Auteur Topic: Aflevering 2 - Vindingrijk  (gelezen 288380 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #360 Gepost op: 11-01-2014, 00:13:28 »
Nee, ben vrij slecht in muziek.
klaar voor de strijd

Offline kjr

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #361 Gepost op: 11-01-2014, 00:16:10 »
Ja nee je hebt gelijk...ze moest inderdaad even naar de wc ..of even haar vriend sms-en...of even haar haar doen....of even Hanneke Groenteman bellen hoe t met haar kinderen ging ..nee joh je hebt gelijk......wel aardig van de Avro dat ze dat even in beeld brengen trouwens:- )

Offline barbie12

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #362 Gepost op: 11-01-2014, 00:18:39 »
De mol actie was eventueel het dagboek van de mol waarin wordt geschreven; je hebt me gezien maar heb je me ook gezien. Dan zouden het twee momenten kunnen zijn ( benen en dat ze weer terug loopt) waarop dit goed van toepassing zou kunnen zijn.

Dat Aaf de mol niet zou kunnen zijn omdat ze actief was op social media is natuurlijk dikke onzin. Dat maakt haar eerder verdacht want zo stom kun je niet zijn, zeker niet met die boetes die je moet betalen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #363 Gepost op: 11-01-2014, 00:18:48 »
Ja, het is raar dat ze wegliep, maar dat hoeft niet per se een molactie te zijn. Wat is het nut van weglopen? Wat bereikt ze daarmee als Mol? Dat gaat er bij mij niet in, dus ik zoek er niets achter..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Molstrik

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #364 Gepost op: 11-01-2014, 00:22:23 »
Ik denk er een reden voor is dat ze weg loopt waar we niks achter moeten zoeken. Ze zou een te groot risico nemen door bij de groep weg te gaan zonder iets te zeggen , wat nou als ze erachter komen dat ze ineens weg is? :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #365 Gepost op: 11-01-2014, 00:22:59 »
Dan ben jij net zo kleurenblind als de Mol!  ::rofl::

groet,
Tunnelgraver

Jij eerder denk ik.. maar goed, als jij je daar lekker bij voelt (dat ze roodharig zou zijn)  :P

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #366 Gepost op: 11-01-2014, 00:23:14 »
Dat Aaf de mol niet zou kunnen zijn omdat ze actief was op social media is natuurlijk dikke onzin. Dat maakt haar eerder verdacht want zo stom kun je niet zijn, zeker niet met die boetes die je moet betalen.


Je weet dat men ook al voorspelde dat Maurice in aflevering 1 af viel, omdat hij weer actief was op twitter. Volgens mij gold dat ook voor Sofie, maar dat waren voorgeprogrammeerde berichten. Wat betreft Aaf: Die gebruikte tweets van anders in een column die per verschenen tijdens de opnames. Drie andere columns had ze zeer waarschijnlijk van te voren geschreven, daar is niets van te vinden.

Offline kjr

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #367 Gepost op: 11-01-2014, 00:23:23 »
Dan zegt ze dat ze naar de wc moest..toch??
« Laatst bewerkt op: 11-01-2014, 00:28:14 door kjr »

Offline mlvp45

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #368 Gepost op: 11-01-2014, 00:26:04 »
De Mol container haalt zelfs DWDD. Lol


Offline Molstrik

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #369 Gepost op: 11-01-2014, 00:26:51 »
Dan zegt ze dat ze nar de wc moest..toch??
het zou natuurlijk kunnen maar ik zou dat wel verdacht vinden als kandidaat :') maar we weten niet zeker of het een mollenstreek is geweest tot aflevering tien , ik ben benieuwd1

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #370 Gepost op: 11-01-2014, 00:27:51 »
De mol actie was eventueel het dagboek van de mol waarin wordt geschreven; je hebt me gezien maar heb je me ook gezien. Dan zouden het twee momenten kunnen zijn ( benen en dat ze weer terug loopt) waarop dit goed van toepassing zou kunnen zijn.

