Mijn mol Jan-Willem streep ik ook van het lijstje. De gedachte dat hij geld ophaalde als 'cover' is wel kapot, omdat hij maar liefst €2250,- ophaalde. Ook legt de regie extra nadruk op Jan-Willem (bij het moment dat Freek de ingeving krijgt dat J-W het wel eens kan zijn, tijdens de test invullen).
Ik weet het nu niet. Tygo is té enthousiast, Jan-Willem ook, net als Freek. Sofie en Susan over: Susan wel erg fanatiek naar die oranje topito's. Ik zit nu op Susan. Stiekem kan ik toch eigenlijk niet af van het idee van Jan-Willem de mol is, hoe ik het ook beschrijf, haha.
De door mij opgevallen dingen:
- Sofie was alleen, zei ze. Een Mol opereert toch ook altijd in z'n eentje?
- Kunnen we iets met de getallen '70', '14' en '70'? Waarom precies die getallen in de eerste drie opdrachten?
- Susan zegt: 'Geen idee hoe hoog ik nog moet..' Een mol is blind en zit onder de grond. Daarom weet deze ook nooit hoe hoog hij nog moet om boven de grond te komen.
- Susan zegt in gesprek met Sofie: '.. een bondje met iemand, met een onschuldige snoet'. Betekent dat dat alleen haar gezicht onschuldig is, omdat ze de Mol is?
- Jan-Willem zou ook expres heel uitgebreid en duidelijk kunnen hebben uitgelegd waar alle lijntjes moesten komen, omdat hij als Mol wel wist dat de tijd bijna om was.
- Rond 50:05 draagt Susan als enige een leesbril tijdens de executie --> '... moet je zien!'? (trouwens, net als bij de aflevering van 6 februari, zegt Susan alleen wie haar mol is, zonder uitleg. Die uitleg geven andere kandidaten wel)
- Rond 46:45 zegt Freek twee keer 'Jan-Willem'. Tijdens beide keren zie je een klein meisje --> '... moet je zien'?