Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053707 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1760 Gepost op: 18-11-2014, 22:26:19 »
In mijn hoofd gaat nu een soort anti comic sans alarm af.. Ik kan dat lettertype niet meer aan haha

Serieus zoveel mensen hebben dat ::rofl::  wat heeft dat lettertype OOIT fout gedaan  ::rofl::
Geef mij maar de XBAND Rough!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1761 Gepost op: 18-11-2014, 22:36:02 »
Serieus zoveel mensen hebben dat ::rofl::  wat heeft dat lettertype OOIT fout gedaan  ::rofl::
Geef mij maar de XBAND Rough!  ::ok::
Niet in de test, dan is het niet goed te lezen. Voor de titel is het wel mooi. Comic Sans MS vind ik zelf geen probleem voor Wie is de Mol, zolang het maar niet in professionele teksten gebruikt wordt. Ik vind het Ubuntu lettertype wel mooi, maar niet echt bij Wie is de Mol passen.
« Laatst bewerkt op: 18-11-2014, 22:40:49 door Koenvh »
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1762 Gepost op: 18-11-2014, 22:46:57 »
Niet in de test, dan is het niet goed te lezen. Voor de titel is het wel mooi. Comic Sans MS vind ik zelf geen probleem voor Wie is de Mol, zolang het maar niet in professionele teksten gebruikt wordt. Ik vind het Ubuntu lettertype wel mooi, maar niet echt bij Wie is de Mol passen.

Even een brutale vraag... denk je dat je tijd hebt om het testprogramma in dit lettertype te maken zodra de nieuwe layout bekend is?  ::love::  ::regenboog::

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1763 Gepost op: 18-11-2014, 22:52:51 »
Even een brutale vraag... denk je dat je tijd hebt om het testprogramma in dit lettertype te maken zodra de nieuwe layout bekend is?  ::love::  ::regenboog::
Denk je dat ik het nieuwe lettertype zonder reden opzoek?  ::rofl:: ;)

Staat al sinds net op de lijst (naast andere dingen, maar die zijn er meer voor op de lange termijn)

Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1764 Gepost op: 18-11-2014, 23:01:38 »
Denk je dat ik het nieuwe lettertype zonder reden opzoek?  ::rofl:: ;)

Staat al sinds net op de lijst (naast andere dingen, maar die zijn er meer voor op de lange termijn)


als je het doet, maak het dan zo dat mensen een lettertype kunnen gebruiken uit de windows fonts library (net zoals je in word een lettertype zoekt). dan kunnen mensen zelf kiezen welk lettertype (die ze dan zelf kunnen installeren) hoef jij niet meer moeite te gaan doen om dat lettertype mee te leveren oid.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1765 Gepost op: 19-11-2014, 11:43:06 »
Echt zonde dat ze van OCR A zijn afgestapt als lettertype, vind ik. Wat ze nu hebben is echt ontzettend generiek.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1766 Gepost op: 19-11-2014, 17:42:33 »
Echt zonde dat ze van OCR A zijn afgestapt als lettertype, vind ik. Wat ze nu hebben is echt ontzettend generiek.
waarschijnlijk mijn schuld, heb dit jaar namelijk besloten om over te stappen naar Ubuntu... en mij volgen ze natuurlijk op de voet (NOT). Maar ik vind het prima lettertype hoor.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1767 Gepost op: 19-11-2014, 17:48:54 »
Ik heb het idee dat deze veranderingen komen door een nieuwe eindredacteur... Ook de profielfoto van @Ikbendemol is veranderd naar een soort negatieve versie van het origineel..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1768 Gepost op: 19-11-2014, 18:47:10 »
Dat lettertype vind ik helemaal niet zo belangrijk. Ik zal namelijk toch wel naar WIDM blijven kijken, ook in 2015.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1769 Gepost op: 19-11-2014, 18:54:16 »
Dat lettertype vind ik helemaal niet zo belangrijk. Ik zal namelijk toch wel naar WIDM blijven kijken, ook in 2015.
Zelfs al zouden ze de kandidaten vervangen door bakstenen zou ik nog blijven kijken, maar ik vind de algehele sfeer toch ook belangrijk.
...óf niet!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1770 Gepost op: 19-11-2014, 18:57:08 »
Ik laat de serie gewoon op me afkomen, soms wat afwisseling is niet erg toch?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1771 Gepost op: 19-11-2014, 19:43:23 »
Het gekke is dat het ''geliefde'' lettertype niet eens vanaf het begin werd gebruikt. Voor de prijsvraag op Facebook heb ik net nog even kunnen genieten van de traagheid van het programma, toen het nog in zijn kinderschoenen stond. En daar zag ik dat ze een heel strak lettertype gebruikten.


