Auteur Topic: De zomer van 2003 gaat de boeken in als...  (gelezen 9189 keer)

Offline Robin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De zomer van 2003 gaat de boeken in als...
« Gepost op: 25-09-2003, 15:10:13 »
Het lijkt me wel leuk om te lezen hoe jullie deze zomer beleefd hebben. Dus wat deze zomer zo bijzonder heeft gemaakt.
Dus in de geest van...

de zomer van 2003 gaat de boeken in als de zomer die...

Voor mij was deze zomer heel erg bijzonder want mijn dochtertje werd geboren op 30 juni. Ik werd dus voor het eerst mama. En dat is zo geweldig.
Daarnaast was het natuurlijk echt een zomer uit duizenden dankzij de zon, af en toe wel erg heet, maar het was eens een keetje echt zomer.

Maar wat deze zomer eigenlijk ook wel heel speciaal maakte is dat ik het chatten heb ontdekt. Eind april ben ik op de chat van de AVRO terecht gekomen en vanaf het moment dat ik met zwangerschapsverlof ging (23 mei) had ik natuurlijk zeeën van tijd en heb ik eindeloos gechat. Heel veel leuke mensen tegengekomen ook. Hele leuke gesprekken gehad. En een telefoonrekening van 584 euro voor ik zo slim was om op de kabel te gaan.  :'( Nadat De Mol afgelopen was zijn we met een aantal mensen blijven chatten, een vaste groep zeg maar en daar kwam er zo nu en dan nog eentje bij. Ik heb deze zomer echt geleerd dat je aan internet en chatten dus vriendschappen kunt overhouden... het is echt heel speciaal!
En er waren weken bij zelfs dat ik echt even mezelf toe moest spreken dat ik ook nog andere vriendinnen heb, waar ik wat leuks mee kan doen want anders was ik niet achter die pc weg te branden zodra ik 5 minuten over had.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline molice

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De zomer van 2003 gaat de boeken in als...
« Reactie #1 Gepost op: 25-09-2003, 15:13:39 »
Maar wat deze zomer eigenlijk ook wel heel speciaal maakte is dat ik het chatten heb ontdekt. Eind april ben ik op de chat van de AVRO terecht gekomen en vanaf het moment dat ik met zwangerschapsverlof ging (23 mei) had ik natuurlijk zeeën van tijd en heb ik eindeloos gechat. Heel veel leuke mensen tegengekomen ook. Hele leuke gesprekken gehad. En een telefoonrekening van 584 euro voor ik zo slim was om op de kabel te gaan.  :'( Nadat De Mol afgelopen was zijn we met een aantal mensen blijven chatten, een vaste groep zeg maar en daar kwam er zo nu en dan nog eentje bij. Ik heb deze zomer echt geleerd dat je aan internet en chatten dus vriendschappen kunt overhouden... het is echt heel speciaal!
En er waren weken bij zelfs dat ik echt even mezelf toe moest spreken dat ik ook nog andere vriendinnen heb, waar ik wat leuks mee kan doen want anders was ik niet achter die pc weg te branden zodra ik 5 minuten over had.

Dat heb ik nou ook.
IDEM zelfde verhaal
Maar het is ook de zomer van Le Tour...de 5 achtereenvolgende keer dat Armstrong heeft gewonnen en hat was lang niet meer zo spannend.
Ik had persoonlijk liever gezien dat Beloki had gewonnen maar ja die lag nog erges halfweg op de weg te jammeren :( :-\
« Laatst bewerkt op: 25-09-2003, 15:19:13 door molice »

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 25-09-2003, 15:17:06 »
Goh... en ook een telefoonrekening van 584 euro? ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #3 Gepost op: 25-09-2003, 15:18:49 »
ik heb deze zomer juist een besteed om wat minder online te zijn....  ;D

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 25-09-2003, 15:22:14 »
Goh... en ook een telefoonrekening van 584 euro? ;)

nee dat nog net niet maar wel veel en dat moest ik zelluf betalen en bovendien: DAT WIST JE AL!!! :P

simon lebon

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 25-09-2003, 15:57:16 »
Gelukkig had ik al kabel van bij de start en heb ik dus niks gemerkt van een hoge telefoonrekening voor de talloze uren chatten...

De zomer van dit jaar ga ik me de 1ste plaats herinneren als de heetste sinds 1976 (wie was er toen al geboren ?  :o)...

Daarnaast ook als die van een leuke veertiendaagse vakantie in Duitsland met m'n gezin.

