Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053897 keer)

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1640 Gepost op: 15-11-2014, 12:31:06 »
en dat water dan? zou dat een opdracht zijn geweest? In het begin regent het niet, zeker niet in Colombo...dus waar dat water dan vandaan komt?

ik ga toch uit van regen of misschien is het ochtend dauw, ik kan dat anders ook niet verklaren.
waar komt jou info vandaan dat het droog zou zijn in de eerste opname dagen?

ik vind de kleding en schoenen van alle kandidaten raar als het zou gaan om een bijeenkomst in NL, Ik kan me niet voorstellen dat er in NL een bijeenkomst is waarbij ze iets actiefs gaan doen.
de kleding op de foto bij de bekendmaking van magriet, is volgens mij wel iets dat men draagt op een bijeenkomst in NL

volgens deze site is er in mei en juni grote kans op regen.

http://www.klimaatinfo.nl/srilanka/colombo.htm

Citaat: <Colombo heeft een tropisch regenwoud klimaat met twee regenseizoenen en veel neerslag daartussen, gemiddeld valt er hier jaarlijks meer dan 2.200 mm neerslag per jaar. De temperaturen zijn hier het hele jaar vrijwel constant, de gemiddelde dagtemperatuur ligt hier rond de 30 graden Celsius. Dit samen met de vele neerslag zorgt voor een hoge luchtvochtigheid. De nachten zijn er wat koeler maar nog steeds aan de warme kant, gelukkig kan de zeewind hier voor een beetje verkoeling zorgen.>



Offline gertjedemol

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1641 Gepost op: 15-11-2014, 13:40:01 »
Eerste voorzichtige theorie voor dit jaar?
In de volgorde van bekendmaking, viel me dit op:

Rik van de Westelaken
Marlijn Weerdenburg
Viktor Brand
Evelien Bosch
Pieter Derks
Carolina Dijkhuizen
Chris Zegers
Ajouad El Miloudi
Martine Sandifort
Margriet van der Linden

Wi. Is De Mol

Maakt dit Viktor al een beetje verdacht? :-\\

Ik weet ook wel dat je heel veel van dit soort zinnen zou kunnen maken van alle letters, maar vind het wel opmerkelijk dat sommige letters - die weinig voorkomen onder de kandidaten- toch op de juiste plek staan

PS. ook opvallend: iedereen heet een i in zijn naam ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1642 Gepost op: 15-11-2014, 14:16:48 »
Weten we natuurlijk allemaal dat ze de deelnemers uitzoeken op hun naam. Hoe moeten ze anders een hint geven naar de gekozen mol?

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1643 Gepost op: 15-11-2014, 14:19:12 »
Eerste voorzichtige theorie voor dit jaar?
In de volgorde van bekendmaking, viel me dit op:

Rik van de Westelaken
Marlijn Weerdenburg
Viktor Brand
Evelien Bosch
Pieter Derks
Carolina Dijkhuizen
Chris Zegers
Ajouad El Miloudi
Martine Sandifort
Margriet van der Linden

Wi. Is De Mol

Maakt dit Viktor al een beetje verdacht? :-\\

Ik weet ook wel dat je heel veel van dit soort zinnen zou kunnen maken van alle letters, maar vind het wel opmerkelijk dat sommige letters - die weinig voorkomen onder de kandidaten- toch op de juiste plek staan

PS. ook opvallend: iedereen heet een i in zijn naam ::rofl::

op de juiste plek als in de namen staan zo dat ondanks letters die niet vaak voorkomen toch in de naam staan die op de plek staat waar die letter voor moest komen in "wie is de mol" en daarbij mist de E in Viktor Brand. poeh heej, dat moest ik even ontcijferen :P wou bijna reageren: "Ik volg je niet, draai Rik en Viktor om, probleem opgelost" ;P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1644 Gepost op: 15-11-2014, 15:20:56 »
Er gaat inderdaad geen jaar voorbij, zonder dat iemand met de kandidatennamen gaat puzzelen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1645 Gepost op: 15-11-2014, 15:22:28 »
Er gaat inderdaad geen jaar voorbij, zonder dat iemand met de kandidatennamen gaat puzzelen.
En ieder jaar opnieuw blijkt dat er helemaal geen hint in zit :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1646 Gepost op: 15-11-2014, 15:40:00 »
Voor de liefhebber is er al een avatar:
...óf niet!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1647 Gepost op: 15-11-2014, 16:11:22 »
Ik heb alle bekendmakingen op een rijtje gezet:



