Leuke eerste aflevering, niet de beste opening van alle series maar verder ja weer als vanouds direct die twist met de test heerlijk
Zeer leuke fanatieke groep, en deze serie ademt weer een heel andere sfeer dan die van voorgaande jaren
De opdracht met het Chinees vragen was leuk bedacht, maar wel lastig, evenals de lichtshow in Hong Kong. Waar wow wat is die skyline betoverend mooi
We krijgen dit seizoen ook weer iets met "de toekomst", zoals in seizoen 11.
Dan wie de mol kan zijn: geen idee. I.t.t seizoen 9,11 en 13 waarvan ik door de opdracht/het gedrag van de mol meteen dacht jij bent het! had ik dat nu totaal niet. Daar waren de opdrachten ook niet naar om er echt iets uit te halen.
Voor mij zijn er op dit moment 2 verdachten: Aaf en Jan Willem. Aaf is wat onopvallend maar komt en met een verkeer cijfer en kijkt de verkeerde op bij de laseropdracht. Jan Willem doet maar wat met de zaklamp en loopt met Maurice ook maar wat rond door de Chinese wijk op zoek naar de enveloppen. Nee er is niet echt iemand die er op basis van gedrag bovenuit steekt. Dat wordt de aflevering nog eens herbekijken denk ik