En last but not least idd ook als die van het vele chatten met 'n aantal Noorderburen. Ik heb heel wat beleefd op de chat, te veel om hier allemaal neer te pennen, maar 'n aantal dingen ga ik alleszins niet snel vergeten...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #6 Gepost op: 25-09-2003, 16:01:56 »

De zomer van dit jaar ga ik me de 1ste plaats herinneren als de heetste sinds 1976 (wie was er toen al geboren ?  :o)...

ik  :-[ :-[ :-[

maar het gekke is dat ik me wel hetere zomers kan herinneren...  :-\

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #7 Gepost op: 25-09-2003, 17:07:45 »
Niet zo mooi: Deze Zomer gaat de boeken in als de zomer waar het uitging met mijn vriendin

Mooi: Ik ben host van CMC en heb tijd gehad om Planet race Online een beetje voor te bereiden

maapie

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 25-09-2003, 20:02:58 »
MOL 3 MET GEORGE WERD UITGEZONDEN!
 :-* :-* :-* :-*

en het was natuurlijk snikheet, wat niet altijd zo leuk was, ik kreeg er soms gewoon hoofdpijn van

leuke vakantie gehad op Texel, maar toen ik thuis was begon ik me te vervelen en wilde ik zelfs weer naar school  :-X

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #9 Gepost op: 25-09-2003, 21:16:07 »
wat ik me van deze zomer echt nog als de dag van gisteren kan herinneren is dat ik ook net als robin ben gaan merken hoe belangrijk het chatten in mijn leven is geworden. Door adsl werd het chatten alleen maar erger en het is weleens vervelend als je er dan ffies zit en dan toch 10-30 min langer zit. Ik kwam dan ook in de problemen met verschillende zaken.
Ik vond deze zomer voor mij echt te warm en ik heb ook geen echt gelukkige zomer gehad om verschillende redenen. Ik zal je die redenen wel besparen.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 25-09-2003, 21:31:09 »
Als de zomer waarin ik herstelde van geelzucht, de zomer waarin ik geopereerd werd, de zomer waarin ik zes levende barbie's heb gezien, de zomer waarin ik gepromoveerd werd bij de AH ;) , de zomer waarin ik heel veel heb gewerkt en het geld net zo snel weer heb uitgegeven, de zomer waarin ik weer ben gaan studeren en de zomer waarin ik Bob heb gekregen ;D .

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11 Gepost op: 25-09-2003, 21:47:29 »
Ik ga een open deur in trappen. Voor mij is de zomer van 2003 de zomer van Wie is de Mol. En dat om meerdere redenen. Ik had me al voorgenomen serie 4 intensief te gaan volgen. Dat kwam uit mijzelf.

Half maart werd ik als het ware "weg geplukt" van de AVRO-site. De meesten hier zullen Laafje wel kennen, daar raakte ik dus mee in gesprek, ik herinner me nog dat ze dacht dat ik bij het NL-groepje van 2002 hoorde. Na een week of wat tevergeefs pogingen te hebben gedaan om op het forum en in de chat te komen (ik heb me in kunnen schrijven, maar daarna kon ik een paar weken de site niet bereiken). Ik vind het nog steeds heel leuk dat het toen zo is gelopen.

Vanaf begin april ben ik dus hier te vinden, veel mensen begrijpen dat niet. Iemand van mijn leeftijd hoort toch andere dingen te doen dan op het forum en de chat te zitten? Nee hoor, ik amuseer me hier prima.

Toen kwam de lang verwachte MFD in Amersfoort. Een idiote gewaarwording, je kijkt intensief naar een programma waarin mensen naar voren komen, die je onbewust als je vrienden bent gaan beschouwen, en staat er dan plotseling tussenin.

Deze zomer blijft dus in mijn herinnering als een zomer die mij veel nieuwe vrienden heeft opgeleverd, zowel via de chat, het forum als persoonlijk, een zomer die qua weer eruit is gesprongen, en een zomer die zo'n beetje is geëindigd met een heus mol-spel, afgelopen zaterdag (20 september) in Middelbeers. Een spel dat vrijwel alle elementen bevatte van de echte WIDM, en dat ik nipt verloor, door een fout antwoord op een beslissingsvraag. Maar niet getreurd, de dag doorbrengen samen met mijn chat-vrienden, was dubbel en dwars de moeite waard.

Dag zomer van 2003, je duurde dus een half jaar lang..........

de zomer waarin ik gepromoveerd werd bij de AH ;)
Promotie? Van Jong Kaasmeisje tot belegen kaasmeisje? ;D
« Laatst bewerkt op: 25-09-2003, 21:53:13 door bodejosm43 »

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 26-09-2003, 11:45:46 »
Jos: ik heb het idee dat je erg bang bent dat anderen jou te oud vinden om hier te komen ofzo, en volgens mij valt dat heel erg mee! Ik heb amper (eigenlijk helemaal geen) vreemde reacties over jou gelezen hier, en ik vind ook dat widm.com juist voor alle leeftijden is, omdat het programma zelf dat ook is!
Maar ff on-topic:
Annuh: 6 levende barbies? in godsnaam waar heb je het over?

Ik vond het vooral heel warm en heel snel voorbijgaan. Heb veel gewerkt, ben op zomerkamp geweest, heb heel veel leuke nieuwe mensen ontmoet. En het was natuurlijk ook de zomer waarin ik Elmar leerde kennen  ;)
Verder was het een zomer vol Wie is de mol, CMC en forummen - erg leuk  ;D
Maar de zomer van 2003 gaat vooral de boeken in als Erg warm! Er werd zelfs gezegd dat het de warmste zomer sinds 1940 zou worden ofzo?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 26-09-2003, 12:01:36 »
Jos: ik heb het idee dat je erg bang bent dat anderen jou te oud vinden om hier te komen ofzo, en volgens mij valt dat heel erg mee! Ik heb amper (eigenlijk helemaal geen) vreemde reacties over jou gelezen hier, en ik vind ook dat widm.com juist voor alle leeftijden is, omdat het programma zelf dat ook is!
Maar ff on-topic:
Annuh: 6 levende barbies? in godsnaam waar heb je het over?