Zo heb je al een halve aflevering bij elkaar! :o ::ok::

EDIT: Oeps, er zit wat auteursrecht op ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 15-11-2014, 16:15:43 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1648 Gepost op: 15-11-2014, 16:27:31 »
Ik heb alle bekendmakingen op een rijtje gezet:

EDIT: Oeps, er zit wat auteursrecht op ::schaam::
is dat wat er bedoeld werd met "niet beschikbaar in jou land" ? jmmr...had wel even willen kijken want ik heb lang niet alle bekendmakingen gezien (omdat ik bepaalde programma's niet wil kijken of geen tijd had)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1649 Gepost op: 15-11-2014, 16:35:08 »
is dat wat er bedoeld werd met "niet beschikbaar in jou land" ? jmmr...had wel even willen kijken want ik heb lang niet alle bekendmakingen gezien (omdat ik bepaalde programma's niet wil kijken of geen tijd had)
De filmpjes van Pieter, Ajaoud en Carolina zijn auteursrechtelijk beschermd. Als er vraag naar is kan ik kijken of ik de overige filmpjes kan uploaden...
...óf niet!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1650 Gepost op: 15-11-2014, 16:49:45 »
De filmpjes van Pieter, Ajaoud en Carolina zijn auteursrechtelijk beschermd. Als er vraag naar is kan ik kijken of ik de overige filmpjes kan uploaden...
ja zo dom was ik nog niet, maar is dat waarom youtube sputterd "niet beschikbaar in je land"?? ja dus.

wat mij betreft is er vraag naar.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2014, 16:51:59 door SomeOne_01 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1651 Gepost op: 15-11-2014, 18:37:20 »
ja zo dom was ik nog niet, maar is dat waarom youtube sputterd "niet beschikbaar in je land"?? ja dus.

wat mij betreft is er vraag naar.
er kan best vraag naar zijn, maar de rechten liggen dus bij anderen. Wij (realitynet / wieisdemol.com) willen jullie vragen om die rechten wel te respecteren.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1652 Gepost op: 15-11-2014, 19:32:42 »
ja zo dom was ik nog niet, maar is dat waarom youtube sputterd "niet beschikbaar in je land"?? ja dus.
Ja klopt. Als het goed is kun je hem in België wel bekijken.

Hopelijk wordt deze versie niet geblokkeerd vanwege de rechten:

De bekendmakingen van Ajouad, Carolina en Pieter ontbreken dus in het overzicht,
...óf niet!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1653 Gepost op: 15-11-2014, 21:55:17 »
ik ga toch uit van regen of misschien is het ochtend dauw, ik kan dat anders ook niet verklaren.
waar komt jou info vandaan dat het droog zou zijn in de eerste opname dagen?

ik vind de kleding en schoenen van alle kandidaten raar als het zou gaan om een bijeenkomst in NL, Ik kan me niet voorstellen dat er in NL een bijeenkomst is waarbij ze iets actiefs gaan doen.
de kleding op de foto bij de bekendmaking van magriet, is volgens mij wel iets dat men draagt op een bijeenkomst in NL

volgens deze site is er in mei en juni grote kans op regen.

http://www.klimaatinfo.nl/srilanka/colombo.htm

Citaat: <Colombo heeft een tropisch regenwoud klimaat met twee regenseizoenen en veel neerslag daartussen, gemiddeld valt er hier jaarlijks meer dan 2.200 mm neerslag per jaar. De temperaturen zijn hier het hele jaar vrijwel constant, de gemiddelde dagtemperatuur ligt hier rond de 30 graden Celsius. Dit samen met de vele neerslag zorgt voor een hoge luchtvochtigheid. De nachten zijn er wat koeler maar nog steeds aan de warme kant, gelukkig kan de zeewind hier voor een beetje verkoeling zorgen.>

verschillende weer sites. historie. accuweather o.a.

