Daisy's TV Top 5 aller tijden
I: 24
Verrassende keuze misschien voor velen, maar voor mij is de keuze snel gemaakt: 24 op positie 1. Ik vind het gewoon een meesterlijk programma. Een 24-delige serie over een avontuur wat op 1 dag afspeelt, je weet van sommige niet of je ze kunt vertrouwen of niet en je moet je aandacht er goed bij houden om niks te missen. Op dit moment is de 2e serie op TV, en deze is zelfs nog beter dan de eerste. Voor 24 kende ik de meeste acteurs niet, maar Kiefer Sunderland (Jack Bauer), Carlos Bernard (Tony Almeida) en Xander Berkeley (George Mason) zijn echt goede acteurs. En aangezien er ook een 3e serie komt, en wellicht ook een film, kan ik voorlopig nog wel ff vooruit!
II: Duel over de grens
Tsja, wat voor programma was het nou ook alweer. Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, zelfs met de hulp van bodejosm43. Maar het duel tussen 2 bekende Nederlanders, het leren kennen van culturen van andere landen en dat kleine beetje onvoorspelbare vond ik altijd super aan dit programma. Daarom op nr 2 in mijn lijstje.
III: Wie Is De Mol
Wie Is De Mol mag zeker niet in mijn lijstje ontbreken in mijn lijstje, wat zou ik anders immers doen op dit forum? Ik weet niet hoe Woestijnvis op deze formule is gekomen, maar alle lof. Ik had het zelf niet bedacht. Waarom niet op 1. Ik heb geen idee, misschien omdat de rest 't al doet...
IV: Baantjer
Ook maar weer een serie erin gestopt: onze eigen echte Baantjer. Ik ben absoluut geen lezer, maar de boeken over 'De Cock met cee-ooo-cee-kaa' las ik altijd in één adem uit. Ook de TV serie is zeer goed. Goede acteurs, goede verhalen, spanning tot het einde, mooi programma!
V: AVRO'S Sterrenslag
Misschien zeer verrassend, maar ik vond het altijd ontzettend leuk. Echt komisch om te zien hoe bekende Nederlanders met elkaar de strijd aangingen, ik keek altijd. Jammer dat het niet meer op TV is.
---
Ook nog eervolle vermeldingen voor Crime Scene Investigation, Ford Boyard, Kopspijkers, Dit Was Het Nieuws, Heartbreak High en nog vele anderen, maar ja ik moet kiezen...