Ik heb dat ene fragment eruit geknipt waarin je bij Rik
'I'm the Mole' hoorde op de achtergrond maar dat is niet het enige: aangezien bij Susan vorig jaar
'She's the Mole' te horen viel toen ze ergens haar scherm te zien kreeg, ben ik vanavond gaan checken of ook iets te horen valt bij Rik en tot m'n verbazing hoor je (net na Rik z'n executie-scherm, zie video) lichtelijk 'Mol'.
Of zie ik nu spoken
zal het even bijvoegen, heb het meerdere malen achter elkaar gezet zodat het beter valt te horen. Voor de duidelijkheid: je moet wel echt eerst je geluid stukken harder zetten (en uitermate goed luisteren) om het goed te kunnen horen:
Vooral bij die tweede moet je geluid echt harder gezet worden om het überhaupt te kunnen horen. Volgens mij zijn ze er trouwens ieder jaar (erin gestopte) hints/aanwijzingen die ze achteraf niet (allemaal) integraal vermelden op de site, vorig jaar hoorde je namelijk
'She's the Mole' (bij Susan haar scherm in de 1ste aflevering) ze bleek achteraf de Mol dus dat was echt geen toeval, dat moet wel bewust erin gemonteerd zijn, echter werd het niet als officiële aanwijzing vermeldt op de site. Volgens mij vermelden ze dus niet alle hints die erin gestopt zijn.