Ik denk dat Freek en Susan sowieso in de finale staan.
De twee hoofdverdachten staan meestal in de finale: Yvon en Lottie, Jon en Anniek, Kim en Sanne, Art en Patrick, Liesbeth en Annemarie, Paulien en Kees.
Maar Freek is echt alleen op dit forum verdacht. Op het officiële site en in de app wordt hij weinig verdacht en bijvoorbeeld op widm.nl ook. Ook door de kandidatengroep wordt hij weinig verdacht. Zelf in de pool op deze website staat JW nog boven Freek. Vanuit de hoofdverdachten gedachte is er wat mij betreft geen enkele aanleiding om Freek in de finale te verwachten.
Wat verdenkingen betreft (en als er maar drie kandidaten in de finale zitten) is een Jan-Willem, Sofie en Susan finale het meest logische als je kijkt naar de hoofdverdachten van 'de gewone kijker'. De makers kunnen ook gewoon de pech hebben dat de twee kandidaten die gewoon weinig echt verdachts doen en veel geld inbrengen, Sofie en Tygo, de finale halen (naast mol Susan). Ze doen wel het nodige om enigszins verdacht te maken: de uitspraken van Tygo m.b.t. voorkennis; het mysterieuze en tactische spel van Sofie. Maar bij vooral Tygo is dat gewoon erg lastig.
Ik zie Freek de finale niet halen.
Freek is alleen geen hoofdverdachte Of bedoel je op dit forum? In dat geval klopt het
Dit dus. Ik type te langzaam, of niet bondig genoeg.