Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Totaal aantal stemmen: 122
Want Susan Visser is natuurlijk gewoon de Mol van 2014. Heeft nog geen stuiver verdiend en voert al 8 afleveringen een soort van act op. Het naieve en goedgelovige vrouwtje dat goed in de groep ligt. ...
Freek zou een geweldige mol zijn a la George. Niemand verwacht het en ik denk dat mensen het ook vooral hopen ipv dat ze het ook echt denken.Want Susan Visser is natuurlijk gewoon de Mol van 2014. Heeft nog geen stuiver verdiend en voert al 8 afleveringen een soort van act op. Het naieve en goedgelovige vrouwtje dat goed in de groep ligt. Ik twijfel niet eens meer.
Oftewel.. in Suus zien we Milouska, in Freek zien we George.Molbattle: wie van de twee is de leukere mol: Milouska (Susan) of George (Freek)
Oftewel.. in Suus zien we Milouska, in Freek zien we George.
Mocht Freek het inderdaad zijn, krijgen we een interessante ontknoping. Aangezien niemand van de kandidaten Freek verdenkt, wordt de winnaar gewoon iemand die momenteel fout zit.
En als hij het nou niet is Heinz? Dan is het iets minder gaaf...
Hmm nu staat Freek hier ineens boven Susan. Ik weet het niet meer, maar hou het denk ik toch maar bij Susan omdat er in mijn ogen meer hints naar haar zijn.
Hints zijn niet te vertrouwen. Zolang je geen zekerheid over een hint kunt verkrijgen, is hij in mijn ogen niets waard.
Aargh... Ik vergeet gewoon om Susan te verdenken
Ik sluit Susan uit omdat ze zeer fanatiek was bij de speedbootopdracht. Zij gaf de juiste code door. Dat doe je niet als je de mol bent.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
549 gasten en 3 vaste bezoekers