Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053791 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1860 Gepost op: 3-12-2014, 18:09:10 »
herinner me bij jou
Nee die klopt dan niet. Ik begin zoals altijd vanaf december te puzzelen en heb vooraf en in het begin er meteen 3 verkrampte mensen uitgepikt. Beide mannen die jij noemt maar de andere was toch echt Susan. Ik heb ook niet voor niks de Molbeurs gewonnen afgelopen jaar he ::trots:: ::trots:: ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1861 Gepost op: 4-12-2014, 10:30:02 »
Ik vind het best wel opvallend dat Marlijn en Rik steeds samen zijn. Ook op de première van Gooische Vrouwen 2 waren ze samen te zien, hand in hand. ...  :-\\
ik gok het eerste wie is de mol stelletje? of zijn er meer stelletjes voortgekomen uit het programma?

edit: ff gegoogeld, schijnt dat Rik op mannen valt.
« Laatst bewerkt op: 4-12-2014, 10:31:40 door SomeOne_01 »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1862 Gepost op: 4-12-2014, 11:47:43 »
ik gok het eerste wie is de mol stelletje? of zijn er meer stelletjes voortgekomen uit het programma?

In België is dit gebeurd. Na seizoen 1 kreeg één van de kandidaten een relatie met 'De Mol'. Er is zelfs een molbaby van gekomen.
klaar voor de strijd

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1863 Gepost op: 4-12-2014, 12:37:19 »
ik gok het eerste wie is de mol stelletje? of zijn er meer stelletjes voortgekomen uit het programma?

edit: ff gegoogeld, schijnt dat Rik op mannen valt.


Haha, ik moest bijna lachen maar ik vergeef het je. Eerlijk is eerlijk, als je hem ziet denk je niet meteen 'HOMO'.
Ik ben zelf homo en ik zie hem wel vaker bij een cafe waar ik ook kom, hij is echt heel klein in het echt. En hij ziet er ook niet homo uit, maar ja hoe ziet een homo eruit. Jullie snappen wat ik bedoel, aan sommige mensen zie je het gewoon niet. Hoeft geen discussie op te volgen, since i am gay myself
 ::tandpastasmiley::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1864 Gepost op: 4-12-2014, 13:38:21 »

Haha, ik moest bijna lachen maar ik vergeef het je. Eerlijk is eerlijk, als je hem ziet denk je niet meteen 'HOMO'.
Ik ben zelf homo en ik zie hem wel vaker bij een cafe waar ik ook kom, hij is echt heel klein in het echt. En hij ziet er ook niet homo uit, maar ja hoe ziet een homo eruit. Jullie snappen wat ik bedoel, aan sommige mensen zie je het gewoon niet. Hoeft geen discussie op te volgen, since i am gay myself
 ::tandpastasmiley::
ja nou ja, je hoeft er helemaal niet anders uit te zien omdat je een andere voorkeur hebt hoor ;) ik weet wel meer dingen niet van beroemdheden, vooral ook omdat ik vind dat het priveleven van zo iemand niemand wat aangaat als ze dat zelf niet willen vertellen. vandaar dat ik normaal nooit op zoek ga naar roddelpers. (overigens is rik hier wel heel open in naar ik begreep van een artikel aangaande dit onderwerp).

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1865 Gepost op: 4-12-2014, 14:03:30 »
Haha ja weet ik. Ik weet het als geen ander, omdat ik dus zelf op mannen val. En ik vind het ook goed hoor, dat je daar niet naar op zoek gaat.
Maar in geval van Rit weet dus iedereen het. In het geval van Viktor (naar mijn weten) ook.

:)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1866 Gepost op: 4-12-2014, 15:15:37 »
ik vind het wel opvallend dat er zoveel homoseksuele mannen meedoen aan WIDM. Of zijn er nou gewoon zoveel homoseksuele BN'ers?

Frits, Ewout, Kees, Freek, Viktor, Rik. Da's 30% van alle mannelijke deelnemers in de laatste vier seizoenen. Toeval?

Beetje offtopic, maar
Citaat
aan sommige mensen zie je het gewoon niet.
In mijn ervaring (ik val zelf ook op mannen), aan een grote meerderheid zie je het gewoon niet. Het aantal homo's met duidelijk "vrouwelijk" gedrag is echt in de minderheid.

Citaat
hij is echt heel klein in het echt
(Dat zijn overigens wel meer BN'ers. Ik zag laatst Tim Kamps toevallig. Is ook vrij klein en tenger. En jaren geleden zag ik Chazia Mourali af en toe, die raak je ook kwijt :P)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1867 Gepost op: 4-12-2014, 15:41:47 »
ik vind het wel opvallend dat er zoveel homoseksuele mannen meedoen aan WIDM. Of zijn er nou gewoon zoveel homoseksuele BN'ers?

Frits, Ewout, Kees, Freek, Viktor, Rik. Da's 30% van alle mannelijke deelnemers in de laatste vier seizoenen. Toeval?

