Auteur Topic: Reality tv: De Bauers  (gelezen 23394 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Reality tv: De Bauers
« Gepost op: 5-10-2003, 00:18:39 »
Donderdag om 21.00 uur was de eerste aflevering van 'De Bauers'. 't programma over 't leven van Frans Bauer en zijn gezin. 't programma heeft met ruim 1 miljoen kijkers gelijk goed gescoord en dat terwijl er ook nog andere goed bekeken programma's tegelijkertijd op tv waren. In tegenstelling tot Sterrenbeurs en Masterplan lijkt de reclamecampagne, die voor dit programma is gevoerd, dus wel succesvol te zijn geweest. Frans' nieuwe CD, vliegt sinds de aflevering van donderdag ook al de CD-winkels uit. 't lijkt er dus op dat 't programma Frans veel extra promotie voor zijn muziek gaat opleveren.

Hebben jullie 't gezien donderdag? En wat vonden jullie ervan?

Ik vond 't zelf wel erg grappig om te zien hoe dat gezin Bauer leeft. Frans die Chinees bestelt, waarna de hele bestelling in de soep loopt. Z'n vrouw die zijn kleren mee moet uitzoeken voor z'n optredens. Ze vertelde ook dat ze daar in huis echt alles doet, omdat Frans echt niks kan. Ze geeft hem zelfs de shampoo aan in bad.  ::)

Ik vond Frans wel echt heel aardig voor die fan die langs kwam op de verjaardag van z'n zoontje. Die verjaardag was trouwens wel erg enorm voor 'n kind dat pas 2 jaar wordt. 'n luchtkussen, 'n uitgebreid buffet, 'n pony cadeau. 't kan niet meer stuk. Ik ben benieuwd wat ze dat kind nog willen gaan geven over 'n paar jaar. Volgens mij is hij dan enorm verwend en nergens meer tevreden mee.

Hoewel ik z'n muziek vreselijk vind, blijf ik zeker kijken, want ik wil wel zien wat er nog meer allemaal staat te gebeuren met de Bauertjes.  :)
« Laatst bewerkt op: 8-10-2003, 14:59:24 door Han13 »

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Bauers
« Reactie #1 Gepost op: 5-10-2003, 00:32:23 »
Ik heb niets gemerkt van een reclamecampagne, dit is voor het eerst dat ik van dit programma hoor! Ik heb eik ook niet zoiets van dat de familie Bauer me erg interesseerd, maar ik zal er eens op letten!

Offline daantje17

• Forumlid
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
« Reactie #2 Gepost op: 5-10-2003, 01:59:41 »
ik heb het gezien en ik vond het echt een kostelijke show. die frans heeft echt humor!
meest grappige moment in afl. 1: frans die in de opening van de schuifpui staat en aan mariska, die buiten is, vraagt: "maris, mari-is, regent het? mariska, regent het??"
hij hoeft maar 1 stap naar buiten te zetten en hij voelt zelf of het regent of niet ;D
hoe bedoel je, zijn vrouw doet alles voor hem, ze is zelfs zijn weervrouwtje!

en als ik in de buurt ben, bel ik ook aan voor een kopje koffie!
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #3 Gepost op: 5-10-2003, 09:30:13 »
Frans die Chinees bestelt, waarna de hele bestelling in de soep loopt.
Toch wel chinese soep, neem ik aan? Ik kan me er iets bij voorstellen: "Hier met Frans Bauer, ik wilde een bestelling doen", ""Wie is Flans Bauel, sambal bij.....???" Hoezo, vooroordelen........ ;D

Ik bezorg post op een woonwagenkampje. Sinds Frans Bauer succes heeft in de muziek, hoor ik vrijwel niets anders meer, als ik daar op het terrein kom. Ik hou zelf niet zo van zijn liedjes, maar de meeste woonwagenbewoners zien hem toch als een soort ambassadeur.

Om zijn humor kan ik ook af en toe wel lachen, maar dat staat in feite los van zijn afkomst.

« Laatst bewerkt op: 5-10-2003, 09:36:09 door bodejosm43 »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #4 Gepost op: 5-10-2003, 10:22:12 »
Om zijn humor kan ik ook af en toe wel lachen, maar dat staat in feite los van zijn afkomst.

heeft ie humor dan??  :o

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #5 Gepost op: 5-10-2003, 12:23:18 »
Wat Daantje beschrijft, daar kan ik wel om lachen. Zoiets als: geef je me de suiker even aan, terwijl zijn vrouw ervoor moet opstaan uit een stoel, terwijl de suikerpot voor zijn neus staat. Of dat humor is? Ik weet het niet, je kunt het ook luiheid of gemakszucht noemen. Maar ik kan er in dit verband dan wel om lachen.

Ik heb het dus zelf niet gezien, wist niet eens dat het programma er was. Het is een hele aparte humor. Ik bezorg weleens brieven met minder welkome inhoud, gewoon vanwege mijn werk. Dan krijg je te horen: als je me nog eens zoiets in handen stopt, dan snij ik je nek af. Het is gewoon een andere manier om te zeggen: hier ben ik niet zo blij mee, met dit bericht. Tenminste, laat ik hopen dat ze die uitspraak niet letterlijk bedoelen.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6 Gepost op: 6-10-2003, 08:28:54 »
Ik vond het ook wel lachen. Vooral idd met die Chinees. Bestelt tie van alles mager maar wil het graag zonder groenten maar hij is wel aan de lijn ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #7 Gepost op: 6-10-2003, 12:16:26 »
Ik heb het ook gekeken en vond het geweldig! Ik ben geen fan van Frans, zal het ook niet worden, maar dit is gewoon humor.

