Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Jippie, vveerraak en ik zullen er morgen bij zijn. Ik ben een van de namen die uit de bijna 1000 reacties geloot is op Facebook. Mazzel dus!
Ik probeer me even van vorige 3-4 seizoenen voor de geest te halen maar kan het me niet herinneren.
Ik denk dat dat 9vd10 keer gewoon hun partner, broer, zus of een goede vriend is en lang niet altijd iemand die zelf bekend of zelfs ex-kandidaat is. Dus dan valt de link niet zo op als bij Arjan-Janine of Patrick-Freek.
Grappig, had exact dezelfde gedachte hierover.Hebben we eigenlijk ooit van vorige Mollen te horen gekregen wie hun vertrouwenspersoon was?Ik probeer me even van vorige 3-4 seizoenen voor de geest te halen maar kan het me niet herinneren.
Wat is paulien toch leuk Jammer dat ze niet aan een voorspelling deed.
Waar vind de Moltalk? wieisdemol.avro.nl geeft de WIDM-aflevering-livestream, niet de moltalk
We zitten in de trein terug, net bij MolTalk geweest. Gaaf!! Heel veel leuke kandidaten. En Kees die ineens een microfoon in ons neus duwde... Door het rumoer (en een tv die ineens uitging) hebben we wel cruciale dingen van de aflevering gemist. Zo thuis dus maar meteen nog eens kijken.
Ja Heinz, jullie waren in beeld hoor En jij was zelfs geregeld in spiegelbeeld
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
772 gasten en 2 vaste bezoekers