Zonder iets af te doen aan de gasten van morgen, vind ik de keuze voor de ex-kandidaten niet altijd super. De keuze opzich is prima, maar er zijn al meerdere gasten geweest die dit jaar, maar OOK vorig jaar al bij moltalk zijn langsgeweest. (denk aan Tim Akkerman, Manuel, Frits, Tim Kamps, William, Vivienne en Hadewych. Stuk voor stuk leuke en enthiouisaste molkandidaten maar het zou leuk zijn om ook proberen kandidaten te strikken die we nog niet hebben gezien. Denk aan Hanna Bervoets, Sanne Vogel, Anniek Pfeifer, Renate Gerstanowic, Paul Rabbering, Daniel Boiisevain, Roderick Veelo en Menno Bentveld.
Zoveel oud kandidaten, ik heb het gevoel dat ze een beetje in een hoek grabbelen.
MIsschien ook omdat andere kandidaten of ex mollen niet beschikbaar zijn, ik wil hiermee niet zeuren want dit zou ook goed kunnen maar het is toch leuker voor de fans om weer nieuwe mensen te zien, zo hoor je nog eens wat grappige details over oud seizoenen, en ook hoe mensen er nu na kijken. veel ex kandidaten die nu bij MOltalk zijn geweest, komen ook voornamelijk uit seizoen 10,11,12 en 13.
Ik heb Toine en Milouska (s6 gezien) Marc Marie (s5), Inge (s7), (Dennis s8) en Hans (s9) Terwijl van seizoen 12 bijvoorbeeld, Liesbeth, Annemarie, Hadewych, Frits, William, Tim al langs zijn geweest. Iedereen behalve Marion, Marit en Dio. En van 2010 ook zoiets iedereen.
Maar Moltalk is super gezellig dus laten we hopen op nog veel seizoenen!!