Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 117873 keer)

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #80 Gepost op: 2-01-2015, 13:45:45 »
Deze twee beelden zijn aan het einde bij het terugkijken via npo.nl in beeld. Misschien zit hier een hint in? (De datum vind ik in ieder geval al cryptisch, namelijk 30 december 2014).

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #81 Gepost op: 2-01-2015, 15:15:32 »
Deze twee beelden zijn aan het einde bij het terugkijken via npo.nl in beeld. Misschien zit hier een hint in? (De datum vind ik in ieder geval al cryptisch, namelijk 30 december 2014).

Het is gewoon het menu scherm voor de filmpjes in de moltalk... De datum is denk ik gewoon wanneer de DVD is gemaakt.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline kilka

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #82 Gepost op: 2-01-2015, 15:15:54 »
Ik zag dat na Moltalk dat beeld nog bewegen. De kanidaten kwamen uit de deur en Margriet had geld in haar handen en liet dit aan de andere zien want er staan mollen van vorige seisoenen op. Ik weet niet of dit van de volgende aflevering is of dat dit extra materiaal is maar het viel me op

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #83 Gepost op: 2-01-2015, 23:24:58 »
Heel leuk om terug te kijken die eerste aflevering! Het enthousiasme spat er bij iedereen vanaf (behalve bij het publiek dan :P*), er worden slimme dingen gezegd en de extra beelden zijn tof.

*Er kwam een shot van wat publiek voorbij waarbij niemand leek op te letten.
« Laatst bewerkt op: 2-01-2015, 23:26:30 door Heinz »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #84 Gepost op: 2-01-2015, 23:41:14 »
Heb het net terug zitten kijken want gisteren met die storing waren dingen wat weggevallen.

Moet er wel even aan wennen dat het huiskameridee weg is, want dat vond ik altijd wel leuk.
Vindt ook dat het publiek er maar weinig bij betrokken wordt en het wel teveel RTL late night idee is.

Mag iets meer interactie met het publiek zijn.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #85 Gepost op: 3-01-2015, 02:04:55 »

Mag iets meer interactie met het publiek zijn.
Mijn vriend en ik waren er dus en wij vonden precies hetzelfde. Niet dat ik zelf nu per se op de voorgrond hoef :P, maar het was wel heel minimaal. Had wel een rondje zaal verwacht over verdenkingen verwacht of zo.

Wíj hebben iig wel opgelet trouwens, hoor!  ::rofl:: Ik heb het zelf niet teruggezien, maar was het misschien niet dat mensen de verkeerde kant op leken te kijken, omdat de beeldschermen op ietwat vreemde plekken stonden? Dat vond ik zelf namelijk wel.

Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: MolTalk
« Reactie #86 Gepost op: 3-01-2015, 13:23:50 »
Ik vond dat.enthousiasme van Sander toch weer gaaf om te zien. Vanaf de bank speelt hij net zo fanatiek als destijds in Australie en Thailand... Tof!

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #87 Gepost op: 3-01-2015, 18:05:56 »
Ik vond dat.enthousiasme van Sander toch weer gaaf om te zien. Vanaf de bank speelt hij net zo fanatiek als destijds in Australie en Thailand... Tof!

Idd, mag van mij vaste tafelheer worden.
Veel zinnige dingen gehoord van hem.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #88 Gepost op: 5-01-2015, 19:15:47 »
Van wieisdemol.nl: "De gasten in de komende MolTalk uitzending zijn: Milouska Meulens, Liesbeth Staats, Toine van Peperstraten en William Spaaij."

Gaan er weer .commers naar de studio?

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #89 Gepost op: 5-01-2015, 20:00:55 »
Van wieisdemol.nl: "De gasten in de komende MolTalk uitzending zijn: Milouska Meulens, Liesbeth Staats, Toine van Peperstraten en William Spaaij."

Gaan er weer .commers naar de studio?

Leuke gasten ::ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #90 Gepost op: 5-01-2015, 20:50:37 »
Van wieisdemol.nl: "De gasten in de komende MolTalk uitzending zijn: Milouska Meulens, Liesbeth Staats, Toine van Peperstraten en William Spaaij."

Gaan er weer .commers naar de studio?