@Pac-Mol: dank

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1654 Gepost op: 16-11-2014, 00:57:07 »
Top dat je de tijd hebt genomen om zo'n overzicht te maken, wat is dat nummer op 14:57 als het interview met Chris afsluit?

Jaloersmakend dat ze de eerste aflevering al uitzenden bij die perspresentatie overigens... als daar nou een Peter R. de Vries rondloopt met verborgen camera ::tandpastasmiley::
zou fijn zijn als ze het uitzonden idd....je bedoelde vast "vertonen" ;) vandaar dat ik ook maar eens waagde aan een gokje (daar het nou niet duidelijk was welke aantal ze nou precies bedoelden, de logica dat art dit seizoen dat nog uitgezonden moet worden al gepresenteerd heeft had makkelijk gekunt, maar ik heb dat uiteraard afgevangen in mijn antwoord)

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1655 Gepost op: 16-11-2014, 09:48:09 »
Ja klopt. Als het goed is kun je hem in België wel bekijken.

Hopelijk wordt deze versie niet geblokkeerd vanwege de rechten:

De bekendmakingen van Ajouad, Carolina en Pieter ontbreken dus in het overzicht,

voor hen die net als ik juist de beschermde gemist had bij dezen de links:

op wieisdemol.nl staat het filmje van pieter:

http://web.avrotros.nl/wieisdemol/player/widm_15_vijfde_kandidaat/video

ajoud:
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/ajouad-el-miloudi-wie-de-mol

carolina:
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/carolina-dijkhuizen-zei-eerst-nee-tegen-wie-de-mol

bij rtl moet je je wel door reclame heen worstelen, bij mij stopt hij soms na de reclame, maar d.m.v. f5 lukte het daarna wel.
« Laatst bewerkt op: 16-11-2014, 09:52:50 door witte raaf »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1656 Gepost op: 16-11-2014, 13:53:39 »
Morgen ook een nieuwe site neem ik aan  ::bravo::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1657 Gepost op: 16-11-2014, 14:54:42 »
Nu ze allemaal bekend zijn wordt het maar weer eens tijd om de kandidaten te ranken op hoe goed ik ze ken.


Ajouad: ***** (kijk geregeld KdvW)
Carolina: *
Chris: ***** (Zwitsers Leven gevoel reclame boegbeeld)
Evelien: *
Margriet: ** (van heel vroeger toen ze correspondent bij TweeVandaag was)
Marlijn: *
Martine: ** (Latoyah bij Toscane van heel vroeger)
Pieter: ***** (DWDD)
Rik: ***** (NOS journaal)
Viktor: *

Vier waarvan ik ze vaak op tv tegen kom, twee van vroeger en de rest onbekend voor mij. Ben zeer benieuwd :) En ik vond het filmpje zo net voor het instarten van de reclame snel gaan. Kreeg pas bij de introtune door dat het om widm ging ::rofl:: Dus mistte de aankondiging als nog :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1658 Gepost op: 16-11-2014, 15:11:53 »
Alvast wat schoten voor de boeg:
Ik zie Rik en Martine op het eerste gezicht als goede kanshebbers voor het antwoord op de titelvraag.
Er zitten relatief weinig acteurs tussen dit jaar, dus hopelijk dit jaar een Mol uit een verrassende hoek ::ok::
...óf niet!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1659 Gepost op: 16-11-2014, 15:57:29 »
Mijn schot voor de boeg is Martine, eerste afvaller Ajouad, winnaar Rik.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92