Zat er niet ook een klein luchtje aan het derde doelpunt ( Overtreding ervoor ? ) of draaf ik teveel door
Nee, je draaft niet door. Al begrijp ik van die derde treffer nog wel dat die is goed gekeurd. Veel schandaliger was de strafschop die Brazilië cadeau kreeg. Het enige dat nog miste, was de strik erom heen. Man, wat floot de scheidsrechter opzichtelijk als thuisfluiter. Bij twijfel steeds het voordeel voor de thuisploeg, en ook heb ik na meerdere herhalingen nog steeds niet gezien waarom de 2-2 van Kroatië werd afgekeurd. De Kroaten hadden gewoonweg een puntje verdiend. En wil Brazilië kampioen worden meoten ze wel heel wat beter gaan spelen, want dit was nog niet veel.
Overigens, die Neymar is zoals al gemeld inderdaad een irritant mannetje. Niet alleen qua zijn bij vlagen egoïstische spel, maar ook qua gedrag. Ik begrijp dat je blij bent als je een strafschop raak schiet op een WK. Maar ook hij weet dat het er geen was. Om vervolgens echter zo respectloos tov de tegenstader te gaan juichen na zo'n strafschop is wel erg zielig. Hij gedroeg zich echt alsof hij de enige Braziliaan was. Is hij bij Barca ook zo'n naar ventje?