Ja, je kunt wel een duimpje omhoog steken, maar ik heb liever dat men die 'veel meer hints' gewoon in de ontknoping op TELEVISIE laat zien, (...)
Vind ik ook. Voor deze serie keek id seizoen 3 terug, met George, waarin gewoon helemaal geen hints werden behandeld. Ja, er werd even snel gezegd dat dit 'op internet' stond. Maar ja, dat is natuurlijk 10 jaar geleden, er staan helemaal geen hints meer op wieisdemol.nl. Gelukkig heeft Heinz dit wel op zijn site staan, maar voor toekomstige kijkers is het gewoon niet leuk als deze informatie bijna verloren is gegaan. Nu dus ook, paar hintjes behandeld, en voor de meeste kijkers houdt het daar op. Terwijl het juist één van de leukste elementen van het hele spel is! Je kan widm thuis meespelen, omdat je weet dat er hints in verstopt zitten. Heeft voor de kijker weinig nut om de opdrachten na te spelen, dus wat blijft er dan over?
Ik weet zeker dat ze daar gemold heeft, maar blijkbaar hadden ze te weinig tijd daarvoor en wilden ze meer aan hints besteden, of zoiets
Nou ja, verbeterpuntje voor volgend jaar.
Dat is al jaren een verbeterpuntje, en dat blijft maar teleurstellend terugkeren.
Ja, het viel me die aflevering toen al op dat hij die fles op zo'n rare manier vast hield.
Maar wij hadden er nooit achter kunnen komen wat daar nu op stond
Niet. Net als dat wij nooit konden weten dat AM op het geld gedrukt stond. Of dat Yvon MOL in de ketjap schreef.