Rusland? Daar zullen de makers echt niet heenwillen.
Azie? Zijn ze net geweest, en als je de makers kent willen ze niet 2 keer dezelfde sfeer achter elkaar..
Afrika is mooi, maar denk dat ze vooral Zuid Afrika zo graag wouden dus en in veel westelijke afrikaanse landen is oorlog of andere drama, denk dat ze dat niet snel weer opzoeken.
Europa, zit je in veel landen gewoon met toeristen, Ik weet dat die overal komen, kijk maar naar dit jaar maar dan hebben we het over 1 gezin waar ook mee gepraat kan worden. ALs je in Italie gaat filmen, met 10 bn'ers en een filmploeg van 50 man weten mensen al snel dat het om een programma moet gaan als Wie is de mol. Dus veel landen vallen dan af.
Turkije zou kunnen, dat is inderdaad ook heel groot en prachtig maar ik denk dat ze dit jaar weer naar Zuid of Midden Amerika trekken. Brazilie denk ik niet ivm het WK. zou trouwens evengoed kunnen. Brazilie is zo'n inmens groot land!!!
Peru/ Chili zou leuk zijn, ik hoop echt weer op die sfeer van 2011 in El Salavador/Niracagua
Dit jaar ben ik met Azie op mijn wenken bediend, hoop aankomend jaar ook. Dus ik hoop op Midden of Zuid Amerika
Volgens de makers ook hun favorite plek om op te nemen, en toen Anton dat zei 2012, zijn ze al 3 jaar ergens anders gegaan dus je mag toch verwachten dat ze daar weer eens heen trekken....