Auteur Topic: Aflevering 2 - Vindingrijk  (gelezen 288321 keer)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #380 Gepost op: 11-01-2014, 00:38:28 »
Sorry, gaat er bij mij niet in dat men social media te vroeg gebruikt. Ik denk eerder dat social media door de Avro wordt gebruikt. Maar misschien ben ik wel heel slim.  ::ohno::

Voorspelling Maurice als 1e afvaller: https://www.buzzcapture.com/blog/afvaller-wie-is-de-mol-te-herkennen-door-twittergedrag-tijdens-opnameperiode/
Verhaal over Aaf: https://www.buzzcapture.com/blog/opnieuw-afvaller-wie-de-mol-ontdekt-dankzij-online-monitoringtool/

Ondanks dat blijft Aaf toch nog in mijn achterhoofd spelen als mogelijke mol (al zou ik het liefst willen dat ze afvalt, niet echt een toffe kandidaat, vind ik haar). Ze lijkt alles perfect voorbereid te hebben, maar wel dat ene slippertje. Alsof ze op een vrij moment toch even wat van zich af geschreven heeft ofzo. Zoiets zou het kunnen verklaren.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #381 Gepost op: 11-01-2014, 00:38:55 »
Hoeft je niet te spijten vrind. Ik heb Aaf ook niet als mol, maar de manier waarop jij iedere aanwijzing als nonsens verklaard om vervolgens zelf met de grootste onzin te komen spijt mij wel voor je.

*gniffelt*  :-[

Offline Vettel

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #382 Gepost op: 11-01-2014, 00:39:24 »
Mensen, is het mogelijk deze discussie verder te voeren in het Twitter topic of spoiler topic, want over de aflevering lijkt het amper nog te gaan. Of misschien beter gewoon stoppen, want erg constructief is het niet meer.

Blijf een beetje lief tegen elkaar. ::hug::

Eens.

Om mijn licht nog even op de kwestie 'Aaf is weg' te laten schijnen:
1. Ik zou niet weten waarom de mol zou willen bereiken met weglopen van het controlepunt.
2. Aangezien Aaf zelf oppert om de oplossing in de controlekamer te gaan zoeken, lijkt het mij het meest logisch dat ze zelf even is gaan zoeken. Of dit nou voor het 'opperen' is, of na.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #383 Gepost op: 11-01-2014, 00:40:05 »
Zeker. En vooral nadat ze vandaag twitterde dat ze al jaren zweert bij Brazilian Wax!
Of ben ik nou erg ondeugend?   ;D

groet,
Tunnelgraver

Roodharig omdat ze zweert bij Brazilian wax?
Goh..
*Sorry voor de off-topic, maar Sofie is naar mijn mening echt niet roodharig*
« Laatst bewerkt op: 11-01-2014, 00:41:37 door Whiskers »

Offline kjr

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #384 Gepost op: 11-01-2014, 00:40:48 »
Ja dank je Rat...wel erg grove beschuldigingen die je daar uit Vettel..laten we t leuk houden en ons concentreren op dat waar t over gaat,Wie is de Mol.
Aaf dus..en ik ken Barbie12 ook niet maar zij heeft wel de Mol ontmaskert.

Offline barbie12

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #385 Gepost op: 11-01-2014, 00:42:07 »
Mensen, is het mogelijk deze discussie verder te voeren in het Twitter topic of spoiler topic, want over de aflevering lijkt het amper nog te gaan. Of misschien beter gewoon stoppen, want erg constructief is het niet meer.

Blijf een beetje lief tegen elkaar. ::hug::

Helemaal gelijk rat, sorry.

Ik zag overigens Sofie klapperen met der neusvleugels toen ze een groen scherm kreeg. Volgens mij doe je dat niet als je dat acteert (...)
Sofie valt voor mij dus voorlopig ff af.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #386 Gepost op: 11-01-2014, 00:42:35 »
Ja dank je Rat...wel erg grove beschuldigingen die je daar uit Vettel..laten we t leuk houden en ons concentreren op dat waar t over gaat,Wie is de Mol.
Aaf dus..en ik ken Barbie12 ook niet maar zij heeft wel de Mol ontmaskert.


NIET Aaf, maar aflevering 2  ;)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #387 Gepost op: 11-01-2014, 00:48:09 »
Wat als je iedereen uit het tv-programma uit de opera weg streept op de foto...

Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline kjr

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #388 Gepost op: 11-01-2014, 00:50:41 »
Dan hou je Daphne dus over....

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #389 Gepost op: 11-01-2014, 00:52:06 »
Wat als je iedereen uit het tv-programma uit de opera weg streept op de foto...
Ik had uiteindelijk een kruisje door alle acteurs staan, maar die vier oranje dames waren wel het lastigste te matchen. Het zou dus zo maar kunnen.

Offline kjr

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #390 Gepost op: 11-01-2014, 00:52:39 »
Jos1978..wat heb je gedaan en wat wil je met die foto zeggen?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #391 Gepost op: 11-01-2014, 00:56:13 »
Jos1978..wat heb je gedaan en wat wil je met die foto zeggen?

