Lijkt wel of er bovenaan Jan-Willem heeft gestaan..
Ik haalde er inderdaad ook Jan-Willem uit wat doorgestreept is. Ik denk ook dat hij geen nieuwe naam heeft opgeschreven maar de naam van Jan Willem verder aan het doorstrepen was, maar dat is lastig te zien natuurlijk.
Maar ik denk dat de heren eerst dachten dat ze van hun twee iemand aan moesten wijzen die dan bij een ander team degene moest benoemen wie het scherm kreeg te zien in plaats van andersom.
Voor wat betreft het geld opsturen naar aflevering 9 vind ik het geen mollenstreek. Ik denk juist dat ze hier de mol (in mijn ogen nog steeds Aaf) voor zijn geweest.
Aaf zegt zelf dat ze het pas na de executie moeten doen. Dus hadden ze wellicht veel geld ingezet bij het roeien en verloren (pot leger oooh wat een pech zeg maar.
Maar de opdracht van de mol is niet om sterke mannen te zoeken, de opdracht van de mol is om de groep te laten denken sterke mannen te moeten zoeken. Missie volbracht door direct te starten, daarna kan je achteraan bungelen.
Inderdaad, en men ging er snel vanuit dat ze sporters moesten hebben daardoor.
Maar denk ook dat de mol niet echt gemold heeft met het roeien nu er toch geen geld te verliezen was en aangezien de pot leeg is wellicht toch gedacht heeft dat er dan weer 1000 euro in zou zitten met het oog op een opdracht die volgt nog??