Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 138557 keer)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #320 Gepost op: 6-03-2014, 15:08:52 »
Ze spelen met de teksten op dergelijke kaartjes toch echt wel in op de situatie. Ik verwacht zelf dat het mogelijk met de executie te maken heeft. Dat ze de juiste fles moeten pakken en is er dus ook een tegenhanger van aanwezig. Dit soort kaartjes zijn zo te maken hoor. Doen ze echt niet vooraf.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #321 Gepost op: 6-03-2014, 15:27:28 »
Gaat niet helemaal op want de enige die geld hebben verstuurd die er uit zijn, zijn Jennifer en Aaf en daarvan weet in ieder geval Freek nog wel wat ze in de envelop hebben gedaan. maar dan zou je eens in het topic post moeten kijken want daar is al redelijk veel speculatie over geweest :)

Offline belg

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #322 Gepost op: 6-03-2014, 22:03:22 »
Is het dan juist om te stellen dat Freek sowieso de finale haalt?     

 ::tandpastasmiley::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #323 Gepost op: 6-03-2014, 22:20:49 »
Buzzcapture ga ik qua Sofie dan maar op "Sofie was ongelukkig, kon niet slapen, dus ging twitteren op een vreemd moment". Qua Tygo zal het nu zijn beurt zijn, alles klopt nu voor zijn exit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #324 Gepost op: 7-03-2014, 07:39:26 »
Buzzcapture ga ik qua Sofie dan maar op "Sofie was ongelukkig, kon niet slapen, dus ging twitteren op een vreemd moment". Qua Tygo zal het nu zijn beurt zijn, alles klopt nu voor zijn exit.

Hebben die na al die fouten nog wat gepubliceerd trouwens? Heb al paar weken niets meer van ze gehoord.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #325 Gepost op: 7-03-2014, 07:55:39 »
Hebben die na al die fouten nog wat gepubliceerd trouwens? Heb al paar weken niets meer van ze gehoord.

Ja, maar alleen een soort samenvatting en "wat oude widm-kandidaten over widm zeggen", gebaseerd op twitter

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #326 Gepost op: 7-03-2014, 18:51:29 »
Tijdens de executie liep er een backpacker door het beeld. Even nadat Tygo zijn groene scherm kreeg. Zou dat een van de beruchte backpackers van de mogelijke spoiler zijn geweest?

Misschien hebben ze even later van een afstandje Tygo en JW wel door elkaar gehaald?

zou kunnen: Het is namelijk ook nog zou dat de backpackers schreven dat ze Tygo op El Nido zagen afvallen, maar in de vooruitblik kon je zien dat ze met z'n vieren naar Ellis Island gingen...
I will follow my inner gold

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Spoilertopic
« Reactie #327 Gepost op: 7-03-2014, 19:01:59 »
Ze zagen Tygo toch op het vliegtuig stappen in El Nido? Lijkt me niet dat er op Ellis Island een vliegveld is..

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #328 Gepost op: 7-03-2014, 19:07:02 »
Ik heb het even nagekeken, maar er staat niets over een vliegtuig of vliegveld. Er staat ' de Nederlandse filmcrew inclusief BN'ers op El Nido. Wij denken de opnames van Wie is de Mol en Tygo Gernandt gaat er die aflevering uit'.
I will follow my inner gold

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #329 Gepost op: 7-03-2014, 19:36:18 »
Tijdens de executie liep er een backpacker door het beeld. Even nadat Tygo zijn groene scherm kreeg. Zou dat een van de beruchte backpackers van de mogelijke spoiler zijn geweest?

Misschien hebben ze even later van een afstandje Tygo en JW wel door elkaar gehaald?

Die is al vaker langs gekomen, maar daar geloof ik niet in.

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: Spoilertopic
« Reactie #330 Gepost op: 7-03-2014, 21:29:10 »
Na wie is de mol nu ook wie is de backpacker  ::rofl::
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #331 Gepost op: 7-03-2014, 21:38:26 »
Na wie is de mol nu ook wie is de backpacker  ::rofl::

 ::rofl:: ::ok::
I will follow my inner gold

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #332 Gepost op: 7-03-2014, 21:43:17 »
Dit valt heel makkelijk te verifiëren jongens: kan iemand me dat web-adres van die backpackers geven? Dan vergelijk ik diegene op de foto met andere foto's van hun op hun profiel, kun je zien of het dezelfde persoon is, ze waren met een man en vrouw. Dus als ze niet op die vrouw lijkt is het haar niet.

