susan zag je meteen knikken." Ik dacht echt wat?? Dat was totaal niet te zien, in tegenstelling tot wat Freek zei, daar kon je echt niet omheen.

Zo had je ook Frits en William, die niet eens luisterden naar het relaas van Jelsir en zelf alleen maar Sofie en Susan noemden, vond ik heel vreemd voor zulke fanatieke oud-kandidaten.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2014, 23:10:44 door Mollenmania »

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #434 Gepost op: 11-03-2014, 23:14:43 »
Oke, ik dacht even dat je de aflevering met Hans gemist had vandaar  ;).

Ik twijfel trouwens wel een beetje aan de objectiviteit van de moltalk-gasten, neem nou afgelopen uitzending:

Oh nee, 9 v/d 10 Moltalks nabeschouwingen kijk ik live, voorbeschouwing altijd live. Dus Hans heb ik niet gemist, maar het lag ook aan Arjen, soms heb ik het idee: het is zo losjes allemaal dat het qua vragen stellen niet echt gestroomlijnd gaat zeg maar. Dat Arjen haast vergeet wat ie wil vragen, Kees halverwege dingen afkapt als Freek te veel aan bod komt bijvoorbeeld en Arjen er snel over heen praat. En ach, dat de gasten niet objectief zijn maakt het alleen maar leuk. Ik stoor mij er eerder aan dat de host en sidekick niet zo voluit kunnen praten net zoals de gasten. Dat maakt het gesprek veel vrijer en minder dat het telkens dood slaat.

De huiskamersfeer zit er ook goed in vind ik, qua lengte vind ik de nabeschouwing meer dan prima, al zou ik graag een voorbeschouwing van 10min minimaal en het liefste 15min willen zien. Die 6/7 minuten zijn echt te krap voor een fatsoenlijke intro v/d gasten + terugblikken afgelopen aflevering met de 43 seconden van Joeri en de app behandelen. Leukste zou ik nog vinden, meteen na WIDM live op NED1 gewoon moltalk nabeschouwing en direct na het journaal (wat toch 20min is) moltalk voorbeschouwing :) Hoef je ook niet te grijpen naar een haperende stream via je laptop/tablet of pc...  ::niet-ok::

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #435 Gepost op: 11-03-2014, 23:22:03 »
Oh nee, 9 v/d 10 Moltalks nabeschouwingen kijk ik live, voorbeschouwing altijd live. Dus Hans heb ik niet gemist, maar het lag ook aan Arjen, soms heb ik het idee: het is zo losjes allemaal dat het qua vragen stellen niet echt gestroomlijnd gaat zeg maar. Dat Arjen haast vergeet wat ie wil vragen, Kees halverwege dingen afkapt als Freek te veel aan bod komt bijvoorbeeld en Arjen er snel over heen praat.

Mee eens, het is nogal rommelig af en toe.

Citaat
En ach, dat de gasten niet objectief zijn maakt het alleen maar leuk. Ik stoor mij er eerder aan dat de host en sidekick niet zo voluit kunnen praten net zoals de gasten. Dat maakt het gesprek veel vrijer en minder dat het telkens dood slaat.

Sorry, je hebt me denk ik verkeerd begrepen. Af en toe heb ik het gevoel dat ook moltalkgasten op de hoogte zijn van het feit dat Freek mol is.

Citaat
De huiskamersfeer zit er ook goed in vind ik, qua lengte vind ik de nabeschouwing meer dan prima, al zou ik graag een voorbeschouwing van 10min minimaal en het liefste 15min willen zien. Die 6/7 minuten zijn echt te krap voor een fatsoenlijke intro v/d gasten + terugblikken afgelopen aflevering met de 43 seconden van Joeri en de app behandelen. Leukste zou ik nog vinden, meteen na WIDM live op NED1 gewoon moltalk nabeschouwing en direct na het journaal (wat toch 20min is) moltalk voorbeschouwing :) Hoef je ook niet te grijpen naar een haperende stream via je laptop/tablet of pc...  ::niet-ok::

Mee eens!
« Laatst bewerkt op: 11-03-2014, 23:28:26 door Mollenmania »

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #436 Gepost op: 11-03-2014, 23:45:53 »
Ik vind persoonlijk de voorbeschouwing niet enorm interessant. Kort filmpje van de oudkandidaten die op bezoek zijn is prima, samen met wat app-vragen doornemen. Verder voegt het voor mij niks toe. Ook de terugblik van Joeri vind ik niet interessant. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat de Moltalk-kijkers sowieso wel de afleveringen nog een keer kijken ;D

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #437 Gepost op: 11-03-2014, 23:50:16 »
Bij de vraag "Wanneer kijkt u Moltalk?" miste ik een antwoord. Er stond 'live' bij, 'achteraf' en 'soms live en soms achter' (andere bewoordingen). Maar de optie 'altijd live en soms kijk ik bovendien stukken achteraf nog eens terug,' stond er niet tussen.  >:( ;D

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #438 Gepost op: 12-03-2014, 02:13:01 »
Donderdag te gast in Moltalk: George Langenberg en Tim Haars ::bravo::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #439 Gepost op: 12-03-2014, 08:00:01 »
George! ::super::