Auteur Topic: Wat heb jij gekeken gister?  (gelezen 15257 keer)

Offline kaneel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat heb jij gekeken gister?
« Reactie #40 Gepost op: 30-10-2003, 16:23:31 »
Man bijt hond gekeken.
Ons kent ons was weer erg leuk.
Een man die in een tijgervelletje op de bank op zijn vriendin zit te wachten met op de achtergrond de muziek van ER. Als ze dan eindelijk thuis komt zegt hij dat hij haar al een poosje iets duidelijk probeert te maken betreffende hun relatie.
Vervolgens laat hij haar zo'n (voor ER-fans) bekend stukkie papier zien met haar naam erop en zij staat op en vertrekt.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #41 Gepost op: 31-10-2003, 09:12:07 »
gisteren eye of the beholder gekeken,film dus. ik vond 'm erg goed. daarna nog een stukje mad max, tot ik in slaap viel op de bank.. ::) ;D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 31-10-2003, 09:46:27 »
O kijk, dit is interessant. Ik heb gisteren ook 'Eye of the beholder' gekeken', maar ik heb 'm na een half uur afgezet, omdat ik er echt helemaal niks aan vond. Smaken verschillen nu eenmaal :). Ik daarna wat lopen zappen tot half 10, toen heb ik Looking Good gekeken, vind ik wel een leuk programma. Toen ff wat zappen, en tussen half 11 en 11 heen en weer geschwitched tussen 'Barend en Van Dorp' en 'De Laatste Show'. Toen ben ik naar bed gegaan.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #43 Gepost op: 31-10-2003, 10:36:15 »
'Grease' daarna Jensen en daarna Grease (op video) afgekeken.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 31-10-2003, 10:40:44 »
Ik heb Will & Grace, GTST, De Bauers, Looking Good en tussendoor Grease gekeken. 't waren alle vijf leuke programma's, dus ik heb 'n geslaagd televisie-avondje gehad.  :)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #45 Gepost op: 6-11-2003, 11:44:32 »
voetbal ,voetbal ,voetbal...wel balen dat psv won. ;)

Offline mollinde

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 6-11-2003, 12:49:16 »
Eerst GTST, en daarna waargebeurd verhaal film op 4.
Kijk die eigelijk zelden, maar deze was wel weer goed. Over een vrouw van ong. 50 die de ziekte v. alzheimer kreeg. Ik kreeg wel een mooi beld van wat dat met je kan doen.
stap voor stap

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #47 Gepost op: 11-11-2003, 21:19:44 »
Ik was laat thuis, ik weet het niet eens meer..eergister heb ik iig EdTV gekeken (waar ik de dag erna ook -een stukje- college over had  8))
No Milk today???

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #48 Gepost op: 12-11-2003, 16:44:27 »
Planetrace hè......

it's good to be back ;D ;D
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 12-11-2003, 16:59:55 »
Brutale Moeders en een klein stukje Judas Game (einde)

Brutale Moeders was toch weer ouderwets leuk. Ik weet dat veel mensen er een hekel aan hebben, maar ik kan wel lachen om dat bitcherige. Soms wel eens iets te slap.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #50 Gepost op: 13-11-2003, 14:18:23 »
Niet iets bijzonders, heb Kolonisten van Ctane gespeeld.

en verloren..alle computerspelers naaiden me gewoon en het was niet eens lekker..
No Milk today???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 13-11-2003, 15:18:42 »
Ik heb gisteren America's Next Topmodel gekeken en 't was weer 'ns 'n prachtige aflevering. Echt geweldig die jaloezie tussen de meiden. Sommigen krijgen nu al kapsones en zeuren om ieder klein ding. Krijgen ze allemaal peperdure haarbehandelingen, zitten ze te zeuren dat ze niks aan hun haar willen laten doen. Sommigen schijnen niet te begrijpen dat je veel over moet hebben voor 'n modellencarriere. Gelukkig kregen diegenen die 't hardst zeurden er dan ook flink van langs en kregen ze 'n waarschuwing dat dit niet nog 'ns mocht gebeuren.  ;D