Jos heeft allemaal rode krassen op zijn iPad gemaakt!   ::rofl::

Maar snap je het echt niet Barbie? Jos heeft gewoon afgestreept wie de Mol niet kunnen zijn op die foto omdat die mensen een rol hadden in de opera.
Dan blijft er eentje over en dat is dus logischerwijs de Mol!

groet,
Tunnelgraver
« Laatst bewerkt op: 11-01-2014, 00:59:40 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline barbie12

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #392 Gepost op: 11-01-2014, 00:56:44 »
Wat als je iedereen uit het tv-programma uit de opera weg streept op de foto...



Volgens mij waren er 4 oranje dames in t toneelstuk. Staan er 4 op de foto.
Nou vind ik t wel heel moeilijk om die gezichten te herkennen dus ik ga ervan uit dat ze niet zijn gaan wisselen van pakje (...) (bestigen..)

Ik heb heel erg m'n best gedaan met tellen, volgens mij staat er juist 1 persoon minder op de foto..
Ik tel er 16 in de voorstelling en 15 op de foto? Dus als je weg gaat strepen kom je er 1 tekort?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #393 Gepost op: 11-01-2014, 00:57:20 »
Ik had uiteindelijk een kruisje door alle acteurs staan, maar die vier oranje dames waren wel het lastigste te matchen. Het zou dus zo maar kunnen.

Wat precies? En wie moet die persoon zijn dan?  ???

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #394 Gepost op: 11-01-2014, 00:59:10 »
Jos1978..wat heb je gedaan en wat wil je met die foto zeggen?

Ik heb aan de hand van de opmerking van de mol: "Heb je me echt gezien?" de mogelijkheid onderzocht dat de mol wel in de foto stond waar de groep uit moest kiezen (eerder een foto gemaakt). Toen heb ik iedereen die ik tijdens de opera tegenkwam (chinezen lijken niet echt allemaal op elkaar) weggestreept op de foto... groen cirkeltje om de over gebleven persoon: de Mol... nu ff kijken of het Daphne, Jennifer, Sophie of Aaf (kuch) is.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #395 Gepost op: 11-01-2014, 01:02:46 »
Ik heb aan de hand van de opmerking van de mol: "Heb je me echt gezien?" de mogelijkheid onderzocht dat de mol wel in de foto stond waar de groep uit moest kiezen (eerder een foto gemaakt). Toen heb ik iedereen die ik tijdens de opera tegenkwam (chinezen lijken niet echt allemaal op elkaar) weggestreept op de foto... groen cirkeltje om de over gebleven persoon: de Mol... nu ff kijken of het Daphne, Jennifer, Sophie of Aaf (kuch) is.

Goed werk Jos!  ::bravo::

Het is volstrekt duidelijk dat de Mol op die foto staat. Dat zal in aflevering 10 onthuld worden.
Nu is het dus de kunst om de juiste persoon op die foto te identificeren en vervolgens uit te zoeken wie daar het meeste oplijkt als je alles schmink wegdenkt.

groet,
Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #396 Gepost op: 11-01-2014, 01:03:17 »
Kunnen we nu ook in respect en vrede naar elkaars argumenten luisteren en niet elkaar uitlachen of beschuldigen zonder bewijs.  Dat zou het leuker maken denk ik.
klaar voor de strijd

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #397 Gepost op: 11-01-2014, 01:06:23 »
Goed werk Jos!  ::bravo::

Het is volstrekt duidelijk dat de Mol op die foto staat. Dat zal in aflevering 10 onthuld worden.
Nu is het dus de kunst om de juiste persoon op die foto te identificeren en vervolgens uit te zoeken wie daar het meeste oplijkt als je alles schmink wegdenkt.

groet,
Tunnelgraver

ik moest meteen aan S4 Wie Is De Mol denken.


Offline Vettel

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #398 Gepost op: 11-01-2014, 01:06:57 »
Ik heb aan de hand van de opmerking van de mol: "Heb je me echt gezien?" de mogelijkheid onderzocht dat de mol wel in de foto stond waar de groep uit moest kiezen (eerder een foto gemaakt). Toen heb ik iedereen die ik tijdens de opera tegenkwam (chinezen lijken niet echt allemaal op elkaar) weggestreept op de foto... groen cirkeltje om de over gebleven persoon: de Mol... nu ff kijken of het Daphne, Jennifer, Sophie of Aaf (kuch) is.

Dit is inderdaad echt zo'n leuke 'hint' voor de laatste aflevering!
Echt zo'n ''Dat meen je niet!''-moment.

Goed speurwerk ::ok::

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #399 Gepost op: 11-01-2014, 01:07:40 »
Goed werk Jos!  ::bravo::

Het is volstrekt duidelijk dat de Mol op die foto staat. Dat zal in aflevering 10 onthuld worden.
Nu is het dus de kunst om de juiste persoon op die foto te identificeren en vervolgens uit te zoeken wie daar het meeste oplijkt als je alles schmink wegdenkt.

groet,
Tunnelgraver

Hmm, misschien was het teveel wishful thinking... lijkt toch dat die ook mee deed.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...