Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 147019 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #140 Gepost op: 17-01-2014, 18:08:07 »
Verleden jaar werd Kees enorm uit de wind gehouden in Moltalk. Dan 2014. Als gisteravond bij de voorbeschouwing de Wally hint doorkomt schakelt Arjen supersnel over om het er vooral niet over te hoeven hebben  ;D ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Whiskers

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: 17-01-2014, 18:11:08 »
Als ik het goed begreep gisteren is Arjan al eerder vertrouwenspersoon geweest (voor Janine). Ik weet alleen niet meer wie dat was? Iemand die dat wel onthouden heeft?

Offline Conejo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
« Reactie #142 Gepost op: 17-01-2014, 18:15:07 »
Als ik het goed begreep gisteren is Arjan al eerder vertrouwenspersoon geweest (voor Janine). Ik weet alleen niet meer wie dat was? Iemand die dat wel onthouden heeft?

Tim Kamps, seizoen 12. :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 17-01-2014, 18:34:31 »
Tim Kamps, seizoen 12. :)

Dank je  ::bravo::

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 17-01-2014, 19:56:03 »
Ik heb vanfaag even gekeken op YouTube.
 Ik heb erg gelachen om de dronken humor van Jan en Tim.  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 17-01-2014, 23:28:13 »
Erg leuk zo'n moltalk.
Kijkplezier wordt wel een beetje vergald doordat Arjen wschlk al veel meer weet. Was opmerkelijk hoe hij het voor een bepaalde kandidaat opnam als diegene verdacht werd door Jan en Tim...

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #146 Gepost op: 18-01-2014, 00:21:20 »
Geweldige moltalk deze ewek, moest vooral lachen om Kees "ik wil Freek ook vasthouden" ::rofl:: en om Jan "ik ga gewoon het hele uur op Daphne letten, omdat het kan". Maar inderdad, Jan en Tim zijn wel een tof duo (hadden gewoon in 'tzelfde jaar moeten zitten :P).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 18-01-2014, 19:23:09 »
Kijkplezier wordt wel een beetje vergald doordat Arjen wschlk al veel meer weet. Was opmerkelijk hoe hij het voor een bepaalde kandidaat opnam als diegene verdacht werd door Jan en Tim...

Ja, mee eens. Er zijn teveel mensen 'vertrouwenspersoon', waardoor het oneindig speculeren en ouwehoeren over de mol wat ik juist zo leuk vind onmogelijk wordt. Arjen kan niet serieus ingaan op hints; Kees mag niets zeggen en zelfs enkele gasten (zoals Patrick) moeten hun mond houden, erg jammer! Tegelijkertijd is het erg opvallend als Arjen snel van onderwerp verandert, zoals bij de Waar is Wally-hint.

Een tweede ding dat mij erg opviel: dat gedoe over het verzenden van de pot. Natuurlijk is het mogelijk dat iemand de uitleg verkeerd heeft begrepen, maar dat én Arjen én Kees én enkele gasten niet snapten hoe dat posten van de pot in zijn werk gaat, vond ik erg opvallend. Zo moeilijk was die uitleg toch niet? Het kwam op mij over als een enorme afleidingstruc, want zo kon zowel Freek als Sofie erg verdacht worden gemaakt terwijl het posten ook gewoon een kandidatenactie kon zijn.

En verder: geweldig om te zien dat Jan nog zo into de mol is!

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 18-01-2014, 19:29:52 »
Verleden jaar werd Kees enorm uit de wind gehouden in Moltalk. Dan 2014. Als gisteravond bij de voorbeschouwing de Wally hint doorkomt schakelt Arjen supersnel over om het er vooral niet over te hoeven hebben  ;D ;)
Dit is meen ik doordat er normaal gesproken alleen de versnelde samenvatting komt. Arjen geraakte een beetje van zijn padje doordat er in ene meer volgde. Niet per se een inhoudelijke oorzaak imho. Óf het moet expres als hint zijn toegevoegd na de samenvatting (?).
Omnia vincit amor

