Het is Guido of Davey denk ik.
-Jenny valt voor mij sowieso af na Arts reactie op haar antwoord in de "kennis van Maastricht"-opdracht.
-Jitske valt doordat ze in dezelfde opdracht "André Rieu" als goed antwoord bij Floor in de mond legt.
-Roeland beantwoordt zijn eigen vraag hier goed, onmols.
Het enige dat nog tegen Guido werkt is de actie bij de fanfare-opdracht, maar ik denk dat hier een "Anne-Marie met pijl en boog"-achtige toestand achter zit. Verder is hier een lijstje waarom Guido het wel is:
-Staat bij de kluis op een sleutelpositie en daar gaat het verschrikkelijk mis (1998).
-Laat zich bij het lasergamen afschieten op het laatste moment van het spel, hij rent zelfs weg van de ton waar Davey zijn vrijstelling in moet leggen. Als hij daar was blijven staan had Davey die vrijstelling nooit kunnen claimen.
-Bij de "kennis van Maastricht"-opdracht laat hij zich een fout antwoord in de mond leggen, en zodra dat is gebeurd zegt hij direct dat dat het antwoord moet zijn. Hij toont hier dus geen enkel eigen initiatief in het verzinnen van een antwoord.
-Een opdracht waarin Guido opeens heel veel initiatief toont is bij het jokerraden. Opeens beslist hij als allereerste om niet te antwoorden op de vraag van Art, met een geweldige molpositie tot gevolg.
En dan nog Davey:
-Bij de lampjes draait hij een verkeerd lampje uit.
-Hij zet de foto die hij moet neerzetten verkeerd neer bij het schoenenraden.
-Hij brengt de vrijstelling binnen tijdens het lasergamen.
-Hij beantwoordt zijn vraag verkeerd in de "kennis van Maastricht"-opdracht, en dat terwijl het tussen twee keuzes ging.
-Staat bij de kluis op een sleutelpositie en daar gaat het verschrikkelijk mis (1998).