Gelukkig moest er iemand uit, die ook meer bezig was met haar vriendje als met de strijd om tot nieuw model verkozen te worden. Ze liet zomaar 'n heel belangrijke ontmoeting met ontwerpers enzo liggen, omdat ze zich niet zo lekker voelde omdat haar vriendje haar al 'n paar dagen niet gebeld had. Ja, dan ben je natuurlijk al afgeschreven door de jury.  ::)

Verder heb ik gisteren ook Monsters Inc weer 'ns gekeken. Blijft 'n geweldige film.  ::ok::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #52 Gepost op: 13-11-2003, 15:32:22 »
ik heb gisteren helemaal niks gekeken...  :o tis ongelofelijk, voor zo'n tv-junk als ik...  ;D

Offline mollinde

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 14-11-2003, 13:07:20 »
Niet iets bijzonders, heb Kolonisten van Ctane gespeeld.

Kolonisten is bijna altijd beter dan TV kijken!!! ::ok::  ;D ::ok:: ;D
stap voor stap

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #54 Gepost op: 15-11-2003, 22:56:28 »
gisteren memento gezien....wat een vreselijk goei film zeg, was helemaal impressed!  ::ok::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 16-11-2003, 12:41:57 »
Ik heb gisteren 'Dit was het nieuws' gekeken. In tegen stelling tot Kopspijkers, dat de laatste tijd steeds saaier begint te worden, blijft DWNH gewoon ouderwets lachen, hij was weer supergoed ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 16-11-2003, 12:47:50 »
Ik heb 't ook gezien en 't was idd weer leuk!  ::ok::

Verder heb ik ook naar 't Junior Songfestival gekeken, wat ik ook erg grappig vond. Dit is echt veel leuker dan 't gewone Songfestival! Heel schattig die kinderen allemaal.  :)

Wel jammer dat er net als bij 't gewonen Songfestival, ook echt vriendjespolitiek was bij 't stemmen. Je kon dus al voorspellen welk land aan welk ander land veel punten zou geven. En daarmee is Nederland natuurlijk gedoemd om maar weinig punten te krijgen. Onze inzending was echt een van de beste, maar we eindigden dus niet hoger dan de 11de plaats.  :(  Jammer, zo zien we maar weer dat de kwaliteit van 't liedje en de kwaliteit van je zangkunsten bij 't Songfestival minder belangrijk zijn dan 't aantal buurlanden, die je veel punten geven.  :-\
« Laatst bewerkt op: 16-11-2003, 12:49:44 door Han13 »

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 16-11-2003, 12:50:40 »
DWHN is wel leuk, maar zoals altijd moeten ze er even inkomen, de eerste keer dat ik een dominee met humor zag.

Heertje: 'Ik heb speciaal dit kruis (op z'n t-shirt) voor u meegenomen'
Dominee: 'Aha, ja sorry, ik ben vergeten mijn davidsster mee te nemen.'  ;)

Kopspijkers heb ik ook gezien, dat was deze keer 'over the edge'. Snoeihard, die opmerkingen van Paul Groot ala Bassie over Adriaans kanker.

Tussendoor heb ik een beetje zitten zappen (Letland-Turkijke, MTV, All you need is love) en Nederland-Schotland natuurlijk. Ik zou er bijna vierkante oogjes van krijgen.  ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #58 Gepost op: 16-11-2003, 12:58:53 »
ik ook gisteren voetbal en een beetje schaatsen (letland-turkije)gekeken..  ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #59 Gepost op: 16-11-2003, 15:51:57 »

en een beetje schaatsen (letland-turkije)gekeken..  ;D
Heeft Turkije schaatsers? Noem er eens een? ::) ::)