Dat Aaf de mol niet zou kunnen zijn omdat ze actief was op social media is natuurlijk dikke onzin. Dat maakt haar eerder verdacht want zo stom kun je niet zijn, zeker niet met die boetes die je moet betalen.


Dan heb je dus echt niet opgelet, want al voor aanvang van de eerste aflevering werd voorspeld dat Maurice er uit zou vliegen op basis van zijn Social Media-gedrag.
Zowel de AVRO als sommige kandidaten hebben gewoon niet goed opgelet! Belangrijk leermoment voor volgend seizoen.

Je hebt dus gewoon last van tunnelvisie m'n beste Barbie...
Aaf is de Mol niet. Spijt me verschrikkelijk voor je.

groet,
Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Vettel

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #371 Gepost op: 11-01-2014, 00:28:06 »
Ja nee je hebt gelijk...ze moest inderdaad even naar de wc ..of even haar vriend sms-en...of even haar haar doen....of even Hanneke Groenteman bellen hoe t met haar kinderen ging ..nee joh je hebt gelijk......wel aardig van de Avro dat ze dat even in beeld brengen trouwens:- )

Ik vind je vrij naïef overkomen in je reacties.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat je dezelfde persoon bent als barbie12, aangezien de reacties van kjr en barbie12 sterk overeenkomen. Qua vraagtekengebruik en vooral ook met het gebruik van meerdere punten achter elkaar. Ik zie niemand hier twee punten achter elkaar gebruiken, behalve barbie12 en kjr -> ..

Correct me if i'm wrong.

Offline barbie12

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #372 Gepost op: 11-01-2014, 00:28:39 »
Je weet dat men ook al voorspelde dat Maurice in aflevering 1 af viel, omdat hij weer actief was op twitter. Volgens mij gold dat ook voor Sofie, maar dat waren voorgeprogrammeerde berichten. Wat betreft Aaf: Die gebruikte tweets van anders in een column die per verschenen tijdens de opnames. Drie andere columns had ze zeer waarschijnlijk van te voren geschreven, daar is niets van te vinden.

Sorry, gaat er bij mij niet in dat men social media te vroeg gebruikt. Ik denk eerder dat social media door de Avro wordt gebruikt. Maar misschien ben ik wel heel slim.  ::ohno::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #373 Gepost op: 11-01-2014, 00:31:04 »
Versta mij niet verkeerd.
Aaf staat bij mij mee vanboven mijn lijst maar daarom is niet elke actie verdacht.

Door weg te gaan lijkt ze voor mij eerder niks te bereiken.
Ten laatste aflevering 10 weten we het zeker.

Wat denk jij dan dat ze gedaan heeft door weg te gaan?

Stel nu dat er een opdracht was begonnen zonder kandidaat in de buurt dan was dit een superaanwijzing. Nu ?
klaar voor de strijd

Offline barbie12

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #374 Gepost op: 11-01-2014, 00:31:53 »
Dan heb je dus echt niet opgelet, want al voor aanvang van de eerste aflevering werd voorspeld dat Maurice er uit zou vliegen op basis van zijn Social Media-gedrag.
Zowel de AVRO als sommige kandidaten hebben gewoon niet goed opgelet! Belangrijk leermoment voor volgend seizoen.

Je hebt dus gewoon last van tunnelvisie m'n beste Barbie...
Aaf is de Mol niet. Spijt me verschrikkelijk voor je.

groet,
Tunnelgraver

Hoeft je niet te spijten vrind. Ik heb Aaf ook niet als mol, maar de manier waarop jij iedere aanwijzing als nonsens verklaard om vervolgens zelf met de grootste onzin te komen spijt mij wel voor je.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #375 Gepost op: 11-01-2014, 00:32:46 »
Vanaf het begin van de aflevering kreeg ik meteen nog sterker het gevoel dat Owen weg ging en dan dat gedrag/muziek toen hij die 2 jokers pakte.
Hij had een afstandelijke houding die mij vorige week al opviel en eerder ook opviel in De Slimste. Geen zin meer of misschien al weten wie het is/verveeld gedrag.
Als je geen connectie kan hebben met de kandidaten dat kan je expres je zelf gesaboteerd hebben.

