Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1054177 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1200 Gepost op: 3-11-2014, 15:26:09 »
De locatie is inderdaad Sri Lanka.
Zo dit was informatief zeg ::rofl::

Ja, ik snap ook niet dat het nu zo officieel wordt gemaakt, terwijl Viktor al bij Giel antwoordde dat hij daar was geweest... :-\\
Maar Chris is een leuke toevoeging!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1201 Gepost op: 3-11-2014, 15:28:29 »
Wat een rare manier van zeggen in de tweet van @ikbendemol:
De afvaller van afl 8 belt om 15:20 uur met een kandidaat/winnaar/verliezer/Mol van seizoen XV, die ook nog eens een primeur heeft.#widm
Waarom kandidaat/winnaar/verliezer/mol? Je kan toch ook gewoon kandidaat zeggen?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1202 Gepost op: 3-11-2014, 15:35:27 »
Jawel, je kan inderdaad ook alleen kandidaat zeggen.


Maar die primeur was een wassen neus, want het was een grotere verrassing geweest, wanneer ze plotseling toch met Peru naar voren zouden zijn gekomen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1203 Gepost op: 3-11-2014, 15:37:37 »
Ik denk omdat grotendeel van de followers van dat account het misschien nog niet had gelezen, en ze natuurlijk niet gaan tweeten 'primeur voor de niet-malloten


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1204 Gepost op: 3-11-2014, 15:47:47 »
Je hebt gelijk hoor. Maar zelfs al staat de info voor hun neus, dan nog vragen mensen: wie doet er mee, waar hebben ze het opgenomen, en wanneer begint het?


Ik kan me dus voorstellen dat mensen niet altijd overal van op de hoogte kunnen zijn, dus voor veel mensen was het dus weldegelijk een nieuwtje.

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1205 Gepost op: 3-11-2014, 16:04:10 »
Ik heb 2x de coördinaten van de bewuste markt in Colombo op de officiële WIDM Facebookpagina geplaatst. 1x als losse post en 1x als 2e reactie op het bekendmaken van een kandidaat. Hoewel duizenden mensen die pagina dagelijks bezoeken, heb ik er precies 0,0 reactie op gekregen. Inderdaad vragen mensen zich vervolgens in reacties onder mijn reactie gewoon weer vrolijk af waar de opnames zijn gemaakt, etc, etc...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1206 Gepost op: 3-11-2014, 16:13:40 »

Inderdaad vragen mensen zich vervolgens in reacties onder mijn reactie gewoon weer vrolijk af waar de opnames zijn gemaakt, etc, etc...
Niet iedereen weet wat de functie ''scrollen'' voor ze kan betekenen....... ;D


OT: ik vind het leuk, dat na 5 vrij zekere kandidaten, nu ook twee kandidaten erbij zijn gekomen, die nou niet bepaald zeker waren, zelfs vrij weinig genoemd.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1207 Gepost op: 3-11-2014, 16:16:01 »
Dat klopt ook wel. Als ik in mijn omgeving kijk zijn er best veel widm kijkers maar die wachten inderdaad de berichtgeving af en kijken gewoon de reeks.
Ken maar weinig echte puzzelaars die elke aflevering helemaal uitpluizen en er nu al mee bezig zijn.

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1208 Gepost op: 3-11-2014, 16:19:16 »
Ik snap die mensen ook wel; eigenlijk weet ik zelf ook niet zo goed waar ik allemaal mee bezig ben...

??? :o
« Laatst bewerkt op: 3-11-2014, 16:34:21 door Traveljunkie »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1209 Gepost op: 3-11-2014, 16:38:10 »
Ik snap die mensen ook wel; eigenlijk weet ik zelf ook niet zo goed waar ik allemaal mee bezig ben...

??? :o

HHAHAHA +1 Soms verklaren m'n huisgenootjes me echt voor gek. Maar het werkt gewoon te verslavend.

Ik zat er serieus aan te denken om volgend jaar niet fanatiek gaan te zoeken en het forum te vermijden tot oktober, voor meer spanning. Maar ik. kan. het. gewoon. niet. denk. ik  ::regenboog:: ::hypocriet::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1210 Gepost op: 3-11-2014, 16:40:56 »
Ik zat er serieus aan te denken om volgend jaar niet fanatiek gaan te zoeken en het forum te vermijden tot oktober, voor meer spanning. Maar ik. kan. het. gewoon. niet. denk. ik  ::regenboog:: ::hypocriet::
Ik snap dat wel. Het is idd té verslavend :P

Ga je je buurman nog door de mangel halen?  >:D ::hypocriet::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1211 Gepost op: 3-11-2014, 16:44:31 »
Ik snap die mensen ook wel; eigenlijk weet ik zelf ook niet zo goed waar ik allemaal mee bezig ben...