Offline Revolution93

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 18-01-2014, 19:44:05 »
Er worden vanaf aflevering 2 dit jaar hints besproken in moltalk. Ik denk dat het voor Arjen gewoon nog wat nieuw is dat dat gedaan wordt en dat hij het daarom wellicht vergeten was.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 18-01-2014, 22:21:20 »
Ja, mee eens. Er zijn teveel mensen 'vertrouwenspersoon', waardoor het oneindig speculeren en ouwehoeren over de mol wat ik juist zo leuk vind onmogelijk wordt. Arjen kan niet serieus ingaan op hints; Kees mag niets zeggen en zelfs enkele gasten (zoals Patrick) moeten hun mond houden, erg jammer! Tegelijkertijd is het erg opvallend als Arjen snel van onderwerp verandert, zoals bij de Waar is Wally-hint.

Een tweede ding dat mij erg opviel: dat gedoe over het verzenden van de pot. Natuurlijk is het mogelijk dat iemand de uitleg verkeerd heeft begrepen, maar dat én Arjen én Kees én enkele gasten niet snapten hoe dat posten van de pot in zijn werk gaat, vond ik erg opvallend. Zo moeilijk was die uitleg toch niet? Het kwam op mij over als een enorme afleidingstruc, want zo kon zowel Freek als Sofie erg verdacht worden gemaakt terwijl het posten ook gewoon een kandidatenactie kon zijn.

En verder: geweldig om te zien dat Jan nog zo into de mol is!

Uh, toen Kees voor het eerst het woord kreeg, rectificeerde hij de opmerking van Arjen over het verzenden...

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 20-01-2014, 14:40:47 »
Ik vind het wel een ontlastend momentje voor Freek als mol toen die regisseur vertelde van het strand. Hij maakte zelfs excuses aan Freek. De mol weet toch wel het meest van hoe de regie wil dat het spel loopt en zal toch ook wel achteraf eea. horen. Beetje typisch en weer een minnetje voor Freek erbij ::hypocriet::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 20-01-2014, 19:06:16 »
Huh heb mol-talk bekeken donderdag, waar kwam dit dan? Welke over wie ging die hint, wie is de mol volgens die mol, bedoel hint? ::tandpastasmiley::

In de voorbeschouwing :).

Uh, toen Kees voor het eerst het woord kreeg, rectificeerde hij de opmerking van Arjen over het verzenden...

Ja klopt, maar vond het toch opvallend, omdat de uitleg niet zo heel onduidelijk was en omdat zo wel het gesprek in een bepaalde richting kon worden gestuurd.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #153 Gepost op: 20-01-2014, 19:24:42 »
Was het al bekend dat Kees komende donderdag de presentatie doet?

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 20-01-2014, 20:39:04 »
Ja.

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 21-01-2014, 11:50:33 »
Zo, aankondiging moltalk (met de vermelding geen afvaller) vorige week al 'En public' door Arjen en Kees opgenomen...  :-\\

Dat vond ik ook heel raar. Dat was ook nog voordat de muzikale aanwijzing op de radio kwam, dus voor iedereen die daar toen bij was en hen heeft gehoord, hebben ze aflevering 3 een stuk minder spannend gemaakt.
De presentatie kan beter gedaan worden door iemand die niet weet wie de mol is.
Het is, net als vorig jaar bij Kees, wel weer duidelijk dat Arjen snel van onderwerp verandert als het over een hint richting/molactie van een bepaalde kandidaat gaat.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #156 Gepost op: 21-01-2014, 12:42:01 »
Het was jammer dat op het einde toch nog al die kandidaten aangevoerd dreigden te worden: hun aanwezigheid in de Moltalk voegt niets toe, en zorgt enkel voor een raar, verkrampt sfeertje.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2014, 12:49:01 door Michmol »
Woosie down?

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #157 Gepost op: 21-01-2014, 14:32:38 »
Milouska Meulens en Frits Huffnagel te gast donderdag. Laatstgenoemde had van mij niet gehoeven.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 21-01-2014, 14:37:44 »
Nou ja, alles beter dan de eerste naam...  ::rofl::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #159 Gepost op: 21-01-2014, 14:42:55 »
Ieder zijn of haar voorkeur. Er heerst kennelijk nog steeds het vooroordeel dat Milouska een domme gans is. Ze speelde een rol, en dat zette veel kijkers, incusief ondergetekende, op het verkeerde been.