Ik heb de poll deze week beter ingevuld dan verwacht denk ik. Sofie (Verliezer) word wel heel erg als mol neer gezet. Wat Daphne is de bus zij, maar winnares Paulin vorig jaar ook. Maar Daphne en Jennifer schrokken echt en leken ook echt lol te hebben. Ik denk dat ik Suzan (Winnaar in aflevering 2, Mol in aflevering 1) net als aflevering 1 op de mol zet en Jan Willem volgende week goodby. Daphne is niet de mol en hij is al 3x gewaarschuwd nu.  Daphne voor volgende week dus maar even de winnaar.

Bij Jan Willem werd ook muziek uit Skyfall gedraait. Namelijk track 1 van de soundtrack dat zicht in het begin op een mark afspeelt.  Deel van lyric van de titel song van Adele: This Is The End, we draw and dreamd this moment = Vorige aflevering gedroomd/verwacht dat je er misschien uit lag (Dat kan dus zowel over Jan Willem als over Daphne gaan na elkaar toe.).  ''together at skyfall'' = 11de aflevering weer samen..)

RE:

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=51513.0;attach=129241;image
We krijgen later een fragment te zien waarin ze onder dat houten palet duikt voor een groenscherm als mol of niet mol kan alle bij.  ::rofl::

Offline Hintshints

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #376 Gepost op: 11-01-2014, 00:33:49 »
Dagboek mol: "dat weet ik nog zo net niet". Lijkt me geen uitspraak van Freek. Volgens mij zeggen we in Brabant altijd "dat weeet ik zo net nog niet", maar als ik ze steeds herhaal, word ik zelf gek!

Volgens mij zeggen WE (wij/ik) in brabant altijd: de mol komt oorspronkelijk uit brabant? Freek is geboren in Tilburg.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #377 Gepost op: 11-01-2014, 00:34:11 »
Ik vind je vrij naïef overkomen in je reacties.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat je dezelfde persoon bent als barbie12, aangezien de reacties van kjr en barbie12 sterk overeenkomen. Qua vraagtekengebruik en vooral ook met het gebruik van meerdere punten achter elkaar. Ik zie niemand hier twee punten achter elkaar gebruiken, behalve barbie12 en kjr -> ..

Precies Vettel, ouwe wereldkampioen! Exact mijn gedachte: iemand met twee accounts die zichzelf zit te bestigen in de hoop dat anderen er dan in mee gaan...    ::niet-ok::

Als het daadwerkelijk een Mol-actie zou zijn, leg dan eens uit hoe Aaf door even weg te lopen de kandidaten benadeeld heeft?
Is er minder geld verdiend doordat ze wegliep? Nee
Heeft ze de Zwarte Vrijstelling gevonden tijdens haar stiekeme zoektochtje? Nee
Heeft ze ergens iets onklaar gemaakt, waardoor er een opdracht mislukte? Nee
Sterker nog: het was tot nu toe de meest lucratieve opdracht voor de kandidaten!

groet,
Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline barbie12

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #378 Gepost op: 11-01-2014, 00:34:17 »
Ik vind je vrij naïef overkomen in je reacties.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat je dezelfde persoon bent als barbie12, aangezien de reacties van kjr en barbie12 sterk overeenkomen. Qua vraagtekengebruik en vooral ook met het gebruik van meerdere punten achter elkaar. Ik zie niemand hier twee punten achter elkaar gebruiken, behalve barbie12 en kjr -> ..

Correct me if i'm wrong.

Correct you, heb kjr nog nooit van m'n leven gesproken voor vandaag.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #379 Gepost op: 11-01-2014, 00:34:52 »
Mensen, is het mogelijk deze discussie verder te voeren in het Twitter topic of spoiler topic, want over de aflevering lijkt het amper nog te gaan. Of misschien beter gewoon stoppen, want erg constructief is het niet meer.

Blijf een beetje lief tegen elkaar. ::hug::