Ik heb al sinds het voorjaar een idee "op de plank" liggen. Het kwam er maar steeds niet van, er kwamen ook andere spelletjes/kwissen tussendoor.
Een slagzin op het WIDM-forum zal uiteraard bij voorkeur Wie is de mol als thema moeten hebben. Maar aangezien er meerdere programma's worden ondersteund vanuit deze site, houd ik het thema algemeen. En zullen de te zoeken letters ook op meerdere forums te vinden zijn.
Wat is de bedoeling? Zoek de door mij geplaatste letters bij elkaar, en maak daar een slagzin van. Als je het berichtje gevonden hebt, kan je de letter haast niet ontgaan.
Per dag zullen er vier letters verschijnen, verdeeld over mijn berichtjes van die dag. Houd dus de datum in de gaten. Als je op een bepaalde datum dus 4 letters gevonden hebt, noteer die, met de betreffende datum, want die heb je later allemaal nodig.
Ik kan wel alvast zeggen dat de letters niet in de juiste volgorde zullen verschijnen, en dat je niet in gedachten al een zin van de losse letters zult kunnen maken.
Om het gemakkelijk te maken: Hierbij de eerste letter
[size=16]R[/size]
Verder dan 5 oktober hoeven jullie niet terug te zoeken. Per dag 4 letters, de laatste 4 verschijnen 12 oktober. Daarna is er nog enkele dagen de tijd om de oplossing in te sturen. Degene die het snelste met de juiste oplossing komt, wint de wedstrijd. Dat is logisch, toch?