??? :o
Herkenbaar  ::rofl::
Als ik tegen vriendinnen vertel hoe dat ik en anderen met de mol bezig kunnen zijn is het alsof ze water zien branden. Geloof dat ze me nog niet niet voor gek verklaard hebben. Althans niet in mijn gezicht  ::rofl::

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1212 Gepost op: 3-11-2014, 16:54:31 »
De vraag die ik meestal krijgis "waar haal je de tijd vandaan" ....  ::)

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1213 Gepost op: 3-11-2014, 17:08:24 »
Die tijd is idd ook een probleem. Ik heb gewoon een 40-urige kantoorbaan, 2 kids die vorig seizoen 1 en 2 waren èn nog een lieve vrouw die af en toe wat aandacht nodig heeft. WIDM moet dus snel snel tussendoor òf lekker uitgebreid als iedereen al naar bed is. Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar na de opera-opdracht 4 nachten op rij pas na 04:00 na bed ben gegaan, omdat ik zondig alle rimpels van de geschminkte moest vergelijken met alle overgebleven kandidaten.
Dat was op zich niet heel bevordelijk voor mijn gemoedstoestand. ::ohno::  ::tandpastasmiley::
Toen uiteindelijk bleek dat ze niets met die opdracht gedaan hadden, heb ik WIDM tot een paar weken terug gewoon gelaten voor wat het was en wat bleek: het leven ging gewoon door! ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 3-11-2014, 17:12:24 door Traveljunkie »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1214 Gepost op: 3-11-2014, 17:11:01 »
Yeah, Chris! :D Lijkt me een leuke kandidaat! ::bravo::

Ook leuk dat 'ie in een ander favoriet programma van me bekend werd gemaakt ;D
...óf niet!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1215 Gepost op: 3-11-2014, 17:12:02 »
@good-riddance,regen hoeft geen regen te betekenen he? Bedoel volgens verschillende weer archieven is het de gehele periode mooi weer

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1216 Gepost op: 3-11-2014, 17:15:32 »
Die tijd is idd ook een probleem. Ik heb gewoon een 40-urige kantoorbaan, 2 kids die vorig seizoen 1 en 2 waren èn nog een lieve vrouw die af en toe wat aandacht nodig heeft. WIDM moet dus snel snel tussendoor òf lekker uitgebreid als iedereen al naar bed is. Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar na de opera-opdracht 4 nachten op rij pas na 04:00 na bed ben gegaan, omdat ik zondig alle rimpels van de geschminkte moest vergelijken met alle overgebleven kandidaten.
Dat was op zich niet heel bevordelijk voor mijn gemoedstoestand. ::ohno::  ::tandpastasmiley::
Toen uiteindelijk bleek dat ze niets met die opdracht gedaan hadden, heb ik WIDM tot een paar weken terug gewoon gelaten voor wat het was en wat bleek: het leven ging gewoon door! ::joehoe::


ik kom niet meer bij hahahaxhhaaa  ::rofl::


@Tristan. En hoe!  >:D ik ga alles op alles zetten en dan zet ik het hier neer in de spoiler ok. Wedden dat niemand gaat durven kijken dan hahahaha
« Laatst bewerkt op: 3-11-2014, 17:19:34 door ramonmol »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1217 Gepost op: 3-11-2014, 18:25:55 »
Mijn ervaring is dat bepaalde info ook soms symbolisch kan zijn, kan ook dat ze bijvoorbeeld een opdracht doen met nep-regen of regen een terugkerend element word in het seizoen, of een geheime aanwijzing rondom regen, kan vanalles zijn. Toen ik een keer een foto las kreeg ik constant expliciet 'Bloed' door van m'n gids, ik snapte er werkelijk niks van, wat bleek? Die meid op die foto die ik las was op dat moment tot in extreme ongesteld ::rofl:: het hiernamaals heeft humor!
Ze krijgen gewoon een opdracht waarbij de mol in een waterval moet gaan staan  ::tandpastasmiley::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1218 Gepost op: 3-11-2014, 18:57:23 »
Ze krijgen gewoon een opdracht waarbij de mol in een waterval moet gaan staan  ::tandpastasmiley::
je bedoeld in een inham achter een waterval? lijkt me wel gaaf. maar dan moeten  ze wel een voor een langs lopen ;)

Offline Mickvanh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1219 Gepost op: 3-11-2014, 20:09:50 »
Het is natuurlijk vrij opmerkelijk dat in de Wie maakt er lol?!-sketch als Yvon Jaspers niet Martine maar *help me, naam is ontschoten* speelde...

Mogelijk om meer verdenking van kandidatuur naar Martine te omzeilen? ;D
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts