Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053715 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1840 Gepost op: 26-11-2014, 07:27:42 »
Evelien vind het best wel zwaar, 'want je bent best wel lang weg...' ::zweet::

Ik denk door deze uitspraak juist dat ze een van de eerste afvallers is.

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1841 Gepost op: 26-11-2014, 10:01:47 »
Ben ik de enige de een soort hik hoort in de intro, dus tijdens het mollogo?  ???

Ben ik serieus de enige??  ::ohno::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1842 Gepost op: 26-11-2014, 11:02:43 »
Ben ik de enige de een soort hik hoort in de intro, dus tijdens het mollogo?  ???

Ben ik serieus de enige??  ::ohno::

Nee. Zou de Mol een drinkebroer zijn? ::proostbier::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1843 Gepost op: 26-11-2014, 17:09:05 »
Ik denk door deze uitspraak juist dat ze een van de eerste afvallers is.
Die moet je me dan nog eens uitleggen...
...óf niet!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1844 Gepost op: 27-11-2014, 01:41:55 »
Heb er onwijs veel zin in! Tel de dagen alweer af.... ;)

Ga me er vanaf nu weer in verdiepen, heb dus vooralsnog geen schot voor de boeg...

Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1845 Gepost op: 27-11-2014, 08:10:11 »
Die moet je me dan nog eens uitleggen...

Nou ja, dat ze het expres als dwaalspoor zegt omdat ik dat waarschijnlijker acht dan dat ze een domme verspreking maakt. Ik schat haar wat sluw in.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1846 Gepost op: 27-11-2014, 16:54:19 »
ik heb best wel een idee wie de mol zou kunnen zijn.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1847 Gepost op: 2-12-2014, 10:35:40 »
vaag verhaaltje
Ik had bij de eerste binnenkomer meteen zoiets van: wat-een-overacteren-die-is-aan-het-liegen-multi-surpise-reflex. Dus Marlijn. Kulverhaaltje puur voor de buhne. En dat wegkijken. Er klopt iets niet met haar.

Ik ken alle kandidaten gelukkig wel wat, en de rest kwam me wel natuurlijk over. Vorig jaar pikte ik er 3 uit die verkrampt overkwamen (en Susan zat daar bij). Ik denk dat ik dit jaar Marlijn ook wel in dat groepje moet zetten.

Verder wel eens dat Rik ver zal komen. Martine vrees ik voor. Die ligt er wellicht al de 1e aflevering uit :(
« Laatst bewerkt op: 2-12-2014, 10:42:37 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1848 Gepost op: 2-12-2014, 11:14:12 »
Nog 30 nachtjes (of 29 en een slapeloze oud&nieuw  ;) ) :D :D :D

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1849 Gepost op: 2-12-2014, 11:46:23 »
Ik vind het best wel opvallend dat Marlijn en Rik steeds samen zijn. Ook op de première van Gooische Vrouwen 2 waren ze samen te zien, hand in hand. ...  :-\\

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1850 Gepost op: 2-12-2014, 12:33:06 »
Ik vind het best wel opvallend dat Marlijn en Rik steeds samen zijn. Ook op de première van Gooische Vrouwen 2 waren ze samen te zien, hand in hand. ...  :-\\

Precies dit. Ik zag net op twitter de foto bij Marlijn en ik dacht meteen, hmmm je zou bijna zeggen die 2 zijn ver gekomen en hebben IN wie is de mol veel aan elkaar gehad en zijn echt vrienden geworden. Op die 'schoolreisjes' van de laatste paar jaren zijn wel vaker vriendschappen ontstaan, ook al na aflevering 3/4 omdat je super snel close wordt met zo'n groep als je zo lang 24/7 het spel speelt. Maar hun zijn wel opvallend close.