Ik tel nog steeds af tot 2015........al was het alleen maar om ontopic te blijven.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1772 Gepost op: 19-11-2014, 19:49:41 »
Ik ook. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd.... dat ik maar liefst 3 afleveringen achter elkaar zag (4, 5 en 6, ik weet niet waarom afleveringen ergens in het midden) en bij afl. 5 viel Ajouad af, de rest ben ik helaas vergeten  ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1773 Gepost op: 19-11-2014, 20:05:53 »
Ik ook. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd.... dat ik maar liefst 3 afleveringen achter elkaar zag (4, 5 en 6, ik weet niet waarom afleveringen ergens in het midden) en bij afl. 5 viel Ajouad af, de rest ben ik helaas vergeten  ;D
::rofl:: grappig :P Als dit klopt, kun je dan een seintje geven als je over de Lotto droomt? Of misschien waren 4,5 en 6 wel 3 getallen van een trekking ;D :P

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1774 Gepost op: 19-11-2014, 20:18:52 »
Het gekke is dat het ''geliefde'' lettertype niet eens vanaf het begin werd gebruikt.
Laat ik dat eens even factchecken: In de leader werd inderdaad een ander lettertype gebruikt, maar het logo had toen al wel het OCR A-lettertype:

In seizoen 2 verdween het lettertype door het nieuwe logo om in seizoen 3 met een grootse comeback te komen: het werd het lettertype voor alle tekstjes die in beeld verschenen. (namen, locaties et cetera).

Om maar een klein aspect van het 15-jarig molverleden te belichten :)
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1775 Gepost op: 19-11-2014, 22:02:17 »
::rofl:: grappig :P Als dit klopt, kun je dan een seintje geven als je over de Lotto droomt? Of misschien waren 4,5 en 6 wel 3 getallen van een trekking ;D :P

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik ben nu inderdaad ZO benieuwd of hij in aflevering 5 weg zal moeten, haha.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1776 Gepost op: 19-11-2014, 23:48:53 »
Haha, krijgt opeens iedereen dromen over de Mol sinds ik m'n droom over dit seizoen gedeeld had? God weet wat ik in werking heb gezet haha ::rofl:: ik zal het topic-onderdeel 'De Glazen Bol' apart openen als Lukie in midden December het nieuwe 2015 WIDM-forum opent, dan hebben mensen (die er interesse in hebben) zelf de keuze om erop te klikken, want er zijn sceptici die zich aan die info irriteren. Dus ik wacht nog even met de 10 details die mijn overleden opa (over de Mol dit jaar/dingen in dit seizoen) aan me toonde. Ik doe dat ieder jaar ter test, om achteraf te kijken of alle details kloppen (vorig jaar klopte alles) alleen niet iedereen heeft er interesse in dus kunnen we beter wachten tot het nieuwe 2015-WIDM forum is geopend.

Haha, van tevoren denk ik altijd "jaja het zal wel" maar het is wel leuk als het achteraf dan ook blijkt te kloppen. Ik zal tegen die tijd m'n droom nog even in dat topic "vastleggen", maar ik heb nog nooit een voorspellende droom gehad dus ik kan met zekerheid zeggen dat dit verder onzin is (hoewel het te toevallig zou zijn als het inderdaad blijkt te kloppen  ::rofl:: )

Oh man, ik kijk er echt ZO naar uit! Morgen over 6 weken  ::bravo::

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1777 Gepost op: 19-11-2014, 23:55:27 »
Ik heb een timer op de achtergrond van mijn telefoon...


Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1778 Gepost op: 20-11-2014, 07:05:38 »
Zelfs al zouden ze de kandidaten vervangen door bakstenen zou ik nog blijven kijken, maar ik vind de algehele sfeer toch ook belangrijk.

 ::rofl:: Ik zie dit al helemaal voor me!!
Denk alleen wel dat het spel dan een beetje aangepast moet worden op sommige punten...

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1779 Gepost op: 20-11-2014, 14:15:20 »
Druk maken om een lettertype  ::rofl::