Vanuit de gedachte dat Susan de mol is, had ik het toch anders gedaan deze aflevering.
Op het moment dat Sofie de informatie komt brengen over de vingerafdruk had ik als mol gezegd: "oh, ok, handig, dankjewel". Daarna had ik Freek aangevuld: "Kan het ook een vingerafdruk zijn, misschien?" En had ik uiteindelijk het verkeerde bordje gekozen (dat toch omgekeerd lag).
Bij de topito's (de oranje kwamen toch pas vanaf Susan in het spel) had ik Tygo niet genegeerd. Ik had gevraagd welke topito's hij wilde en ik had zelf om bijvoorbeeld een blauwe of een gele gevraagd om maar wat te noemen. Als Tygo op dat moment vreemd had gedaan en niet mee had gewerkt, had ik 'm vanaf dat moment genegeerd, onder het motto: "Heb je het zelf naar gemaakt".
Dus "Freek'ers" zullen zeggen: Ja, dat is dus precies de reden dat ik Susan niet als de mol zie... maar dat vind ik niet slim. Een mol past niet altijd de perfecte strategie toe en liegen gaat Susan nou eenmaal niet zo makkelijk af. En liegen en bedriegen is in mijn ogen iets heel anders dan acteren.