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1851 Gepost op: 2-12-2014, 17:22:27 »
Er is een nieuwe video online gezet over de van tevoren bedachte tactieken.   ::bravo::

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1852 Gepost op: 2-12-2014, 17:23:35 »
Er is een nieuwe video online gezet over de van tevoren bedachte tactieken.   ::bravo::

https://www.youtube.com/watch?v=n7T5NDv_u_M
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1853 Gepost op: 2-12-2014, 17:34:00 »
m'n hele instinct BRULT dat Viktor weg mag na aflevering 1.


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1854 Gepost op: 2-12-2014, 22:12:35 »
Ik vind het best wel opvallend dat Marlijn en Rik steeds samen zijn. Ook op de première van Gooische Vrouwen 2 waren ze samen te zien, hand in hand. ...  :-\\

Winnares en mol, of winnaar en mol  ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1855 Gepost op: 3-12-2014, 10:15:27 »
winnaar en mol
Die denk ik ja ;)

Al is het wel knap zo close te worden met de mol. Vond ik echt niet zo van Sofie met Susan.

Om over die arme Anne-Marie maar niet te spreken. Die werd door de dames totaal buitengesloten in de finale indertijd. Liesbeth en Hadewych die elkaar in de armen springen in die toren, terwijl AM er wat beteuterd naast staat ::)

PS
Zijn die filmpjes nu allemaal van NA de hele serie? Lijkt me wel, en dan kan je er wel uit opmaken wie ver komen denk ik ja.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1856 Gepost op: 3-12-2014, 11:14:00 »
Om over die arme Anne-Marie maar niet te spreken. Die werd door de dames totaal buitengesloten in de finale indertijd. Liesbeth en Hadewych die elkaar in de armen springen in die toren, terwijl AM er wat beteuterd naast staat ::)

Beetje overdreven, Hadewych en Liesbeth hadden een sterkere band ja, dat geloof ik wel, omdat ze vaker met z'n tweeën een opdracht hadden uitgevoerd. Maar dat ze AM links lieten liggen geloof ik niet.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1857 Gepost op: 3-12-2014, 11:53:29 »
PS
Zijn die filmpjes nu allemaal van NA de hele serie? Lijkt me wel, en dan kan je er wel uit opmaken wie ver komen denk ik ja.
Ja, die filmpjes worden veelal opgenomen tijdens de persdag.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1858 Gepost op: 3-12-2014, 12:32:56 »
dat ze AM links lieten liggen geloof ik niet
Dan is jouw observatie anders. Ik houd vast aan de mijne; het lukt er altijd wel mee de mol te vinden  :). Dit zijn nu net de dingen waar ik altijd op let en wist bij de vrouwen daarom al gauw Susan te ontdekken vorig jaar, toen zij als enige zo afstandig deed bij dat enorme Vrouwenbondje van 5 vrouwen ::vergroot::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1859 Gepost op: 3-12-2014, 13:58:26 »
Dan is jouw observatie anders. Ik houd vast aan de mijne; het lukt er altijd wel mee de mol te vinden  :). Dit zijn nu net de dingen waar ik altijd op let en wist bij de vrouwen daarom al gauw Susan te ontdekken vorig jaar, toen zij als enige zo afstandig deed bij dat enorme Vrouwenbondje van 5 vrouwen ::vergroot::.

Vond Sofie minder enthiousiast overkomen bij dat vrouwenbondje, dus in die zin kon je er nog niks van zeggen.
Hadewych en Liesbeth wisten gewoon zeker dat AM de mol was, hadden en vertrouwens-band maar ze lieten anne marie niet links liggen. Het zijn gewoon reserves die je hebt als je denkt dat iemand de mol is, en met sommige heb je nog NET een dikkere band.


Oh en er is nog nieuws vandaag.
Zo ver we weten dit jaar voor het eerst in 3 jaar GEEN vrouwelijke zwangere kandidaat....MAAR Chris en zijn vriendin verwachten een 2e kindje, is vanmorgen bekend gemaakt  ::bravo::