Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Ik ben bang voor een "natuurlijk reed de mol in een groene jeep"-hintje.
(Kijk maar uit, ze lezen hier soms mee. )
O echt? Haha. Nouja, ik vind dat altijd van die stomme, zinloze hints.
-Ik vond Susan best verdacht door eerst door te willen rijden nadat ze een deel van de boot hadden gezien. Ze zegt ook nog tegen Aaf dat gaat van onze tijd af( beetje dom en dat is ze niet) Terwijl Sofie en Tygo meteen doorhadden dat het niets uitmaakt wie de stukken pakt en in welk gebied. Susan besluit dan toch wel terug te rijden om dat stuk te pakken.
Tja en als je in zo'n jeep over zandbulten hobbelt zit je ook niet stokstijf stil.Je hobbelt tegen wil en dank mee en dan kan je natuurlijk best "per ongeluk" met je knie tegen zo'n pookje aankomen.
-Rijdt Susan expres een visserslijn in?
Ben ik het niet mee eens. Aaf tikt haar nog aan, zegt nog tegen haar dat ze daar blijven wachten/stilstaan, waarop Susan zegt dat dat van hun tijd af gaat.Daarnaast gaf Susan duidelijk aan "gebied 1" zodat Aaf dit weer door de porto kon communiceren zodat duidelijk was dat de boodschap voor Tygo en Sofie was.
Volgens mij zie jij het heel anders. Het gaat er juist om dat ze weliswaar gebieden verdeeld hadden maar dat ze net zo goed dit stuk boot dat in het gebied van Tygo en Sofie lag mee konden nemen. Susan zegt misschien iets over gebied 1 maar dat is juist omdat ze door wil rijden en dit stuk boot liever wil laten liggen. Ik blijf het verdacht vinden al nemen ze het stuk boot uiteindelijk wel mee. Kan ook iets onschuldigs zijn ja. Ik hoop zelf niet dat Susan de mol is...(maar het zou wel kunnen).
Kunnen we nog iets met wat er op de boot stukken stond:La PasLIWLIWA
◾Filipijnen ◾La Paz (Abra), een gemeente in de provincie Abra◾La Paz (Agusan del Sur), een gemeente in de provincie Agusan del Sur◾La Paz (Leyte), een gemeente in de provincie Leyte◾La Paz (Tarlac), een gemeente in de provincie Tarlac
Liwliwa is een Filipijnse meisjesnaam volgens Google, dus dat is geen hint denk ik.
Voor de autokenners onder ons
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
936 gasten en 3 vaste bezoekers