Beetje offtopic, maarIn mijn ervaring (ik val zelf ook op mannen), aan een grote meerderheid zie je het gewoon niet. Het aantal homo's met duidelijk "vrouwelijk" gedrag is echt in de minderheid.
(Dat zijn overigens wel meer BN'ers. Ik zag laatst Tim Kamps toevallig. Is ook vrij klein en tenger. En jaren geleden zag ik Chazia Mourali af en toe, die raak je ook kwijt :P)

Volgens mij doen er elk jaar wel een of meerdere niet-heteroseksuelen mee.
Maar goed, op basis daarvan vinden we de mol niet ;)

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1868 Gepost op: 5-12-2014, 15:35:07 »
Ik heb trouwens nog niemand gehoord over het nieuwe uiterlijk van de enveloppen, zoals in het Molboekje te zien is

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1869 Gepost op: 5-12-2014, 18:51:28 »
VOlgens mij lopen rik en marlijn ons een beetje te stangen:
'Ooit gaan we trouwen'

eh...ok?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1870 Gepost op: 6-12-2014, 09:09:32 »
Maakt niets uit hoor ;)
Maar uit  je berichten spreekt het tegendeel.
Zelf heb ik ook steeds het molschap van Susan ontkent terwijl er gevoelsmatig vanaf het begin wel momenten waren dat ze me opviel. Dit topic gaat over 2015, dit jaar ga ik weer meer op mijn gevoel af. ::)
Echt niet waar hoor, mijn berichten zeggen precies dit. Let wel we praten nu in december in de gelukkige omstandigheid met alle 10 kandidaten present. Het duurt nog wel meer dan een maand voor we de eerste afvaller gaan zien. Over dat (voor)stadium heb ik het hier he, ik pik er hier mijn molkandidaten al uit. Vorig jaar ging dat dus perfect met Susan.

Maar daarna gingen er andere favoriete theorieen van mij met Susan aan de haal, zoals dat ik haar wel heel erg too obvious vond, en ik maar niet in de nits kon geloven als die envelop met vlak erna de testbiecht die elkaar 180 graden tegenspraken (Freek zeker WEL/NIET de mol), plus dat jij het molschap van Susan had ontkend samen met nog wat cracks als ik geloof Heinz en ook uit de multisurprisereflexen bleek dat ze het niet kon zijn.

Maar je hebt dus gelijk: we moeten er meer gevoelsmatig in blijven ::ok:: ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1871 Gepost op: 6-12-2014, 13:05:37 »
Ik heb trouwens nog niemand gehoord over het nieuwe uiterlijk van de enveloppen, zoals in het Molboekje te zien is

Vond hem op de foto niet zo duidelijk, dus kan mijn mening nog niet echt baseren.

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1872 Gepost op: 6-12-2014, 13:35:18 »
Vond hem op de foto niet zo duidelijk, dus kan mijn mening nog niet echt baseren.

Nee, daar heb je wel gelijk in. Het is niet echt een grote foto.
_______________________________________________________________________________ ________________

En mediacourant plaatste een veelbelovend artikel over de Wie is de Mol?-special!
http://www.mediacourant.nl/2014/12/wie-is-de-mol-onthult-beelden-mol-training/

EDIT: Deze info was overigens ook op de Wie is de Mol?-website te vinden, zie ik net:
http://web.avrotros.nl/wieisdemol/over/special_widm.aspx
« Laatst bewerkt op: 6-12-2014, 13:42:40 door De Tunnelvisie »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1873 Gepost op: 6-12-2014, 17:13:09 »
Waar staat die envelop? Nergens gezien...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1874 Gepost op: 6-12-2014, 17:17:42 »
Tussen de Molfacts.
Het is dezelfde aanpassing als de jokers: het cirkeltje is weg.
...óf niet!

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1875 Gepost op: 6-12-2014, 20:13:51 »
Dit is de foto:

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1876 Gepost op: 8-12-2014, 09:12:12 »
Citaat van: De Tunnelvisie link=topic=53763.msg1776727#msg1776727 [b
date=1417893231[/b]]:
Is iedereen hier weg ???

Maar als ik naar VERPLAATST surf krijg ik
Er is een fout opgetreden !
Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken. :-\\
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1877 Gepost op: 8-12-2014, 09:13:55 »
Is iedereen hier weg ???

Maar als ik naar VERPLAATST surf krijg ik
Er is een fout opgetreden !
Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken. :-\\

Dat betreffende topic is verplaatst naar een nieuw board dat nog niet open is voor het grote publiek. Nog even geduld ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1878 Gepost op: 8-12-2014, 11:40:58 »
Dat betreffende topic is verplaatst naar een nieuw board dat nog niet open is voor het grote publiek. Nog even geduld ;)

Klopt helemaal ::ok::...achter de schermen wordt er hard gewerkt om het nieuwe board klaar te maken zodat we fris het nieuwe seizoen in kunnen gaan :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1879 Gepost op: 8-12-2014, 12:27:13 »
Even over de molspecial van 16 december.

Allereerst, super leuk weer dat die weer gemaaakt wordt, hopelijk krijgen we nu ook nog wat andere ex deelnemers in beeld en niet de vaste mensen die altijd willen praten > Arjen Lubach, Carolien Borgers, Kim Pieters, Dennis Weening, Patrick Martens, Liesbeth Staats, Inge Ipenburg, Milouska Meulens.

Die mensen zijn in beide seizoen van moltalk aanwezig geweest, en ook in de special en andere interviews praten ze vaak.
Allemaal HEEl leuk, echt, maar ik wil andere deelnemers ook bij moltalk of in zo'n special zien. Denk aan Georgina Verbaan, Alex Klaasen, Anniek Pfeifer, Sanne Vogel, Hanna Bervoets, Peggy Vrijens, Roderick Veelo, Sebastiaan Labrie, Renate Verbaan.

ik las over dat er een primeur in komt, van de officiele moltraining. Echt super super super tof, en niet om het idee nu af te kraken want ben super excited dat het erin komt, maar het zou mss NOG leuker zijn om dat in de finale aflevering te stoppen, als extra molactie ofzo. Of dingen die daarin besproken worden of geleerd worden.