Opdracht 1 wordt nog nauwelijks besproken, maar daar waren toch wel wat bijzondere dingen op te merken. Bijvoorbeeld m.b.t. de keuze voor de bagage in de teams. JW en Freek kiezen duidelijk beide voor het lichte koffertje. Dat is onmols wat mij betreft. Jennifer leek ook liever de koffer te hebben gekozen, maar werd overruled door Tygo en Susan.
Ik denk dat de mol hier sowieso voor de zware bagage zou kiezen. Maakt de kans dat de opdracht gehaald wordt een stuk kleiner. Hoe dan ook.
Aan de andere kant: Misschien zat in het lichte koffertje wel veel minder geld, en als de opdracht slaagde, was er veel minder verdiend. Op die manier kan de zware bagage uitgelegd worden als mols...
Niet in deze aflevering, maar volgens mij was er in aflevering 1 in het begin een envelop in beeld waar 'FREEK' op geschreven was. Gaat dus in één van de komende afleveringen nog gebeuren.
Jij deed alsof je wist wie die envelop verstuurd heeft, dat is voor mij nog steeds totaal onduidelijk...
Men doelt op de enveloppen die te zien zijn in het "15 dagen eerder" (of was het later???) in aflevering 1. Daar zie je meerdere enveloppen met meerdere namen Met die postboor en de brievenbussen
Weet jij dan ook al wie de envelop met Freek erop verstuurd heeft?!