Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 138563 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Spoilertopic
« Reactie #340 Gepost op: 8-03-2014, 02:20:21 »
Ik kan het niet bekijken, moet je een twitter-account voor hebben, wat staat er?

Het is die foto van Beeld en Geluid waar zogenaamd de finalisten zouden staan. Wel grappig dat de tweet van een .com forummer via Twitter dan weer op het forum belandt ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #341 Gepost op: 9-03-2014, 15:11:50 »
Jongens: dit is een screenshot van Art op het moment de Mol bekend word gemaakt, kunnen we niet in zijn oog-weerspiegeling zien wie er staan? >:D



ZOOM



ENHANCE



Ah yes het is gewoon Susan.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline good-riddance

  • Winnaar ER-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #342 Gepost op: 9-03-2014, 15:47:47 »
HAHA! Dat noem ik nou eens humor! Geweldig! ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #343 Gepost op: 9-03-2014, 16:19:47 »
HAHAHA

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #344 Gepost op: 9-03-2014, 16:29:36 »
Wat een montage, zelfs de weerspiegeling in iemand ogen weten ze aan te passen  ::oink::

 ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #345 Gepost op: 9-03-2014, 16:46:56 »
Je word aan alle kanten op het verkeerde been gezet  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoilertopic
« Reactie #346 Gepost op: 9-03-2014, 21:26:16 »
ZOOM



ENHANCE



Ah yes het is gewoon Susan.
briljant ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #347 Gepost op: 11-03-2014, 17:31:12 »
Waar ik toch wel benieuwd naar ben: in de het volgende week-stukje zag je dat ze met z'n vieren naar ellis island gingen. Dus hoe kan de backpacker-hint nu dan nog kloppen, aangezien de backpackers in El Nido waren?
I will follow my inner gold

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Spoilertopic
« Reactie #348 Gepost op: 11-03-2014, 17:37:05 »
Waar ik toch wel benieuwd naar ben: in de het volgende week-stukje zag je dat ze met z'n vieren naar ellis island gingen. Dus hoe kan de backpacker-hint nu dan nog kloppen, aangezien de backpackers in El Nido waren?

Er is een foto genaamd 'Lagoontrip El Nido'. Kan het niet zo zijn dat ze het eiland met de stemronde hebben gezien en daar Tygo zagen 'afvallen'?
The British are not impressed.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #349 Gepost op: 11-03-2014, 17:41:29 »
Tygo heeft gewoon tegen hun gezegd dat ze in hun blog moesten zetten dat hij was afgevallen daar en is ondertussen stiekem de mol  ::rofl::

Maar ik weet ook niet goed hoe ik die opvatting moet interpreteren hoor. Misschien hebben ze hem wel zien weglopen nadat alles achter de rug was en de opnames klaar waren en dat hun gedacht hebben dat hij daarom weg ging.

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #350 Gepost op: 11-03-2014, 17:53:58 »
Ik weet niet of dit het juiste topic is hiervoor, maar ik kon geen ander plekje vinden. In de avrobode staat het volgende bij aflevering 1, het is een quote van JP hij denkt dat de fans verrast zullen zijn.' Het is een supermol, ik ben heel trots op deze persoon. Zeker voor de kandidaten die er vroeg uit waren, zal het een enorme verrassing zijn als de mol zijn/haar identiteit omhult'.

Vanuit mezelf zou ik dan zeggen dat susan niet de mol is, want zij verrast mij niet meer. En haar naam werd ook al in het begin bij wat testen genoemd.  Voor sofie geldt dat ook, al zou dat voor mij wel een verrassing zijn. Blijven tygo en freek over.

Offline Robin8

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #351 Gepost op: 11-03-2014, 18:07:16 »
Ik weet niet of dit het juiste topic is hiervoor, maar ik kon geen ander plekje vinden. In de avrobode staat het volgende bij aflevering 1, het is een quote van JP hij denkt dat de fans verrast zullen zijn.' Het is een supermol, ik ben heel trots op deze persoon. Zeker voor de kandidaten die er vroeg uit waren, zal het een enorme verrassing zijn als de mol zijn/haar identiteit omhult'.