Jos, voor mij maakt het helemaal niets uit hoor! Voor mijn part ben je de broer van Sinterklaas en net zo oud, boeit echt niet ;) .

Floor, 6 barbies... Op vakantie op Rhodos waren er 6 Finse/Zweedse/Noorse meiden, allemaal blont, lang en helemaal geweldig (::)). Ze hadden ammel luchtbedden en namen daarmee de helft van het zwembad in beslag. En als 1 Barbie vertrok, ging de rest er in ganzenpas achteraan ;D . Er was ook 1 opperbarbie, die had een 'gouden' luchtbed en als zij opstond ofzo, de rest ook meteen alles hetzelfde doen ;D . M'n moeder en ik hebben wel heel veel lol gehad om die meiden. Totdat ze wegmoesten, drie dagen voordat wij gingen. We hebben ze uitgezwaaid 8) .

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #14 Gepost op: 26-09-2003, 12:23:56 »
Beste Floor en Annuh. Die geluiden over mijn leeftijd hoor ik inderdaad de laatste tijd veel minder, en daar ben ik ook erg blij om, vandaar dat ik mij vanaf ongeveer juni veel meer op het forum begeef, dan daarvoor. Ik voel me hier gewoon prettig, en ik verwacht dat dat voorlopig ook wel zo blijft.

Gelukkig kom ik er ook voor en na achter dat ik helemaal geen uitzondering ben, waar het eerst op leek.

Kom ik op het onderwerp van dit topic terug: al de genoemde dingen in mijn bericht, hebben ervoor gezorgd dat ik deze zomer als zeer positief heb ervaren. Ik heb ook wel een teleurstelling moeten slikken, maar die lijkt, in verhouding tot de positieve dingen, nu veel minder erg. Dus dat heeft die zomer OOK nog eens opgeleverd.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2003, 14:54:14 door bodejosm43 »

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 26-09-2003, 12:30:40 »
Teleurstellingen mag je ook gewoon bespreken  ;D

ben helemaal niet nieuwsgierig hoor  ;)

en wat die leeftijd betreft, ben het er helemaal mee eens, leeftijd maakt niets uit.

Offline Nemesis

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2003, 12:53:30 »
De zomer van 2003 gaat voor mij niet zozeer de boeken alswel rechtstreeks mijn hart en ziel in als de zomer van de (her)ontdekking van kracht, schoonheid en verwondering, en de zomer van het maken van de juiste keuzes voor mezelf... en het leren kennen van een heel bijzonder iemand.

En ja, ik weet dat het algemeen klinkt maar hier zullen jullie het mee moeten doen!   8)

thanks ike!  :D
I can resist everything but temptation  (Oscar Wilde)

Offline hannes

• Forumlid
  • De tong voelt het en kan het proeven
« Reactie #17 Gepost op: 26-09-2003, 13:16:03 »
Wat mooi voor je Nemesis

Rechtstreeks geboekt in het hart
De tong weet het maar kan het niet zeggen

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 26-09-2003, 19:30:43 »
Jos , wat zijn we toch een oudjes ,he".

Laat ze maar kletsen wij weten wel beter.

Op een ouwe fiets moet je het leren!!!!!

::) ::) ::) ::) ::)

Offline Icarus

• Forumlid
  • Nemo-anemic nonplus
« Reactie #19 Gepost op: 27-09-2003, 16:56:11 »
De zomer van 2003 gaat voor mij niet zozeer de boeken alswel rechtstreeks mijn hart en ziel in als de zomer van de (her)ontdekking van kracht, schoonheid en verwondering, en de zomer van het maken van de juiste keuzes voor mezelf... en het leren kennen van een heel bijzonder iemand.

En ja, ik weet dat het algemeen klinkt maar hier zullen jullie het mee moeten doen!   8)

thanks ike!  :D

Hmmmm I so agree.. absolutely certainly and certainly with absoluteness..

Onvergetelijk en onweerstaanbaar bijzonder,
Verwondering , verrukking en overdondering...

A Midsummer Night's Dream,
And 1001 Arabic Nights,
Peaches and cream, bittersweet spicey
Entwined in amazement and awe,
laced in  liquid light, longing
flowing fluently in velvet delight
I feel I truely belong here..

May this summer spring eternal!!

pleasure principles are best enjoyed in the mutual joy of soulmatedness,dancing to the rhythm of a souldance,swayed and persuaded by pure heartrelatedness. My gratitude is great to thee, Nem'sis, for this wonderful gift, you gave.. I shall never forget.. This summer will last forever
« Laatst bewerkt op: 27-09-2003, 17:24:37 door Icarus »
Consciously courageous, conscientiously haughty,  scientifically omnivorous, nomothetically naughty