Ik denk trouwens niet dat ze Tygo door elkaar halen met JW, Tygo is vrij bekend, en nogal een opvallend excentriek figuur, die mis je niet.

EDIT: heb het al jongens, dit is duidelijk NIET de vrouw op die foto, die meid heeft blonde haren.

Hoopte eigenlijk op een linkje  :-[

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: Spoilertopic
« Reactie #333 Gepost op: 7-03-2014, 21:58:28 »
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Spoilertopic
« Reactie #334 Gepost op: 7-03-2014, 22:22:06 »
Er is een foto genaamd 'Lagoontrip El Nido'. Kan het niet zo zijn dat ze het eiland met de stemronde hebben gezien en daar Tygo zagen 'afvallen'?
The British are not impressed.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Spoilertopic
« Reactie #335 Gepost op: 7-03-2014, 22:38:01 »
Na wie is de mol nu ook wie is de backpacker  ::rofl::
::rofl:: ::ok:: En dan is dit niet eens t onderschriftenspel topic :P Ze heeft wel de kleur groen dus zij is de backpacker  :P

OT: Ik begin juist steeds meer te denken dat Tygo niet afvalt. In de promo zien we alle vier de kandidaten in hun boekje lezen, en het Wie is... de mol door Art gedeelte. Hoe het precies gaat dat er iemand afvalt geen idee, maar misschien is het ook wel mijn hoop dat die spoiler niet klopt.. kan me wel herinneren dat Tygo ergens tegen de vermoedelijke einddatum een foto twitterde toch van het uitzicht (al staat dat er weer los van)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #336 Gepost op: 7-03-2014, 22:52:20 »
Sofie kan hem sneller maken, maar misschien weet ze ook gewoon meer 'suffe' persoonlijke details van Susan. Tygo lijkt me er de man niet naar om zich normaal gesproken met dingen als namen van familieleden, schoenmaten, whatever bezig te houden.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #337 Gepost op: 8-03-2014, 00:39:02 »
Ja maar als hij afvalt voor de finale zit er misschien 1 á 2 dagen tussen, dus zal zowiezo tegen die einddatum aanzitten.

Ik denk zelf wel dat hij volgende aflevering afvalt (of finale met 4 en hij daarin nog afvalt) maar dit is meer puur gebaseerd op het feit Freek door is en zowel Sofie als Tygo op Susan zitten, dus het komt erop aan wie óf één vraag meer fout heeft, of wie de test sneller maakt. En aangezien we al eerder zagen dat Sofie kosten wat het kost de test snel maakte denk ik dat zij hem iets sneller maakt en dan Tygo afvalt. Helaas, had het liever anders gewild, Tygo moest winnen!

Volgende is al de finale toch? Blijkbaar gaat er eerst 1 afvallen, waarbij Freek een vrijstelling heeft, en gaat men dan toch verder met 3 ofzo...

Offline qwerty12345

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #338 Gepost op: 8-03-2014, 01:24:50 »
Hallo allemaal,

Normaal ben ik slechts bezoeker op dit forum, alleen las ik vandaag iets waardoor ik me graag wilde aanmelden om hem te delen - een mooie hint die weer duidt op een andere evt finale samenstelling:

https://mobile.twitter.com/anoniem_24971/status/440613982865350656

Zou kunnen?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #339 Gepost op: 8-03-2014, 01:29:17 »
Hallo allemaal,

Normaal ben ik slechts bezoeker op dit forum, alleen las ik vandaag iets waardoor ik me graag wilde aanmelden om hem te delen - een mooie hint die weer duidt op een andere evt finale samenstelling:

https://mobile.twitter.com/anoniem_24971/status/440613982865350656

Zou kunnen?

Dat is al eerder opgemerkt en het kwam ook in de vodcast voor, ik hoop dat dit klopt, maar ik denk dat het gewoon een flauwe grap is.