Mariska, die zegt dat zij alles voor hem doet. Hij hoeft maar onder de douche te staan en zijn shampoo is op: "1x fluiten en ik kom al aangerend om meneer nieuwe shampoo te geven" (dacht al wel dat dit soort praktijken toch uit de pre-history kwam en dat het niet meer voorkwam  :-\)

Verder heb ik moeten lachen om het feit dat ze hun koffer aan het pakken zijn en dat hij vraagt: 'zal ik mijn kleren anders in een kledinghoes stoppen', waarop Mariska zegt 'ja, doe maar, anders moet ik weer strijken', waarop Frans weer zegt 'dat moet je toch!!!'  ;D

Mijn type man is het niet (ben erg geëmancipeerd  :P), maar hier moet ik wel om lachen  :D
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 6-10-2003, 14:26:27 »
Ik zag gisteren trouwens dat de herhaling van de eerste aflevering erop was. Die is dus op zondag om 19.00 uur op RTL4. Dus als je 'ns niet kunt kijken op donderdag is zondag ook nog altijd 'n optie.  :)

Ik ga iig weer kijken deze week, want ik heb aardig wat afgelachen om Frans en zijn gezinnetje.  ;D

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #9 Gepost op: 7-10-2003, 09:53:09 »
Ik zag gisteren trouwens dat de herhaling van de eerste aflevering erop was. Die is dus op zondag om 19.00 uur op RTL4. Dus als je 'ns niet kunt kijken op donderdag is zondag ook nog altijd 'n optie.  :)

Ik ga iig weer kijken deze week, want ik heb aardig wat afgelachen om Frans en zijn gezinnetje.  ;D

Ik heb dus naar de herhaling gekeken!! Ik was ook erg blij dat het herhaald werd, anders had ik het moeten missen. En das toch jammer...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline nettie

• Forumlid
Re:Reality tv: De Bauers
« Reactie #10 Gepost op: 8-10-2003, 17:47:05 »
Ik heb zondag tot de reclame naar het programma gekeken. Vond het inderdaad ook erg grappig om te zien hoe Frans chinees eten bestelde. Ik denk dat ik het zeker nog wel een keer ga kijken (als mijn vader het niet wegzapt  :-\ )

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #11 Gepost op: 8-10-2003, 20:58:20 »
kom op zeg, wat krijgen we straks nog meer van dit soort dingen. De Tans enz enz. Daar word je toch ziek van, maar de tv en artiesten worden steeds commercieler.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 9-10-2003, 16:54:14 »
Vanavond in de Bauers:

Vanavond gaan we zien dat Frans met zijn vrouw een weekje naar Aruba gaat en Oma Bauer oppast op Jan en Cristiaan. In het leven van Frans spelen helikopters en galapremières geen rol. Het geluk van 'ons Frans' en de zijnen zit 'm in de kleine dingen en draait om de puurheid van het echte leven.

't belooft dus weer 'n aflevering over 'normale', althans zo noemt hij 't zelf, leven van Frans te worden. Ik ben erg benieuwd of 't weer zo lachwekkend als vorige week wordt.  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 9-10-2003, 23:13:10 »
Ik vond de Bauers weer leuk! 't was niet zo hilarisch als de eerste aflevering, maar er zaten toch wel veel glimlachmomentjes in. Zoals de stekker, die overal ter wereld zou moeten passen, maar die toch niet paste in Aruba.  ;D  Gelukkig kon Maris haar kindjes toch gewoon bellen, want ze konden hun telefoons bij iemand anders opladen die wel 'n goede stekker had.

Leuk was ook de reden die Maris gaf waarom ze hun telefoons echt niet konden missen. Tegen Frans: "Als jij dan een keer de weg kwijt bent, kun je mij niet bellen!" Die Frans kan ook niks zonder zijn vrouwtje.  ;D

Wat er voor de rest gebeurde ben ik gek genoeg weer vergeten. Blijkbaar was deze aflevering toch niet zo indrukwekkend.  :-\

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #14 Gepost op: 10-10-2003, 08:26:40 »
Nou ja, wat dacht je dan van deze uitspraken?:
* "Volgens mij hebben ze hier op Aruba maar 10 volt"
* "2 euro, 4 euro, 6 euro..." als Maris naar huis staat te bellen
* "Ze wilde mij niet meer kwijt omdat ik zo goed kan kussen"
 ;D ;D ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 10-10-2003, 14:50:56 »
Die laatste was echt hilarisch ja. Die Frans vindt zichzelf toch wel echt geweldig.  ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #16 Gepost op: 10-10-2003, 14:52:40 »

Die Frans vindt zichzelf toch wel echt geweldig.  ;D

en hij was toch altijd zo'n hele gewone jongen gebleven??onze franssie??  :o :P

Offline nettie

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 10-10-2003, 16:34:09 »
Vond het ook wel grappig dat hij tegen Maris zat te zeuren dat dat bellen zoveel geld kost en dat hij daarna zelf de hele tijd met zijn mobiel naar huis aan het bellen is. (Grapje van de makers denk ik.)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #18 Gepost op: 13-10-2003, 09:02:14 »
En dan met die Mercedes op schiphol. Gelijk naar die auto rennen en roepen dat hij wel hier blijft... het is en blijft een kamper ;D

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 13-10-2003, 18:56:47 »
Ik heb gisteren toevallig een stukje gekeken.
Zijn muziek is pet, maar Frans zelf is wel tof.
Alleen mag er wel een beetje af zo rond de buikrand of zouden dat overblijfselen zijn van de zwangerschap?
"Only thing to do is jump over the moon"