Vanuit mezelf zou ik dan zeggen dat susan niet de mol is, want zij verrast mij niet meer. En haar naam werd ook al in het begin bij wat testen genoemd.  Voor sofie geldt dat ook, al zou dat voor mij wel een verrassing zijn. Blijven tygo en freek over.

Hmm, het lijkt me dan eerlijk gezegd ook sterk dat het Freek zou zijn. Daar zouden de kandidaten die er lang in bleven namelijk ook erg verbaasd over zijn, als hij de mol is.
Tygo en Sofie werden in het begin ook meer verdacht dan Susan geloof ik. Als JP dit bij aflevering 1 al zegt, lijkt het mij meer dat het naar Susan verwijst (omdat ze in het begin nog niet zo opviel).

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #352 Gepost op: 11-03-2014, 18:37:27 »
Tygo heeft gewoon tegen hun gezegd dat ze in hun blog moesten zetten dat hij was afgevallen daar en is ondertussen stiekem de mol  ::rofl::

Maar ik weet ook niet goed hoe ik die opvatting moet interpreteren hoor. Misschien hebben ze hem wel zien weglopen nadat alles achter de rug was en de opnames klaar waren en dat hun gedacht hebben dat hij daarom weg ging.

of het was JW die ze nog nooit hebben gezien en ze verwarden hem met Tygo.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #353 Gepost op: 11-03-2014, 19:14:03 »
Ik dacht ik kort het af, dat zal bij iedereen wel bekend zijn ;). JP is Jan Peter Pellemans, dat is de kandidatenbegeleider

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #354 Gepost op: 11-03-2014, 19:52:38 »
Voor mij blijven dan ook absoluut Freek en Tygo over. Oh man, ik begin stiekem toch wel rekening te houden met het feit dat Tygo heel misschien wel de mol is.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #355 Gepost op: 11-03-2014, 20:19:30 »
Voor mij blijven dan ook absoluut Freek en Tygo over. Oh man, ik begin stiekem toch wel rekening te houden met het feit dat Tygo heel misschien wel de mol is.
Ik zou het fantastisch vinden
#teamamaimiljaarde

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #356 Gepost op: 11-03-2014, 20:25:28 »
absoluut Freek
Tygo is gewoon wishful thinking. Maar Freek is toegegeven een zeer verrassende mol, dan wel niet voor ons molloten maar wel voor veel kandidaten. Petje af hoor, er is nauwelijks op hem ingezet in de Test ::ok:: ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: Spoilertopic
« Reactie #357 Gepost op: 11-03-2014, 20:57:27 »
Je kunt ook kwaliteit boven kwantiteit kiezen. Ligt er maar net aan wat je stijl is natuurlijk
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #358 Gepost op: 11-03-2014, 21:03:30 »
Een mol met nauwelijks verdenkingen is zeker petje af  ::ok:: maar heeft die mol dan misschien ook niet een beetje te weinig risico genomen? Als werkelijk niemand je verdenkt kun dat als mol toch mooi aangrijpen om, al is het maar een beetje, de kandidaat-die-de-mol-speelt uit te hangen? Kun je nog meer mollen. ::helderziend::

Nee, nee, Theoreticus, we gaan Freek niet een slechte mol noemen!!

Als Freek de mol is, is hij briljant!
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #359 Gepost op: 11-03-2014, 21:06:08 »
mooi aangrijpen om
Ja hij is wel een slechte mol wat dat betreft maar maakt het toch de laatste tijd weer goed. Zoals die dorpswandeling die hij moest winnen, en op zijn sloffen won. Hij durft wel almaar meer vind ik. Het 'klopt' allemaal weer; wat je van hem mag verwachten doet hij nu ook ::hug:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)