Wat gaaf om Milouska en Toine aan 1 tafel te hebben! Liesbeth heb ik het niet zo mee. Beetje betwetertje. William, mwa geen moltype imho.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #91 Gepost op: 6-01-2015, 18:11:24 »
Wat gaaf om Milouska en Toine aan 1 tafel te hebben! Liesbeth heb ik het niet zo mee. Beetje betwetertje. William, mwa geen moltype imho.

William was mijn favoriete kandidaat van dat seizoen. Ik vind zijn humor leuk  :P

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #92 Gepost op: 7-01-2015, 03:10:46 »
Oke, we hebben Milouska, Frits, Sander, William, Liesbeth & Toine gehad.

Heb je ook meteen de gasten gehad die altijd het liefste willen.

Leuk, maar hoop na donderdag dus volgende week gasten die zowel bij moltalk 1 als 2 nog niet zijn aangeschoven. Nieuwe input is altijd leuk

Om maar een paar namen te noemen dus, Sanne Vogel, Tania Kross, Eva van der Gucht, Roeland fernhout, Richard Groenendijk, Georgina Verbaan, Anniek Pfeifer, Sebastiaan Labrie, Hanna Bervoets, Paul Rabbering

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #93 Gepost op: 7-01-2015, 10:31:52 »
Om maar een paar namen te noemen dus, Sanne Vogel, Tania Kross, Eva van der Gucht, Roeland fernhout, Georgina Verbaan, Anniek Pfeifer, Sebastiaan Labrie, Hanna Bervoets

 ::ok:: ::ok:: Sowieso deze namen!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #94 Gepost op: 7-01-2015, 11:14:06 »
En graag Yvon Jaspers, Marc-Marie Huijbregts, Kees Tol, Loretta Schrijver, Horace Cohen, Soundos El Ahmadi, Aaf Brandt Cortius, Myrianna van Reeden, Hind en gewoon wat meer mensen die je minder vaak ziet of vroeg afvielen. Kijken wat ze er van geleerd hebben  ;D. Wel zo leuk voor de afwisseling!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: MolTalk
« Reactie #95 Gepost op: 7-01-2015, 17:13:38 »
Maar, nu is mijn broertje (Kilka op dit forum) iets opgevallen: aan het einde van de stream veranderde ineens het Mollogo in een soort selectiescher en werd er een filmpje herhaaldelijk afgespeeld van een deur waaruit de kandidaten komen met Margriet die geld vast had en aan de anderen liet zien wie er op de briefjes stonden...
Dat zijn shots uit het bonusmateriaal voor de volgende aflevering van MolTalk ;)
Ik zag dat na Moltalk dat beeld nog bewegen. De kanidaten kwamen uit de deur en Margriet had geld in haar handen en liet dit aan de andere zien want er staan mollen van vorige seisoenen op. Ik weet niet of dit van de volgende aflevering is of dat dit extra materiaal is maar het viel me op

Voor de mensen die het niet hebben gezien..
[youtube]MZWYLJ5TGng[/youtube]

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #96 Gepost op: 7-01-2015, 17:17:51 »
Dankjewel bartjel!
Hij was al eerder op YouTube verschenen, maar ook weer verwijderd.
臥底 是 谁?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #97 Gepost op: 7-01-2015, 17:32:54 »
Voor de mensen die het niet hebben gezien..
[youtube]MZWYLJ5TGng[/youtube]

Het lijkt mij niet bij de vorige aflevering horen; ze hebben andere kleren aan. En Margriet heeft ook een portemonnee in haar handen, dus het lijkt erop dat ze daadwerkelijk dit geld hebben verdiend. Zou Margriet penningmeester worden en moet ze om de haverklap de pot laten controleren van de anderen?

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #98 Gepost op: 7-01-2015, 20:59:09 »
::ok:: ::ok:: Sowieso deze namen!

Ik heb zo het gevoel dat deze mensen widm niet meer zo actief volgen nadat ze met het programma mee gedaan hebben. Mij maakt het daarom ook niet echt uit of ze wel of niet in moltalk te zien zijn. Ik heb liever oud kandidaten die fanatiek mee speuren en daardoor vaker bij moltalk op bezoek zijn dan oud kandidaten die eigenlijk geen idee meer hebben waar ze over praten.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #99 Gepost op: 8-01-2015, 10:54:00 »
Eva van der Gucht had laatst in een interview aangegeven dat ze WIDM nog steeds wel volgt.. Maarja dan komt er ook bij kijken, hebben ze tijd en zin hierin..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !