Ik ga een open deur in trappen. Voor mij is de zomer van 2003 de zomer van Wie is de Mol. En dat om meerdere redenen. Ik had me al voorgenomen serie 4 intensief te gaan volgen. Dat kwam uit mijzelf.
Half maart werd ik als het ware "weg geplukt" van de AVRO-site. De meesten hier zullen Laafje wel kennen, daar raakte ik dus mee in gesprek, ik herinner me nog dat ze dacht dat ik bij het NL-groepje van 2002 hoorde. Na een week of wat tevergeefs pogingen te hebben gedaan om op het forum en in de chat te komen (ik heb me in kunnen schrijven, maar daarna kon ik een paar weken de site niet bereiken). Ik vind het nog steeds heel leuk dat het toen zo is gelopen.
Vanaf begin april ben ik dus hier te vinden, veel mensen begrijpen dat niet. Iemand van mijn leeftijd hoort toch andere dingen te doen dan op het forum en de chat te zitten? Nee hoor, ik amuseer me hier prima.
Toen kwam de lang verwachte MFD in Amersfoort. Een idiote gewaarwording, je kijkt intensief naar een programma waarin mensen naar voren komen, die je onbewust als je vrienden bent gaan beschouwen, en staat er dan plotseling tussenin.
Deze zomer blijft dus in mijn herinnering als een zomer die mij veel nieuwe vrienden heeft opgeleverd, zowel via de chat, het forum als persoonlijk, een zomer die qua weer eruit is gesprongen, en een zomer die zo'n beetje is geëindigd met een heus mol-spel, afgelopen zaterdag (20 september) in Middelbeers. Een spel dat vrijwel alle elementen bevatte van de echte WIDM, en dat ik nipt verloor, door een fout antwoord op een beslissingsvraag. Maar niet getreurd, de dag doorbrengen samen met mijn chat-vrienden, was dubbel en dwars de moeite waard.
Dag zomer van 2003, je duurde dus een half jaar lang..........
de zomer waarin ik gepromoveerd werd bij de AH 
Promotie? Van Jong Kaasmeisje tot belegen kaasmeisje?