Precies , dat heb ik dus ook... Hoe snel zoiets om kan slaan zeg...
Gewoon puur door de loting ook. Ik zie onszelf nog steeds geen kans maken tegen de Brazilianen, Duitsers en Fransen. Maargoed die ontlopen we dus tot de finale ( Argentinie wordt wel lastig natuurlijk ) en de Spanjaarden konden we ook hebben.
Maar aan de andere kant speelt Mexico ook wel aardig, dus t worden nooit makkelijke wedstrijdjes natuurlijk. Maar gunstig is het wel
Mja, ik weet het niet - tot nu toe werkt het allemaal uiterst effectief.
Chili is wellicht het meest aanvallende team op het WK, dus ik had wel een serie aan nagelbijtertjes verwacht, maar.. eigenlijk niets. Soort Spanje-tweede-helft.
Niets ten nadele van vGaal, maar had nooit gedacht dat hij de verdediging werkende zou krijgen. Verwacht eigenlijk nog elk moment een verdedigende blunder - maar dat ruimt Vlaar vervolgens vaak netjes op.
En ja, dan hangt het af van momenten. Tegen Chili was misschien een gelijkspel eerlijk geweest, maar 2x valt het net goed en ze winnen - schijnbaar probleemloos.
Weet wat dat betreft ook niet of evt Argentinië zo'n enorm probleem zou zijn. Ze hadden grote problemen tegen een georganiseerd verdedigend Iran - dus dat zou voor de toplanden inderdaad weleens de laatste kunnen zijn om zorgen over te maken.
Maarja, voor hetzelfde geld liggen ze eruit tegen Mexico - vind dit Nederlandse team vrij onvoorspelbaar. Maar wel tof dat vGaal het zowaar draaiende heeft.